loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: کاردیف نگرش خاصی دارد
ونگر: کاردیف نگرش خاصی دارد

ونگر: کاردیف نگرش خاصی دارد


توپچی ها که اکنون با فاصله ۴ امتیازی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند در این هفته برای ادامه صدرنشینی خود باید در ولز به مصاف کاردیف بروند.

اما با توجه به تساوی ۲-۲ هفته گذشته تیم مک کی مقابل منچستر یونایتد و نمایشی که این تیم داشت آرسن ونگر انتظار مسابقه دشواری را دارد.

" آن ها انسجام و اتحاد خوب و همچنین هواداران فوق العاده ای دارند، همه آن ها نگرش و شیوه مشابهی در تیم خود دارند و روی ضربات ایستگاهی بسیار کارآمد و سازمان یافته هستند.

" حتی یکشنبه وقتی که ۱-۲ از منچستر یونایتد عقب بودند خیلی از تیم ها [ اگر جای آن ها بودند ] می توانستند با خود فکر کنند 'خوب، این منچستر یونایتد است، ما بازنخواهیم گشت.'

" اما در طول بازی همواره این احساس را داشتید که آن ها تسلیم نمی شوند، می توانستید احساس کنید که بازخواهند گشت. آن ها نگرش خاصی دارند و تیم خود را باور دارند و این آن ها را خطرناک می سازد."

کاردیف در این فصل با شکست منچستر سیتی و متوقف کردن منچستر یونایتد مقابل تیم های بزرگ نمایش های خوبی داشته و آرسن ونگر تحت تاثیر عملکرد آن ها قرار گرفته است.

" آنچه مک کی انجام داده فوق العاده است، یکشنبه گذشته بازی آن ها مقابل یونایتد را تماشا کردم و چیزی که در مقایسه با ۱۰ سال قبل تغییر کرده این است: تیم هایی که از چمپیونشیپ ( دسته یک ) صعود می کنند بر سر تصاحب مالکیت توپ با تیم های بزرگ در لیگ برتر مبارزه می کنند. این مساله نشان می دهد که بازی ها در دسته های پایین تر تا چه اندازه پیشرفت کرده است.

" آن ها در خانه سیتی را شکست دادند، بازی بسیار خوبی مقابل منچستر یونایتد انجام دادند جایی که مالکیت توپ ۵۰-۵۰ بود. چالش موجود برای ما این است که بهتر از این تیم ها کار کنیم.

" و البته از عملکرد آن ها مقابل تیم های بزرگ هشدار دریافت می کنیم، بنابراین ما در موقعیتی هستیم که رقابت سختی در پیش داریم اما همچنین یک رقابت بسیار هیجان انگیز است؛ زیرا می توانیم بهتر کار کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۹/۸
به قلم حمید فرازی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰