loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر:شزنی قوی تر بازگشته است
ونگر:شزنی قوی تر بازگشته است

ونگر:شزنی قوی تر بازگشته است

فابیانسکی در بین ماههای مارس و آوریل برای پنج بازی جایگزین شزنی شده بود اما شزنی پس از بازگشتش به ترکیب اصلی موفق شده در سه بازی دروازه آرسنال را بسته نگه دارد.

این دروازه بان لهستانی در بازی روز شنبه برابر رنجرز واکنشی فوق العاده در برابر لویک رمی از خود نشان داد و ونگر باور دارد او از مواجه شدن در رقابت برای شماره 1 بودن آرسنال بهره گرفته است.

ونگر میگوید:"بله،این بسیار واکنش فوق العاده ای بود.این نشان دهنده اهمیت دروازه بان است.ما واقعا به او نیاز داشتیم و او در آن صحنه عکس العمل مثبتی از خود نشان داد.من باید بگویم رمی ضربه خیلی خوب و سریعی زد .آن ضربه نیاز به یک واکنش خاص داشت.

" "در لحظه اول که دیدم شیرجه زد فکر نمی کردم به توپ برسد. اما او خیلی خوب شیرجه اش را بلندتر کرد و به همین خاطر توانست توپ را بگیرد.

"این رقابتی بسیار خوب برای او است.همچنین شما او را میشناسید.من باید به او اعتبار بدهم چرا که در رقابت با فابیانسکی او به خوبی واکنش نشان داد و به سختی کار کرد و زمانی که به ترکیب بازگشت زیرکتر و بهتر از زمانی که برای بازی اول از ترکیب کنارش گذاشته بودم،شده بود.او بسیار خوب واکنش نشان داد.

"این چیزی بود که شما در افرادی مانند سیمن و یا لمن میدید،زمانی که آنها را از ترکیب خارج میکردم.آنها همیشه بازگشتی قدرتمند داشتند.او نیز این کار را به خوبی انجام داد.او در حال حاضر در فرم خوبی قرار دارد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۱۶
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۷۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی آغاز شده است
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰