loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی ، الکسیس و کوشلنی
پیروزی ، الکسیس و کوشلنی

پیروزی ، الکسیس و کوشلنی

در مورد اینکه آرسنال سزاوار پیروزی بود...
فکر می کنم سزاوار این پیروزی بودیم چرا که شانس های بیشتری نسبت به ساوتمپتون داشتیم و همچنین توانستیم کلین شیت کنیم .


درباره اتمام قدرتمندانه...
از ابتدای بازی حفظ و حرکت بازی برایمان سخت بود چرا که تلاش بسیاری در بازی دورتموند (روز شنبه ) داشتیم و امروز سومین بازی ما در هفت روز اخیر بود . می توانستید عمق خستگی را مشاهده کنید . برابر تیم خوبی بازی می کردیم که به خوبی سازماندهی شده بود و در ضد حملات بسیار سریع بودند . برای ما بسیار مهم بود که اسیر ضد حملات نشویم و بتوانیم کلین شیت کنیم . در 20 دقیقه پایانی کمی از نظر بدنی افت کردند  و این فضا را برای ما باز کرد .


درباره سرعت بازیابی فرم جیرود...
او به سختی کار می کند و ما نیز سیستم بازیابی بسیار خوبی داریم . هر زمان بازیکنان باز می گردند ما آنها را در وضعیت آمادگی قرار می دهیم اما جیرود با توجه به میزان بازی کردنش در بازی های اخیر امروز کمی خسته بود .


اینکه آیا فکر می کنید او امروز تفاوت ایجاد کرد...
حضور فیزیکی او باعث ایجاد تغییر می باشد .


درباره سرعت تطبیق الکسیس با تیم....
او یکی از بازیکنانی بود که امروز بسیار عمقی بازی می کرد و البته او بازیکنی است که بسیار علاقه مند به مبارزه است و این دلیلی است که او همیشه چیز های متفاوتی برای گلزنی پیدا می کند . گزینه های بسیار کمی می توانید پیدا کنید که به این سرعت تطابق پیدا می کنند. حافظه من خیلی خوب نیست اما این اواخر گزینه دیگری نمی توانید پیدا کنید . ماه دسامبر هستیم و او جولای به ما اضافه شده است و وقتی به تعداد گل هایی که او به ثمر رسانده و تاثیری که روی تیم داشته نگاه می کنید ، فوق العاده است .


اینکه حالا آرسنال حرکتش را آغاز کرده...
من کمی محتاط هستم اما ما نگرش صحیحی داریم ، اتحاد , و تمرکز خوبی در تیم وجود دارد و پایه اساس خوبی نیز ساخته شده . لوران کوشلنی امروز فوق العاده بود و کمک بسیاری به دفاع ما کرد . ما او را نزدیک به دو ماه نداشتیم و بازگشت او بسیار مهم بود .


خوب بودن حضور در شرایط برد...
بله اما راه زیادی برای طی کردن باقی است . برای ما این مهم بود که امروز پیروز شویم چرا که بازی های خانگی قبلی را باخته بودیم و می توانستید اضطراب درونی را ببینید و این مهم بود که بازی را ببریم . در حال حاضر نزدیک به ساوتمپتون هستیم .


درباره اینکه چیزی در تیم کم بود...
درباره تاثیر گذاری ، بله . تاثیر گذاری همیشگی را در بازی نداشتیم اما همچنین مهم است که بازی که فوق العاده نیستید را نیز پیروز شوید .


اینکه چند بازیکن هنوز به شرایط اوج بازنگشته اند...
نمی دانم . سخت است که این قبیل موارد را شمرد بازی به بازی نیز شرایط تغییر می کند .


درباره ساوتمپتون...
آن ها را سریع از بین نبرید .آن ها تیم خوبی بودند و به خوبی نیز بازی می کردند . پس از تصاحب توپ در جلوی زمین بسیار سریع بودند و همیشه در تصاحب توپ اول بودند . بسیار باهوش بازی کردند و همیشه حس می کردید در وضعیت تهدید قرار دارید .


درباره اینکه ساوتمپتون یکی از رقبای کسب 4 سهمیه است...
فکر می کنم بله اینگونه باشد .
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱۳
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰