loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: ولبک بُرنده تر شده است
ونگر: ولبک بُرنده تر شده است

ونگر: ولبک بُرنده تر شده است

دنی ولبک بازگشت از مصدومیت ده ماهه را با یک گل دراماتیک برابر لستر جشن گرفت و قبل از وقفه بازی های ملی برابر منچستر، واتفورد و اورتون هم گلزنی کرد.

ولبک برای انگلیس هم درخشید و ونگر باور دارد پس از مصدومیت اول به سطح بالاتری ارتقا پیدا کرده است.

"موافقم که او بُرنده تر شده است، باور دارم از نظر فیزیکی نیست، بلکه ذهنی است. به نظر می رسد او دریافته باید چیزی به بازی خود اضافه کند.

"شاید او از این که برای اولین بار مدت بسیار زیادی بیرون بوده هم دلسرد شده بود. این مسئله عزم و اراده ذهنی او را فراخوانی کرد. پیش از این وقتی به مرحله تمام کردن می رسید در بازی خود یقین نداشت اما اکنون در بازیش مدعی تر شده است.

"دنی همه خصوصیاتی که در بازی مدرن لازم است را دارد، سرعت و قد و قواره، و اگر کیفیت تمام کنندگی را هم به بازی خود اضافه کند دارای همه ویژگی های لازم خواهد بود.

"در سن ولبک پیشرفت کردن به عنوان یک تمام کننده کمی غیر معمول است ولی قبلا چنین موردی را دیده ام، به ویژه در مورد بازیکنانی که از جناحین به مرکز آمده اند.

"در مورد اوبامیانگ در دورتموند این مسئله را دیده ایم، در کناره ها تمام کننده بسیار ضعیفی بود. در مورد تیری هانری هم این مسئله را دیده ایم. امیدوارم برای ولبک هم ین موضوع را ببینیم.

احتمالا ولبک برای رقابت های یورو در فرانسه هم به تیم ملی دعوت شود. ونگر در این مورد گفت:

"باور دارم وقتی به پتانسیل انگلیس در جلوی زمین نگاه می کنید، در مقطعی که استعدادیاب های من در سراسر اروپا می گفتند مهاجم و یا مدافع مرکزی خوبی پیدا نمی شود، به انگلیس نگاه می کنید، رونی بازی نکرد، استاریج ولبک و کین آنجا هستند. آنها پتانسیل کاملا باورنکردنی ای دارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱/۱۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۵۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰