loading
در حال بررسی درخواست شما
ویلشر و باقی ماندن در صدر
ویلشر و باقی ماندن در صدر

ویلشر و باقی ماندن در صدر



آیا از یک امتیاز راضی هستید...
راضی؟ نه چون من می خواهم در همه بازیها برنده باشم ولی اگر از من می پرسید آیا با توجه به اتفاقاتی که در 90 دقیقه افتاد نتیجه عادلانه بود یا خیر جوابم مثبت خواهد بود. چرا؟ چون ما درست قبل از پایان نیمه اول 1-0 عقب افتادیم و درست در شروع نیمه دوم آنلکا فرصتی را از دست داد که می توانست نتیجه بازی را 2-0 کند و کار را برای ما سخت کند. به جز این موضوع من چند افسوس هم دارم چون وقتی توانستیم بازی را به تساوی بکشانیم در نیم ساعت پایانی بازی فرصتهایی داشتیم که گل دوم را بزنیم. به هر حال ما برای بازگشت به بازی روحیه تیمی خوبی نشان دادیم و تا پایان بازی تمام تلاش خود را کردیم تا برنده شویم. اما آنها هم همینطور بودند و آنها بازیکنان زیادی داشتند که می توانستند در نبردهای تک به تک ما را جا بگذارند و با توپ فرار کنند و این موضوع کار ما را سخت کرد، ضمناً آنها خیلی خوب هم دفاع کردند. وست بروم امروز نشان داد که چرا هفته گذشته منچستر یونایتد را شکست دادند، دلیلش این است که آنها در همه پستها بازیکنان سرعتی خوبی دارند و ترکیب بزرگی هم در اختیار دارند. شما وقتی به آنها نگاه می کنید می بینید که آنیچبه امروز نبود، شین لانگ و موریسن روی نیمکت بودند و دورنس هم در لیست تیم نبود، پس آنها ترکیب بزرگ و با کیفیتی در اختیار دارند.

در مورد نشان دادن انسجام تیمی بعد از اینکه گل اول بازی را نزدید...
این به انسجام تیمی خاصی نیاز داشت چون آنها به ما فضا نمی دادند، آنها به خوبی سازماندهی شده بودند و ما برای گلزنی باید راه خاصی را پیدا می کردیم.

در مورد اینکه ویلشر اولین گل خود در لیگ برتر را از نوامبر 2010 به ثمر رساند...
حداقلش این است که حالا این کار را انجام داده است. او نیمه اول سختی داشت چون خطاهای زیادی رویش انجام شد ولی او نشان داد شخصیت دارد و تا پایان بازی به کارش ادامه داد. اینکه با یک گل مزد زحماتش را گرفت خوب است.

در مورد خطاهای زیاد روی ویلشر...
او امروز خیلی سرنگون شد. به نظر من خطای نا جوانمردانه ای روی او صورت نگرفت اما او خیلی زمین خورد و خطایی به این خاطر اعلام نمی شد. فکر می کنم او در نیمه دوم چند توپ خوب برای گلزنی مهیا کرد و ما چند شانس برای گلزنی داشتیم. در مجموع او نیمه دوم بسیار خوبی داشت.

در مورد صحبت کردن با ویلشر قبل از بازی...
نه، او پسر صادقی است و وقتی اشتباهی می کند از آن آگاه است. به نظرم امروز بازیکنان نمی توانند از هیچ چیزی فرار کند. ما کمی بیشتر می توانیم از این مسائل در امان بمانیم ولی او می داند که این قواعد بازی مدرن است. آنها باید با این موضوعات کنار بیایند و من فکر می کنم او خیلی زود این مسائل را یاد می گیرد. چیزی که برای او و آرسنال جالب تر است این است که او در زمین پاسخ مناسبی بدهد.

آیا ویلشر از فرم گلزنی خودش آگاه است...
به نظر من او هیچگاه یک گلزن نخواهد شد اما او بازیکنی است که می تواند برای دیگران فرصت مهیا کند. در شغل ما خیلی ساده است، شما به بازیکنانی نیاز دارید که گل بزنند و همچنین بازیکنانی که این فرصتهای گلزنی را در اختیار آنها قرار دهند. او بیشتر به دسته دوم تعلق دارد، اما شما از این دسته دوم هم انتظار دارید چند گل بزنند پس این خوب است که او بداند می تواند گلزنی کند. فراموش نکنید که ما مدتی پیش چنین مشکلی را با رمزی داشتیم ولی وقتی این بازیکنان شروع به گلزنی می کنند گلهای بعدی هم به همراه آن خواهند آمد.

در مورد اینکه به عنوان صدرنشین به استقبال تعطیلات به خاطر بازیهای ملی می روید...
به نظرم امروز وقتی عقب افتادیم مهمترین چیز این بود که بازی را نبازیم. وقتی پس از دو بازی خارج از خانه در صدر جدول باقی بمانید از نظر روانی راحت تر هستید.

در مورد اینکه بدون کازورلا و ولکات روی نیمکت دچار کمبود هستید...
ما در شرایطی که همه بازیکنانمان را هم در اختیار داشته ایم در بازیهای خارج از خانه باخته ایم ولی شما در حالت ایده آل دوست دارید همه بازیکنان را در اختیار داشته باشید. من نمی توانم از شرایط شاکی باشم چون امروز روزیسکی را داشتیم، نبری را داشتم که هفته پیش گل زده بود، بنتنر، ورمالن و مونرئال هم روی نیمکت بودند پس ما کیفیت خوبی در تیم داریم.

آیا ذهنیت یک تیم قهرمان را دارید...
ذهنیت یک تیم قهرمان را داشتن در طول فصل ایجاد می شود و به اعتقاد من باید روی روشی که می خواهیم بازی کنیم تمرکز کنیم. ما شور و اشتیاق و روحیه تیمی لازم را داریم ولی هنوز در ماه اکتبر هستیم، شما در ماه مارچ و آپریل نشان می دهید که ذهنیت یک تیم قهرمان را دارید یا خیر اما الان برای این موضوع خیلی زود است و خوب است که فرم خوب خودمان را ادامه دهیم.


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۱۵
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰