loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: کیفیت با قیمت ارتباط ندارد
ونگر: کیفیت با قیمت ارتباط ندارد

ونگر: کیفیت با قیمت ارتباط ندارد

کوکلن از رده های پایه آرسنال شروع به کار کرد و در سال 2009 کنار جک ویلشر جام حذفی جوانان را برد. او به تازگی از دوره قرضی خود در چارلتون به آرسنال بازگشته است.

او به ترکیب ونگر استحکام و قدرت بخشیده و به نظر می رسد آینده ای درخشان در شمال لندن دارد. حتی اگر ونگر در تابستان ترکیبش را تقویت کند.

"فکر نمی کنم کسی با این که عملکرد او متقاعد کننده بوده و این که او حتی در صورت آمدن بازیکن جدید برای رقابت آماده است، مخالفتی داشته باشد. اگر کسی هم جذب شود او باز هم اینجا خواهد ماند. من قرارداد او را تمدید کردم و این یعنی به او باور دارم.

"این ذهنیت من در مورد نقل و انتقالات را چندان تغییر نمی دهد، اما چیزی که قطعی است این است که او نشان داده ظرفیت بازی کردن برای ما و ایفای نقش در کسب موفقیت تیم را دارد.

"جهان تغییر کرده است. امروزه فهمیدن کیفیت یک بازیکن فقط به پولی که خرج می کنید بستگی دارد. اگر در کریسمس کوکلن را 40 میلیون پوند خریده بودیم همه می گفتند: "چه خریدی!" من متاسفام که بابت او هیچ پولی پرداخت نکردم اما با این حال او هنوز بازیکن خوبی است.

عمق ترکیب آرسنال با توجه به نیمکت این تیم برابر منچستر مشخص شد. جک ویلشر و تئو ولکات به زمین آمدند تا بازی را برای مهمان تغییر دهند و ونگر می گوید هسته انگلیسی اهمیت خود را حفظ خواهد کرد.

"آنها مصدوم بوده اند. ولکات یک سال بیرون از ترکیب بوده. ویلشر از نوامبر بیرون بوده. کیرون گیبس در حال بازگشت است. درست است، آنها موانعی داشته اند. 

"می دانم فقط در صورت که موفق شویم انسجام خود و هسته ای از بازیکنان که اینجا آموزش دیده اند و می تواند سال ها کنار هم بازی کنند را حفظ کنیم آینده روشنی خواهیم داشت. 

"این دشواری کار مدرن است، می دانید انسجام بخشی بسیار مهمی از موفقیت تیم است اما همواره تحت فشار هستید تا بازیکن بخرید ... ما در "جهانی تازه" زندگی می کنیم، مردم همواره [چیزهای] تازه می خواهند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۳۰
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۰۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰