loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: پیش فصل قوی اعتماد به نفس می آورد
ونگر: پیش فصل قوی اعتماد به نفس می آورد

ونگر: پیش فصل قوی اعتماد به نفس می آورد

توپچی ها هر 4 بازی پیش فصل خود را بردند و 14 گل زده و 1 گل خورده حاصل کار آنها بود. همچنین در فاصله 8 روز جام آسیایی بارکلیز و امارات کاپ را بردند.

بازی بعدی آرسنال در جام خیریه برابر چلسی خواهد بود.

"آماده سازی خوبی داشتیم و آماده سازی خوب اعتماد به نفس میاورد. اعتماد به نفس مهم است اما رقابت عملکرد خوب میخواهد. داشتن اعتماد به نفس در مراحل آماده پایه و اساس خوبی است.

"وقتی مشغول آماده کردن تیمی هستید اگر بخواهید انتخاب کنید یک پیش فصل خوب می خواهید. این شروع خوب شما در رقابت ها را تضمین نمی کند اما همین هم برای اعتماد به نفس و باور گروه بهتر است. سپس وقتی امتیاز ها اهمیت پیدا می کنند کمی تعهد بیشتر که لازمه این بازی هاست را هم اضافه می کنید.

"میخواهیم پیشرفت کنیم. می دانیم بهتر خواهیم بود و برای این منظور سخت تمرین می کنیم. سخت است بدانیم رقبایمان چقدر بهتر می شوند همه می خواهند پیشرفت کنند. بیایید فراموش نکنیم چلسی فصل قبل لیگ را نسبتا راحت برد پس ما باید بالاتر برویم.

"هنوز بین آنها و بقیه فاصله ای وجود داشت اما نمایل ما بهتر شدن و رسیدن به آنجا و جنگیدن برای قهرمانی لیگ است. می دانیم تیم های زیادی در آن جایگاه خواهند بود. بیایید خوب شروع کنیم و بهترین توانمان را استفاده کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۱۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰