loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر:قلبم با آرسنال است و به PSG نمیروم
ونگر:قلبم با آرسنال است و به PSG نمیروم

ونگر:قلبم با آرسنال است و به PSG نمیروم


آرسن ونگر اذعان کرد در مورد آینده بلند مدتش در آرسنال در حال مذاکره با باشگاه میباشد.

قرارداد این مربی تابستان آینده به پایان میرسد و گمانه زنی هایی وجود دارد که این آخرین فصل حضور او در آرسنال میباشد.

اما ونگر میگوید قصد دارد قرار داد 7.5 میلیون پوندی خود در یک سال را تمدید کند و بحث های مقدماتی با ایوان گازیدیس در حال انجام است.

ونگر در کنفرانس مطبوعاتی که شب گذشته در اندونزی داشت گفت:"من به ماندن طولانی در این باشگاه متعهد هستم.اکنون در حال مذاکره با ایوان هستم و مذاکرات به خوبی در حال پیشرفت است و مشکلی وجود ندارد.

"اگر در آینده کارم را در این باشگاه درست انجام ندهم،گذشته من در این باشگاه مزیتی برای حفظ موقعیتم نخواهد بود.

"تصمیم گیری در مورد قراردام به آینده موکول خواهد شد.این به چگونه خوب کار کردنم بستگی دارد.من همیشه تعهدم را نسبت به این باشگاه نشان دادم و فکر نمیکنم نیاز باشد هر چیزی را ثابت کنم.

"آیا تصمیمم به چگونه عمل کردنم در فصل آینده بستگی دارد؟ قطعاً من هم مانند دیگران هستم،مهم است ببینیم چگونه کار خواهیم کرد.

"من اتوماتیک وار فرض نمیکنم در اینجا میمانم.من فکر میکنم زمانی که در سال آخر قرارداد گذشته ام به باشگاه متعهد شدم میدانستم باشگاه در موقعیت بسیار حساسی قرار دارد زیرا ما منابع مالی محدوی داشتیم و چالشمان ماندن در بین تیمهای بالای جدول و حضور در لیگ قهرمانان اروپا بود.

"ما در حال خارج شدن از آن دوره هستیم و امیدوارم در دو یا سه سال آینده برای کسب لیگ رقابت کنیم.

"همواره من به پاری سن ژرمن لینک شده ام زیرا من یک فرانسوی هستم و مالکان این تیم را میشناسم.اما اگر اینطور بود من پیش از این در آنجا بودم.

"قلب من با آرسنال است.من به پاری سن ژرمن نمیروم زیرا قلبم با آرسنال است و آنها همیشه اولویت من بوده اند."

تنها خرید تابستان آرسنال تا کنون یایا سانوگوی 20 ساله بوده است اما بازیکنان بزرگی نظیر وین رونی،لوییز سوارز و هیگواین به آنها لینک شده اند.

ونگر در مورد آنها میگوید:"همه آنها به صورت واقع بینانه هدفهای با کیفیتی هستند،اما همه ی آنها برای پیوستن به ما در دسترس نیستند.اول از همه،این بازیکنان با باشگاهشان قرارداد دارند و این باشگاه است که تصمیم میگیرد آیا آنها میتوانند بروند،اگر آنها بتوانند بروند آیا میتوانند به ما ملحق شوند.

"در حال حاضر منابع مالی ما بهتر از سالهای گذشته است و این منابعی است که خودمان ایجاد کردیم.این برای ما بسیار مهم است.

"برای سالها ما از نقل و انتقالات در سطح بالا خارج بودیم اما در حال حاضر ما برگشته ایم زیرا وضعیت مالی بهتری داریم و این به خاطر قوانین فایر پلی مالی مان است.

"ما باید به کیفیت کارمان و سبک بازیمان تکیه کنیم،و این واقعیت که باید بازیکنانمان را پرورش دهیم.ما میخواهیم تنها با منابع مالی مان یک یا دو بازیکن که به ما چیزهای بیشتری اضافه میکنند جذب کنیم.

"ما خواهیم دید آنچه که میتوانیم تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات و مطمئنا قبل از شروع فصل انجام دهیم.این چیزی است که در حال حاضر در حال کار بر روی آن هستیم.

"هواداران،یازیکنان و همه دوباره توسط این نامهای بزرگ قوت قلب گرفته اند.اما آنچه که مهم است این است که ما به اعداد نیاز نداریم،ما به کیفیت نیاز داریم.ما در حال سخت کار کردن بر روی این موضوع هستیم و مطمئنم قادریم این کار را انجام دهیم."

پس از تغییرات مربیان تیمهایی مانند منچستر یونایتد،سیتی و چلسی ونگر با ثبات ترین مربی لیگ برتر است و این فصل چالشی متفاوت در لیگ برتر را خواهیم دید.

ونگر میگوید:"این بزرگترین تغییر در بین چهار تیم برتر لیگ از زمانی که من در آرسنال بوده ام است.آیا لیگ بازتر از قبل خواهد شد؟نمیدانم،هیچکس نمیداند.

"احساسی مانند این باید باشد،اما مهمترین چیز نشستن بر روی نیمکت نیست،این بازیکنان درون زمین هستند که مهم هستند.

"آنچه که برای من نا امیدکننده بوده است این است که در سالهای گذشته ما نتوانستیم آنچیزی که از ما انتظار میرفت انجام دهیم.اما اکنون در وضعیتی هستیم که میتوانیم دوباره برای کسب عناوین رقابت کنیم.

"اما ما بیشترین ثبات را داریم و امیدواریم از آن استفاده کنیم.در فصل گذشته بین ما و منچستر یونایتد شکاف بزرگی وجود داشت و چالشمان این است که این شکاف را پر کنیم.اما شما زمانی که به منچستر سیتی میروید آنها میخواهد قهرمان لیگ شوند همینطور چلسی و لیورپول.همه میخواهند پیروز لیگ باشند.

"اکثر لیگها در حال تبدیل شدن به لیگی مانند اسکاتلند هستند،وقتی که آنها تنها دو تیم سلتیک و رنجرز را داشتند.

"اکنون در اسپانیا رئال و بارسلونا هستند،در ایتالیا،میلان و یوونتوس و در فرانسه پاری سن ژرمن و موناکو حضور دارند.

"در انگلستان حداقل چند تیم را داریم که در شروع فصل شانس قهرمانی دارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۲۲
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : dailymail.co.uk
بازدید: ۱,۸۴۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰