loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: همه مدعیان تحت فشار هستند
ونگر: همه مدعیان تحت فشار هستند

ونگر: همه مدعیان تحت فشار هستند

ونگر اطمینان دارد بازیکنانش از پس این فشار بر خواهند آمد.

"باور دارم می توانیم کنترلش کنیم و می خواهیم که این کار را بکنیم. می توانیم در موردش حرف بزنیم و حرف بزنیم اما در فوتبال باید بپذیرید که می تاونید ببرید، مساوی کنیاد یا ببازید. چیزی که انتظار دارید این است که در هر بازی بهترین توان خود را به کار ببرید و ما مصمم هستیم این کار را بکنیم.

"چیز دیگری که نمی دانیم این است که حریفان ما چقدر خوب هستند. نمی دانم من یونایتد یا من سیتی چقدر خوب هستند اما اگر به ترکیبشان نگاه کنید می بینید جاه طلبی ای مشابه ما دارند. 

"فشار روی لیورپول من سیتی من یونایتد و آرسنال یکسان است. این طبیعی است. اکنون تنها جایی که این فشار را ندارید فرانسه است زیرا همه می دانند پی اس جی لیگ را می برد. اینجا چیزی که جذاب است این است که می دانید فشار روی همه است حداقل روی 6 یا 7 باشگاه. این لیگ برتر را بسیار جذاب می کند.

"قبلا وقتی می دانستم باید دست کم در جمع چهار تیم برتر باشیم و الزاما پتانسیل انجام این کار را نداریم فشار بیشتری را تجربه کرده ایم. 

"این اتفاق در سال های اخیر رخ داد. وقتی می دانید درست در مرز رسیدن به دستاورد خواسته شده هستید فشار واقعا روی شماست. وقتی که می دانید حتی یک اینچ را هم نمی توانید از دست بدهید وگرنه از رقابت خارج می شوید. این بسیار سخت تر است."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۲۱
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۷۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰