loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: گرفتن مجوز کار باید حذف شود
ونگر: گرفتن مجوز کار باید حذف شود

ونگر: گرفتن مجوز کار باید حذف شود

 
قانون فعلی مجوز کار می گوید بازیکنان خارج از اروپا برای بازی کردن در لیگ برتر باید در 75% بازی های ملی 2 سال اخیر کشورشان بازی کرده باشند، ضمن اینکه کشور متبوع آنها باید جزء 70 تیم نخست رنکینگ فیفا باشد.
 
از تابستان آینده قانون تغییر خواهد کرد و بازیکنانی که بالای 10 میلیون پوند قیمت داشته باشند دیگر نیازی به مجوز کار نخواهند داشت.
 
آرسنال مجبور شد در ابتدای به خدمت گیری کارلوس ولا و جوئل کمپبل آنها را به صورت قرضی به تیم های دیگری بدهد تا بتوانند به نحوی مجوز کار بگیرند. ولی ونگر معتقد است فوتبال انگلستان باید با آغوش باز از استعدادهای کشورهای غیر اروپایی استقبال کند.
 
"به شخصه می خواهم که مجوز کار حذف شود و هر بازیکنی بتواند به انگلستان بیاید. با قانون جدید در موقعیتی قرار می گیریم که مجبور می شوید برای بازیکنی که کشف کرده اید پول خرج کنید.
 
"ما وقتی آنخل دیماریا 17 ساله بود او را کشف کردیم. می خواستیم او را به اینجا بیاوریم. ولی او به پرتغال رفت و از آنجا به اسپانیا. چرا؟ چون نمی توانست مجوز کار بگیرد.
 
"باید این قانون کاملا برداشته شود. در دنیایی زندگی می کنیم که هر حفاظت ساختگی ای منفی محسوب می شود. اگر می خواهید بهترین لیگ دنیا باشید، باید بپذیرید که باید بهترین بازیکنان را پرورش دهید. سوال این است که، چطور می توانید بهترین بازیکنان را پرورش دهید؟
 
"دو راه برای برطرف کردن خواسته های آکادمی ها وجود دارد. یک راه این است که کاملا مرزهای کشور را ببندید و فقط با بازیکنان انگلیسی بازی کنید. راه دوم این است که بگویید 'خوب ما بهترین لیگ دنیا را داریم و باید بهترین بازیکنان دنیا را هم پرورش دهیم.'
 
"یک چیز مسلم است، اگر بازیکن جوانی را کنار بازیکنان سطح بالا قرار دهید، او شانس بیشتری برای پیشرفت خواهد داشت و اگر او را کنار بازیکنان متوسط بگذارید شانس او برای متوسط ماندن بیشتر خواهد شد. باید این را پذیرفت.
 
"مردم هند بازی آرسنال با منچستر یونایتد را تماشا می کنند و اگر یک بازیکن از هند در یکی از دو تیم باشد، مردم بیشتری بازی را تماشا خواهند کرد. هدف لیگ برتر هم همین است که بهترین لیگ دنیا باشد. بنابراین باید این قانون را کاملا حذف کنید."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰