loading
در حال بررسی درخواست شما
پودولسکی مرگبار است
پودولسکی مرگبار است

پودولسکی مرگبار است


در مورد عملکرد تیم...
در مجموع از کیفیت بازی تیمم راضی هستم، هم از نظر دفاعی و هم هجومی. در دو بازی ابتدایی ما می توانستید ببینید ما توانایی بردن بازیها را داشتیم ولی فاقد جرقه لازم برای برد بودیم و حالا این وضعیت در حال بهتر شدن است، پس از بازی این احساس را داریم که عملکرد خوبی از خود نشان دادیم ولی همچنان توانایی های زیادی در تیم وجود دارد و باید روی آن کار کنیم.

در مورد گلزنی خریدهای جدید...
هر کسی می توانست به سرعت بفهمد کازورلا برای جا افتادن در تیم به شش ماه زمان نیاز ندارد و پودولسکی هم وقتی فرصتی داشته باشد مرگبار است، در تمرینات هم می توانید این را ببینید، او امروز در کارهای تیمی هم خوب کار کرد و من از آنها راضی هستم، ژیرو به یک گل نیاز دارید ولی تا وقتی که تیم بازیها را برنده شود می دانیم که او نیز گلش را به ثمر خواهد رساند.

در مورد یک کلین شیت دیگر...
هر چه بیشتر این رکورد ادامه پیدا کند نشان می دهد همه بازیکنان در کارهای دفاعی بیشتر تلاش می کنند چون ما می خواهیم این روند را حفظ کنیم، فوتبال همیشه به شما درس فروتنی می دهد چون ما دروازه بانهای اول و دوم خودمان را در دو بازی استوک و لیورپول در اختیار نداشتیم ولی دروازه مان را بسته نگه داشتیم، شما هیچوقت نمی دانید در بازیها چه اتفاقی می افتد ولی وقتی شما کار تیمی و روحیه تیمی خوبی داشته باشید همیشه شانسی برای بردن دارید.

در مورد وقفه بازیها به خاطر بازیهای ملی...
این قضیه زیاد برای ما خوشایند نیست ولی برنامه بازیها اینگونه است، ما نمی توانیم در این مورد تصمیم گیری کنیم.

در مورد وظیفه برندن راجرز...
من هم سال پیش همین موقع چنین فشاری را احساس می کردم، او تازه به این باشگاه آمده ، انتظارات از او بسیار بالاست اما من فقط می خواهم به هواداران لیورپول بگویم که به او اعتقاد داشته باشید و از او حمایت کنید، وقتی چنین اتفاقی برای یک باشگاه بزرگ رخ می دهد مهم است که مربی احساس کند هواداران از او حمایت می کنند و به او اعتماد دارند و من مطمئن هستم که او شرایط را تغییر خواهد داد.

در مورد ابو دیابی...
می توانید ببینید که او چه بازیکن مهمی برای ماست چون یک فوتبالیست فوق العاده است، او هر چیزی که شما از یک هافبک می خواهید را دارد، او برای یکسال بازی نکرده بود اما در پیش فصل عملکرد خوبی داشت و ما هر سه روز یک بار 45 دقیقه به او بازی می دادیم و حالا سرحال به نظر می رسد، او چیزهای بیشتری برای ارائه کردن دارد ولی نمایش امروز او عالی بود.

در مورد نگرانی هایی که در مورد او داشت...
به شدت نگران او بودم ولی همیشه پشت او بودم و از او حمایت کردم چون او علاوه بر اینکه فوتبالیست شگفت انگیزی است پسر خوبی هم هست، بیایید امیدوار باشیم او از بازیهای ملی جان سالم به در ببرد چون تیم ملی سفرهای زیادی خواهد داشت و دو بازی در چهار روز انجام خواهد داد و امیدوارم او در وضعیت خوبی به تیم برگردد.

در مورد جک ویلشر...
او در تمرینات بسیار خوب به نظر می رسد، به بازگشت نزدیک است ولی باید دید منظور شما از نزدیک چیست، من به او یک ماه زمان خواهم داد ولی او بسیار خوب به نظر می رسد، ظرف یک ماه می تواند دوباره بازی کند.

در مورد خط هافبک ایده آل ...
به خط میانی ما نگاه کنید، آرتتا، کازورلا، دیابی، ویلشر، کاکلن، روزیتسکی، رمزی را داریم، برای کسب جایگاه اصلی رقابت وجود دارد و این نشان دهنده کیفیت موجود در تیم است.

مقایسه این بازی با مصاف قبلی دو تیم در ماه آپریل...
مقایسه این دو بازی کار سختی است، احساس می کنم امروز منظم تر بازی کردیم، وسط زمین را کاملاً در اختیار گرفتیم و این مساله به بازی ما ثبات داد، همچنین گل اول را هم در نیمه اول زدیم، من همچنان معتقدم لیورپول تیم خوبی است چون آنها را مقابل منچستر سیتی دیده بودم و آنها شایسته پیروزی در آن بازی بوند، باید به آنها ایمان داشته باشید و آنها به رقابتها بازخواهند گشت.

در مورد تئو ولکات...
امروز ولکات، جروینیو، سانتوس و رمزی روی نیمکت بودند و همچنین چند بازیکن هم از خانه بازی را تماشا می کردند، همه آنها بازی خواهند کرد.

در مورد مصدومیت ها...
چمبرلین یک ضرب دیدگی داشت ولی اوضاعش خوب است، ورمالن هم یک ضرب دیدگی داشت و نباید مشکل خاصی داشته باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۶/۱۲
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۱۶۶ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰