loading
در حال بررسی درخواست شما
پنالتی،ویگان،فابیانسکی
پنالتی،ویگان،فابیانسکی

پنالتی،ویگان،فابیانسکی



پس از پیروزی ۴- ۲ در پنالتی مقابل ویگان ونگر  اینگونه پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود .

در مورد احساسش پس از بازی ...

احساس رهایی زیرا تحت فشار زیادی بودیم چون انتظار یک بازی سخت را داشتم و نامید نبودم . ویگان تاثیر گذار ظاهر شد و به خوبی سازمان یافته بود . از نظر فیزیکی بسیار قدرتمند نشان داد و زمانی که توپ را در اختیار داشت آرامش داشت و بسیار خوب بازی کرد .آنها نشان دادند که چرا توانستند در دور یک چهارم نهایی منچستر سیتی را شکست دادند و در جریان بازی برای مدتی همه چیز بر علیه ما بود . ما نیاز داشتیم شخصیت و انعطاف پذیری خود را نشان دهیم و همچنین در روشی واحد ومنعطف بر اعصاب خود مسلط باشیم . 


در مورد رسیدن به فینال ...


بله . این رضایت بخش ترین چیز است به این دلیل که همه از ما انتظا داشتند تا به فینال برسیم . امروز یک بار دیگر شاهد بودیم که بازی حذفی است و فاصله بین شکست و پیروزی خیلی کم است و بار دیگر این دیدار این مسائله را نشان داد ولی اگر شکست هم می خوردیم میگفتم در سطح ذهنی که انتظارش را داشتم قرار داشتیم و من امیدوارم برد امروز منجر به تقویت روحیه ی ما در قسمت نهایی فصل شود .

در مورد بازگشت اورتون به جایگاه چهارم ...

من حتی نتیجه آن بازی را نمی دانستم و فکر میکنم اگر بازی های خود را پیروز شویم بالاتر از آنها قرار خواهیم گرفت . در حال حاضر برای ما مهم است که بر لیگ برتر متمرکز شویم و اگر این کار را به خوبی انجام دهیم مطمئن هستم که باز میگردیم . فراتر از این ها اکنون برای پایان فصل خود هدف داریم در فینال جام حذفی هستیم ولی دوره ای را در پیش رو داریم که می توانیم بر لیگ برتر متمرکز شویم . 

در مورد پیروزی که قطاری به سمت موفقیت های آینده است ...

از نظر ذهنی مهم بود اکه امشب حذف نشویم . اگر پیامد های حذف احتمالی در بازی امشب را در نظر بگیرید بسیار نگران کننده است . عقیده دارم تیم خوبی داریم . بازیکنان بسیاری خارج از ترکیب هستند و صبح امروز حضور الکس چمبرلین هنوز قطعی نشده بود .گیبس در دسترس نبود و علاوه بر این خیلی از بازیکنان دیگر خارج تیم هستند . تیم خوبی داریم ولی اخیرا بازیکنان زیادی را از دست داده ایم .

در مورد فابیانسکی ....

خیلی خوب عمل کرد . عقیده دارم او دروازه بان خوبی است و امروز دوباره آن را در جریان بازی نشان داد و حتی روی ضربه ی پنالتی که حریف آن را گل کرد به جهت درست حرکت کرد . او سریع است و البته روی ضربات پنالتی ما را در شرایط راحتی قرار داد .

در مورد استراحت دادن به ژیرو برای بازی روز سه شنبه ...
نه دقیقا . او اخیرا کمی خسته شده بود و بازی های زیادی انجام داد . فکر کردم به بازیکنان تازه نفس نیاز داشتیم .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱/۲۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۵۵۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰