loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: پنجره نقل و انتقالات 2011 تکرار نخواهد شد
ونگر: پنجره نقل و انتقالات 2011 تکرار نخواهد شد

ونگر: پنجره نقل و انتقالات ۲۰۱۱ تکرار نخواهد شد


سرمربی آرسنال فصل گذشته پیش از آغاز فصل کارش را در بازار نقل و انتقالات تمام کرد اما در تابستان 2011 در روزهای پایانی چو یونگ پارک، آندره سانتوس، میکل آرتتا و پر مرتساکر را خریداری کرد.

ونگر اطمینان دارد که در 10 روز آینده بازیکنان جدیدی به تیمش اضافه خواهد کرد اما می گوید باشگاه نسبت به دو سال قبل خریدهای متفاوتی انجام خواهد داد.

" در آن زمان، [ خریدها ] مرتبط با مصدومیت ها بودند، ما مصدومیت های طولانی مدت و غیر منتظره ای داشتیم و نمی توانید آنجا بنشینید و کاری نکنید. اگر مصدومیت های غیر منتظره ای داشته باشید باید در قبال آن کاری انجام دهید.

" اکنون نیازی به آن تعداد بازیکن که در آن زمان نیاز داشتیم نداریم ، ما اهداف خودمان را داریم. برای به انجام رساندن آن تلاش می کنیم و اطمینان دارم که به آن دست پیدا خواهیم کرد.

" از خریدهای جدید اطمینان دارم، تمایل بازیکنان برای پیوستن به ما باعث اطمینانم می شود و همچنین این واقعیت که ما بودجه لازم را در اختیار داریم - شاید نه به همان اندازه که همه می نویسند - اما مقداری بودجه برای نقل و انتقالات در دسترسمان است.

" در حالت ایده آل ترجیح می دهم که ترکیب کاملم را در آغاز فصل داشته باشم و به هر حال یکی از طرفداران بزرگ بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در آغاز فصل هستم.

" زمانی که فصل شروع می شود باید قادر باشید که روی کیفیت بازی خود تمرکز کنید و هرکس باید در تمام طول فصل با همان بازیکنان ادامه دهد - این منطقی و قابل درک است.

" ما به سختی روی آن کار می کنیم و به آن سرعت یا آنطور که می خواستیم تحقق نیافت اما در فوتبال باید با هر وضعیتی مقابله کنید و صبور باشید بنابراین تا زمانی که پنجره نقل و انتقالات باز است، تا آخرین لحظه هر چیزی می تواند از بسیاری جهات اتفاق بی افتد.

" من از ترکیبی که داریم بسیار بسیار راضی هستم، زمانی که این را به شما می گویم منظورم درمورد کیفیت بازیکنانی که دارم است، از نظر تعداد در حال حاضر کم تعداد هستیم.

" بنابراین درمورد جنبه کمیت و تعداد کمی نگران هستم، به اندازه کافی قوی نیستیم تا از عهده تمام اهدافی که باشگاهی مثل این دارد بربیاییم. فقط با این تعداد بازیکنانی که داریم وارد فصل جدید نخواهیم شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰