loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: کلید پیروزی در دربی
ونگر: کلید پیروزی در دربی

ونگر: کلید پیروزی در دربی

توپچی ها در لیگ قهرمانان شکست سختی را برابر بایرن تجریه کردند. ونگر می گوید اگرچه ساده نیست اما از تیمش می خواهد آن بازی را پشت سر بگذارد و عملکرد اخیرش در لیگ را مقابل تاتنهام نیز تکرار کند.
 
"چهارشنبه شب نتیجه دلسرد کننده ای به دست آمد اما پیش از آن در لیگ برتر بسیار خوب کار کرده بودیم. سعی می کنیم از یک رقابت به رقابت دیگر ادامه بدهیم.
 
"باور دارم در لیگ برتر اعتماد به نفس و تمرکز بالایی داریم و این چیزی است که می خواهیم یک شنبه مقابل تاتنهام مجددا انجام دهیم و مثل همیشه این یک دربی است، بازی ای که همواره تعهد و قدرت ذهنی در آن اهمیت بالایی دارد.
 
"بازیابی کردن ساده نیست چون همیشه باخت مایوس کننده است. وقتی مقابل بایرن مونیخ بازی می کنید، و در حقیقت من دوباره بازی را تماشا کردم، چیز زیادی نسبت به تحلیلم بعد بازی عوض نشد.
 
"باور دارم برای دیداری با آن مقیاس تعداد فرصت هایی که خلق کردیم بالا بود و از نظر تهاجمی با توجه به تعداد فرصت هایمان کاملا تحت تاثیر قرار گرفتم.
 
"عملکرد دفاعی معمول خود را نداشتیم به ویژه برای دو گل اول، جایی ه اساسا گل ها را تقدیم آنها کردیم و کار سخت میشود چون بایرن در حال حاضر احتمالا بهترین تیم اروپاست.
 
"اگر عملکرد دفاعی معمول خود را داشتیم می توانستیم آن چه در بازی اول انجام دادیم تکرار کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۱۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰