loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر:میخواهیم لیگ قهرمانان را بالای سر ببریم
ونگر:میخواهیم لیگ قهرمانان را بالای سر ببریم

ونگر:میخواهیم لیگ قهرمانان را بالای سر ببریم

این مرد فرانسوی هدایت آرسنال را در فینال 2006 لیگ قهرمانان به عهده داشت،جایی که آنها نزدیک بود پس از 13 فصل حضور متوالی در لیگ قهرمانان آن را بالای سر ببرند اما دو گل دقایق پایانی بارسلونا مانع چنین اتفاقی شد.

توپچی ها سه شنبه شب دیدار دشواری با ناپولی خواهند داشت و ونگر بسیار علاقمند است جای خالی کسب لیگ قهرمانان را در رزومه حرفه ایش پر کند.

ونگر میگوید:"ما خیلی دوست داریم برنده این جام شویم چیزی که هرگز در این باشگاه اتفاق نیفتاده است و ما میتوانستیم چند بار آن را بدست آوریم.

"احساس میکنم در سالهای اخیر قرعه به ما کمک نکرده است.ما با تیمهای بارسلونا،بارسلونا،میلان و بایرن مونیخ در فصلهای متوالی بازی کردیم،بنابراین قرعه دشواری داشته ایم.اخیرا کیفیت صعود به مراحل بعدی را نداشتیم.

این چیزی است که من از دست داده ام و میخواهم برای پر کردن کلکسیون افتخاراتم با آن بسیار تلاش کنم.اما شما مقابل بارسلونا،بایرن مونیخ و رئال مادرید بازی میکنید و آنها هر سال با شانس کسب این جام حضور دارند.

"شما همیشه فکر میکنید" بیایید هر سال این کار را انجام دهیم،یکسال هم این جام را شما بدست می آورید".بیایید امیدوار باشیم که امسال این جام از آن ما خواهد شد.این رقابت سطح بالاتری از قبل دارد.

آرسنال پس از پشت سر گذاشتن فنرباغچه در بازیهای پلی آف در اولین دیدارش در مرحله گروهی موفق شد مارسی را از پیش رو بردارد و شروعی قدرتمند در گروه F رقابتها داشته باشد.ونگر باور دارد کسب 10 امتیاز میتواند برای صعود به مرحله حذفی کافی باشد و میداند ممکن است هر اتفاقی پس از آن روی دهد.

"پیش بینی دشوار است زیرا بعد از مرحله گروهی،مرحله حذفی قرار دارد.پس از کریسمس این موضوع وجود دارد که چه کسی در دسترس است و چه کسی آماده است و چه کسی آماده نیست،شما نمیتوانید برنامه ریزی کنید.

"برای دو یا سه سال بارسلونا بالاتر از همه بود.در اکتبر شما میدانستید که اگر مسی مصدوم نشود آنها برنده جام خواهند بود.اما شما امروز میتوانید بگویید شانس با بایرن مونیخ است.

"آنها همان تیم سال گذشته هستند.قهرمان شدند.گوتزه را خریده اند.همچنین میدانند که میتوانند این کار را انجام بدهند و در فینالهای زیادی بازی کرده اند.این باعث میشود آنها شانس بیشتری نسبت به بارسلونایی که به نظر نمیرسد مسی را مانند فصل گذشته به صورت مداوم در اختیار داشته باشند،دارند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۹
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۱۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰