loading
در حال بررسی درخواست شما
ویژه - رئیس در مورد گواردیولا و تکنولوژی
ویژه - رئیس در مورد گواردیولا و تکنولوژی

ویژه - رئیس در مورد گواردیولا و تکنولوژی

در مورد قرارداد الکسیس و اوزیل...

ما بعدا در ادامه فصل این موضوع را بررسی خواهیم کرد.در حال حاضر ما روی عملکرد و موارد ضروری تمرکز می کنیم.ما در پایان ماه می آن را بررسی خواهیم کرد.

در مورد امتحان کردن تکنولوژی ویدئویی...

این همیشه مفید است ، زیرا چیزی که شما می خواهید ممکن کردن اتخاذ تصمیم های درست به مقدار زیاد است.تکنولوژی می تواند در این خصوص کمک کند و بعدا می توان گل شدن یا گل نشدن و آفساید را به درستی تشخیص داد.

در مورد فناری ویدئویی برای تشخیص پنالتی،کارت زرد و کارت قرمز

در خصوص تشخیص پنالتی بله ، چون کمتر آشکار است.گاهی اوقات ما حتی در تلویزیون نیز نظرات متفاوتی داریم.در مورد آفساید نیز تشخیص داده می شود ، زیرا مسائل مربوط به ریاضی همیشه قابل حل است.

در مورد این که آیا این فناوری برای قضاوت مسابقات باشگاههای انگلیسی خوب است...

بله.

در مورد اینکه آیا او گواردیولا را تشویق می کند که به لیگ برتر بیاید...

بله.به رقابت خوش آمدید.در واقع من شخصا مربیانی را که خیلی زود برای آن چیزی که انجام خواهند داد تیم را ترک می کنند ، دوست ندارم ، زیرا این ضروریت خوبی برای تیم خودشان نیست،برعکس مربیانی که از میان پاره ای مشکلات در زمین می گذرند.ما می خواهیم این لیگ بهترین لیگ در جهان باشد.همچنین ما می خواهیم توازن درست را پیدا کنیم.لیگ برتر می خواهد بهترین لیگ در جهان باشد ، اما شما به 40 یا 50 درصد مربی خارجی نیاز دارید ، همچنین فرصتی برای مربیان محلی شبیه Edward John Frank Howe مربی بورنموث است. شما نمی خواهید آن را بکشید.شما نمی خواهید که لیگ برتر در انحصار مربیان خارجی باشد ، گرچه منم یکی از آنها هستم.این مهم است که توازن درستی داشته باشیم.آنها ایده های متفاوتی را به لیگ برتر می آورند ، اما شما یک فرهنگ محلی را نیز می خواهید.

در مورد این که آیا گواردیولا به انگلیس می آید...

نگاه کنید شما بیش تر از من می دانید ، اما ممکن است ما فقط همان چیزها را بدانیم.

در مورد این که آیا او موفق خواهد بود...

من فکر می کنم که البته او یک مربی کیفیت بالایی است ، هیچ کسی این موضوع را انکار نمی کند.نه فقط به این دلیل که او هم اکنون می برد ، بلکه قبل این که بایرن برنده شود ، بارسلونا تا به امروز هنوز می برد ، اما من به نگرش مثبتی که او به بازی دارد فکر می کنم و در واقع او می خواهد تیمش به شیوه ای مثبت فوتبال را بازی کند.من خیلی به او احترام می گذارم.

در مورد این که با جرمی کوربین ملاقات داشت است...

بله ، این صحت دارد.

در مورد این که آیا کوربین ، ونگر را در آغوش گرفت...

من دقیقا بخاطر نمی آورم ، اما ما قبل از بازی انگلیس و فرانسه در یک میز بودیم.من نمی فهمیدم که او هوادار آرسنال است و ما صحبتهای ویژه ای در مورد فوتبال داشتیم ، نه سیاست.

در مورد اخراج مورینیو...

من فکر می کنم به اندازه کافی در این مورد بحث شده است و نیازی نیست که من چیزی اضافه کنم.من نمی خواهم هیچ کسی شغلش را از دست بدهد،احساس شخصی من در مورد کسی که کارش را از دست می دهد اینه که او همیشه غمگین است.

در مورد این که آیا با این بازیکنان همیشه بخوبی پیش خواهی رفت...

من مطمئن نیستم که همه بازیکنان در این خصوص با شما موافق باشند.هر مربی شیوه خاص خودش را برای کار کردن دارد ، همچنین با شخصیت خودش و شما فقط در صورتی می توانید موفق باشید که متناسب با شخصیت خودتان کار کنید.این می تواند جالب باشد که شما به مدت شش ماه در یک باشگاه کار کنید و ببینید چگونه ما آن کارها را انجام می دهیم.رفتن به یک باشگاه با کیفیت به مدت شش ماه باید بخشی از آموزش یک روزنامه نگار باشد.این موضوع می تواند خیلی جالب باشد.

 

 

آرسن ونگر

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۰/۳
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۹۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی قبلی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
2 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۷/۱ ۱۹:۰۰