loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی ، اوزیل و  ایوُبی
پیروزی ، اوزیل و  ایوُبی

پیروزی ، اوزیل و ایوُبی


آرسن ونگر پس از پیروزی پر گل 6-0 مقابل تیم لیون در جام امارات پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود .


در مورد پیروزی... 
عملکردی خوب، پویا و گروهی بود و شاهد بودیم که بازیکنان زیادی موفق به گلزنی شدند . در کل ادامه ی روند فصل گذشته ماست و ما آن را به دوره پیش فصل منتقل کرده ایم. تحرک تیمی خوبی وجود داشت و ما یکبار دیگر نشان دادیم که می توانیم گل های زیادی بزنیم که این همان چیزی است که همه از ما انتظار دارند. 

در مورد وولفسبورگ... 
یک بازی مشابه دیگری مقابل تیمی که کیفیت خوبی داردخواهد بود، . آنها یکی از بهترن تیم های آلمان هستند و مقابل بایرن مبارزه می کنند و شاید در همان سطح باشند. یکبار دیگر آزمون خوبی برای ما خواهد بود. 

در مورد شروع سریع فصل... 
ما نسبت به دوره مشابه فصل گذشته همبستگی بیشتری داریم. همه تمرکز بیشتری دارند. سال گذشته بعد از جام جهانی بود و بعضی از بازیکنان با ذهنی خسته بازگشتند. امیدواریم امسال بتوانیم از این مزیت استفاده کنیم. 

در مورد مسوت اوزیل... 
سال گذشته نیم فصل اول را به طور کلی از دست داد و در نیم فصل دوم به بهترین فرم خویش بازگشت. امیدوارم این فصل بتواند در تمام طول فصل آن کیفیت را به نمایش بگذارد .

در مورد 6 گلزن متفاوت... 
فوتبال ورزش بسیار ظریفی است. مسئله ی اعداد و ارقام نیست. در بازی منطقی وجود دارد که به معنای آن است که زمانی که تمام بازکینان با کیفیت شما کنار هم بازی می کنند ، موقعیت هایی خلق می کنید. هر بازی متفاوت است. هنوز می گویم که بعد از بازی امشب ذهنیت بازی برای حضور در بازار داریم اما زیاد نیازی به خرید نداریم زیرا ما بازیکنانی مانند ولبک و الکسیس را نداشتیم که بازیکنان بزرگی هستند. ویلشر را نیز نداشتیم که بازیکن خلاقی است. این بدان معناست که ترکیب خوبی داریم. 

در مورد اینکه نیاز شدیدی به جذب بازیکن ندارید... 
بستگی دارد شما چه چیزی را نیاز شدید بنامید. وقتی 6 گل می زنید، من اینگونه در نظر می گیرم که خیلی زیاد نیازی نداریم. فینال جام حذفی را با زدن 4 گل پیروز شدیم. گل های زیادی می زنیم و این همان چیزی است که به آن توجه می کنم. می توانیم موقعیت های زیادی ایجاد کنیم و می توانیم گل های زیادی بزنیم. برای خرید بازیکن جدید ذهن بازی داریم اما همه در بازار حضور دارند. بسیاری از باشگاه ها بودجه های بسیار زیادی دارند. 

در مورد اینکه اوزیل دل هواداران را بدست آورد... 
او شروع فصل سختی داشت اما به آرامی در نیم فصل دوم دل هوادران را بدست آورد. در حال حاضر وقتی به واکنش هواداران توجه می کنید، احساس می کنم که او حمایت آنها را در اختیار خودش دارد. 

در مورد داشتن یک چهارچوبی عالی جهت بازی دادن به جوان تر ها... 
البته همینطور است. یکی از مزیت های دیدارهای پیش فصل رقابتی بودن آن است و فرصتی برای دیده شدن برخی استعدادهای امید بخش است. الکس ایوُبی ،جف آدلاید و چوبا اکپوم را دیدیدم زیرا آنها با ما تمرین می کنند و برایشان کار راحت است تا در تیم ادغام شوند. 

در مورد انتشار یک بیانیه برای مدعی بودن در لیگ برتر... 
بیایید از این نظر محتاط باشیم. فصل قبل کارمان را در رتبه ی سوم جدول رده بندی تمام کردیم و قهرمان جام حذفی شدیم. البته این مبنای خوبی است. هدف ما این است که بهتر کار کنیم. می دانیم که در نهایت تمام توان خود را به کار می گیریم و اینکه قهرمانی بسیار دشوار خواهد بود زیرا چالش بزرگی است. فقط می خواهیم روی کیفیتمان متمرکز باشیم. سطح اول ورزش نیازمند این است که بهترین پتانسیل تیمتان را بیرون بکشید بنابراین برای رسیدن به آن مهم است که بر روی عملکرد خود متمرکز شویم و زیاد نگران دیگر تیم ها نباشیم. تنها باید بر روی بهترین فرمی که می توانیم داشته باشیم متمرکز باشیم. 

در مورد مشکلات و سختی های انتخاب ترکیب... 
از یک سو سوالی که در رسانه هاست این است که "چطور همه را خوشحال نگه می دارید؟" و از طرف دیگر یک دقیقه بعد از من می پرسند "چرا هیچ بازیکنی را به خدمت نمی گیری؟" پس اگر نتوانم بازیکنانی را که از قبل دارم خوشحال نگه دارم چرا باید بایکنان بیشتر بخرم؟ اعتقاد دارم که از نظر کیفیت و تعداد بازیکنان ، ترکیب ما بالانس خوبی دارد زیرا با وجود تعداد بازی هایی که داریم به همه نیازمندیم. چون رقابت کردن بخشی از کار ماست. 

در مورد اندازه ایده آل ترکیب... 
در حال حاضر ممکن است برخی بازیکنان به دوره های قرضی بروند. در حال حاضر الکس ایوُبی با ما می ماند ولی برای دیگر بازیکنان نیاز است که تصمیم گیری کنیم ، آیا به کسب تجربه و بازی کردن بصورت مداوم نیاز دارند یا خیر ، تا دوره یادگیری خود را به اتمام برسانند. تصمیم گیری همیشه دشوار است زیرا که آنها به دوره ی قرضی می روند و بازی نمی کنند و آن زمان را هدر می دهند زیرا حداقل آنها اینجا با بازیکنان درجه یک تمرین می کنند. بنابراین همیشه این تصمیم ها بسیار حساس است. 

در مورد جک ویلشر... 
حال ویلشر خوب است و فردا بازی خواهد کرد. امروز به او استراحت دادم. 

در مورد پتر چک... 
پتر چک فردا بازی می کند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۵/۴
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۴,۸۲۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰