loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی , سانوگو و اخباری از تیم
پیروزی , سانوگو و اخباری از تیم

پیروزی , سانوگو و اخباری از تیم

درباره یک پیروزی بزرگ...
برای ما حیاتی بود که به عملکرد ناامید کننده ای که هفته گذشته مقابل لیورپول داشتیم واکنش نشان دهیم، همچنین چون فرصتی برای حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی داشتیم نیز برایمان حیاتی بود. از تعهد، واکنش و عزم بسیار زیادمان کاملاً راضی هستم. می توانستید احساس کنید که اشتیاقی قاطع در تیمم وجود دارد که از هر فرصتی برای " کشتن " آن ها استفاده کنند، به همین دلیل بازی فوق العاده ای بین دو تیم خوب بود و در مجموع یک مسابقه فوق العاده در جام حذفی بود. بسیاری از افراد جام حذفی را زیر سوال بردند اما امروز یک نمایش فوتبالی بسیار خوب را ارائه کرد.



درباره موقعیت های لیورپول...
ببینید , لیورپول تیم بسیار قدرتمندی است . آن ها موقعیت هایی داشتند اما نباید فراموش کنید که جلوتر از ان ما نیز موقعیت هایی داشتیم . آن ها در موقعیتی بودند که نیاز داشتند تا هجوم بیاورند چرا که بازی را دو بر صفر عقب بودند . آن ها همه قوای خود را برای حمله گذاشتند . آن ها برای ایجاد موقعیت های گل به اندازه کافی برابر هر تیمی خوب هستند اما ما نیز با تمرکز کار کردیم و محکم بودیم . در مجموع بله به نظر می آمد آن ها می توانند گلزنی کنند اما همیشه اینطور نیز به نظر می آمد که وقتی توپ را تصاحب می کردیم می توانستیم شانس هایی برای گلزنی ایجاد کنیم .



درباره تغییرات این بازی...
برخی تغییرات اعمال شده بود و بیشتر آن ها به دلایل پزشکی بود . برخی تاکتیکی بود , چرا که برای مثال ما در جام حذفی به طور کلی دروازبان شماره دوم خود را بازی می دهیم . من به فابیانسکی امتیاز بسیار بالایی می دهم و هیچ درنگی از بازی دادن به وی نمی کنم .



درباره یایا سانوگو...
برای اولین دیداری که بازی کرد عالی بود . او همیشه در متن بازی حضور داشت و به خوبی مدیریت کرد . برای اولین بازی رسمی خوب ظاهر شد . او یک بازی برای تیم رزرو به مدت ٦۰ دقیقه بازی کرده بود . با توجه به حساسیت و شدت این بازی او عالی بود .



درباره دومین صحنه مشکوک به پنالتی روی سوارز....
شاید . باید آن را دوباره ببینم . می دانید که به عنوان بازیکن به سوارز امتیاز بالایی می دهم اما فکر می کنم اگر ما او را در تیم داشتیم کمی تعداد ضربات ایستگاهی که نصیبمان می شد بیشتر بود . این بسته به نوع برخورد دارد و من آن را رد نمی کنم اما او برای انجام آن خوب است .



درباره نظرات ژوره مورینیو...
صادقانه من برای او خجل هستم . اول از همه باید بگویم من اصلا درباره او در کنفرانس مطبوعاتی خودم صحبت نکردم و چیز بیشتری برای گفتن ندارم . من بیشتر برای چلسی نا امید هستم تا برای خودم . من علاقه زیادی به صحبت پیرامون این موضوعات ندارم و این واقعیت ماجراست . اگر شما به این مورد علاقه مندید و کار بهتری در زندگی خود ندارید , شما برای انجام این کار آزادید . اما صادقانه من نمی توانم به مسائلی که به آن علاقه ندارم نسبت به علایقم ارجحیت بدهم . من عاشق فوتبال هستم و از اینکه شما را نا امید می کنم متاسفم اما چیزی که مرا سرگرم می کند اتفاقات درون زمین فوتبال است .



درباره مسائل آمادگی بازیکنان...
جک ویلشر یک گرفتگی از ناحیه پشت دارد و کازورلا نیز مریض بود . گیبس هم یک مشکل کوچک ماهیچه ای داشت و سانیا نیز خسته بود . اما من سعی کردم قوای دفاعی را با حضور مرتساکر و کوشلنی حفظ کنم . من به طور کامل به روسیچکی استراحت دادم . آن ها برای چهار شنبه آماده خواهند بود اما ما آرتتا را برای آن شب به دلیل محرومیت نداریم .



درباره استراحت الیویه ژیرو...
او کمی به نظر خسته می آمد . من می دانم شما خبرنگاران می خواهید بحث را به چه موردی بکشانید اما مطمئنا... او یک بیانیه آماده کرد و ما باید به شکل داخلی با آن مورد برخورد کنیم . فکر نمی کنم چیز اضافه تری برای آن بود باشد چرا که من می خواهم در عین حال به مسائل شخصی احترام بگذارم . من هنوز آن بیانیه را ندیدم .



درباره نیکلاس بندتنر...
بله البته که از عدم حضورش در ترکیب نا امید است . او به سختی کار کرده و به خوبی نشان داده است اما من خواستم تا شانسی به سانوگو بدهم و فکر می کنم مجموعا عملکرد سانوگو رضایت بخش بود . بندتنر در حال حاضر آماده و سرحال است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۵۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰