loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: وضعیت بازگشت ویلشر را بررسی خواهم کرد
ونگر: وضعیت بازگشت ویلشر را بررسی خواهم کرد

ونگر: وضعیت بازگشت ویلشر را بررسی خواهم کرد


دیدار جام اتحادیه مقابل ردینگ به عنوان نقطه بازگشت جوان 20 ساله توپچی ها در نظر گرفته شده بود اما پیشرفت مداومش در طول 14 ماه دوری از میادین ونگر را متقاعد ساخت تا در دیدار هفته گذشته مقابل نوریچ او را روی نیمکت بنشاند.

رئیس درمورد عدم استفاده از او در دیدار مقابل نوریچ توضیح داده بود که آن دیدار بسیار سنگینی بود و تاکید کرد جک نیاز دارد تا یک بازی کامل دیگر برای تیم زیر 21 ساله انجام دهد و اکنون پس از 90 دقیقه بازی کردن برای زیر 21 ساله ها در هفته گذشته ونگر باید با سنجیدن جوانب مثبت و منفی بازی دادن به ویلشر در دیدار مقابل کوئینز پارک رنجرز، تصمیم نهایی رو بگیرد.

" موضوعی که آن را در نظر گرفته ام این است که او می خواهد بازی کند. این یک بازی مهم است اما ما می خواهیم بازیکنانمان به لحاظ جسمانی آماده باشند و او 14 ماه بازی نکرده است.

" برای او بازی کردن در دیدار هفته بعد مقابل ردینگ برنامه ریزی شده بود و همچنین ما چگونگی وضعیت جسمانی و روحی ترکیب را درنظر می گیریم. آمادگی جسمانی جک 80 تا 85 درصد است.

" نخستین چیزی که باید درنظر بگیرید این است که او به عقب بازنگردد و زمانی که بازیکنانتان خسته اند و آمادگی ندارند آن ها را در وضعیت هایی قرار نمی دهید که موجب تجدید آسیب دیدگیشان شود. این مساله ای است که باید درنظر داشت.

" پس از آن اگر نگرشی خودخواه تری داشته باشید می توانید بگویید آن شخص می تواند برای 1 ساعت بازی کند اما در طول این یک ساعت این مساله مهم است که او به اندازه کافی آمادگی داشته باشد. درست است که 100 درصد توان خود را در بازی به کار می گیرید اما این باید در زمان مناسب انجام شود. برنامه ریزی درموردش دشوار است."


آمادگی ویلشر و همچنین دیگر گزینه های ونگر برای خط میانی قسمت بزرگی از یک معادله است. او توماس روزیسکی و ابو دیابی را دراختیار ندارد و ممکن است پس از نمایش های ضعیف مقابل نوریچ و شالکه تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند.

" چهارشنبه شب از نظر فیزیکی در سطح پایینی بودیم و توضیح این مساله سخت است؛ چرا که شاید این بازی برای شالکه سخت تر از ما بود و در دیدار گذشته خود نیز مقابل دورتموند قرار گرفته بودند. شاید به دلیل این بود که از ناامیدی نتیجه بازی مقابل نوریچ رها نشده بودیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۶
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۲۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰