loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر – چك داراي يك هاله و جاذبه است
ونگر – چك داراي يك هاله و جاذبه است

ونگر – چك داراي يك هاله و جاذبه است

 
ملي پوش جمهوري چك در تابستان به شمال لندن منتقل شد و خودش را بعنوان دروازبان اول توپچي ها تثبيت كرد.
 
چك خصوصاً با سيوهاي ( مهار كردن توپ ،  بسته نگه داشتن دروازه ) مهمش در بازي هاي خانگي مقابل ليورپول،منچستر يونايتد و بايرن مونيخ همه را متاثر كرد و ونگر معتقد است اين بازيكن 33 ساله با سطح بالايي از تمركز و انسجام ، يك تفاوت ايجاد كرده است.
 
مربي گفت" او با خود تجربه ، آرامش و همچنين رهبري به ارمغان آورده است.او خوب و بسيار متمركز بوده است.
 
" من نمي خواهم بگويم داويد اوسپينا براي تيم مضر است ( براي تيم كاري انجام نداده است )، زيرا او در سال گذشته استثنايي بود ، اما پتر چك آن را به نحو كامل انجام داد ، بنابراين او كسي است كه به شما هاله و جاذبه مي دهد كه هميشه در بازي هاي بزرگ براي بازيكنان مهم است.
 
من قبل از اين كه او را به خدمت بگيرم  با او ملاقات كردم و ما گفتگوي طولاني در مورد بازي ، كار و پستش داشتيم و من را با دانش و حرفه خود و فهم دقيقش عميقاً تحت تاثير قرار داد.از اين جهت من شگفت زده نشدم ، زيرا همه آن چيزي را كه مي خواستم در يك بسته دريافت كردم(منظور كامل بودن پتر چك است).
 
" شما هميشه قبل از يك بازي بزرگ در رختكن به خود نگاه مي كنيد و شما فكر مي كنيد آيا ما به اندازه كافي قوي هستيم؟ و اين نوع چهره هاي به شما كمك مي كند كه آن را باور كنيد و همچنين شوت هايي كه به سوي دروازه زده مي شود.اما در نهايت يك مهار خوب مي تواند در نتيجه تفاوت ايجاد كند.
 
ونگر اضافه كرد" سابقه نداشته كه يك تيم بدون داشتن يك دروازه بان بزرگ بازي را ببرد."من 30 سال است كه در اين شغل هستم و من مي گويم كه شما در طول سال ها در روز ديگري ياد مي گيريد كه دروازه باني مهم ترين پست ناديده گرفته شده فوتبال و شايد يكي از حياتي ترين چيزها براي بردن است.
 
"براي مثال زماني كه اسپانيا قهرمان جام جهاني 2010 شد، ايكر كاسياس در هر بازي توپ را يكي پس از ديگري مهار مي كرد وقتي كه بازي صفر بر صفر يا يك بر صفر مي شد، يا يك توپ تعيين كننده را مهار مي كرد.حتي در بازي فينال در مقابل آرين روبن و بجاي نتيجه يك بر صفر ، شما نتيجه صفر بر صفر را مي بينيد و در پايان روز يك تفاوت را ايجاد مي كند."
 
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۲۹
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۹۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰