loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی ، ولکات ، سنگاپور
پیروزی ، ولکات ، سنگاپور

پیروزی ، ولکات ، سنگاپور


آرسن ونگر و الیویه ژیرو پس از پیروزی مقابل اورتون و کسب جام آسیایی ( تور سنگاپور ) پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند .

ونگر در مورد عملکرد...

از عملکرد راضی هستم چون در پیش فصل تمرکز رو برگرداندن کیفیت بازیمان است و من فکر می کن مبرای مقطعی طولانی به روشی متقاعد کننده بازی کردیم، روشی که مد نظرمان است و در کنار هم بازی تیمی خوبی پیاده کردیم. همه در زمین دید مشترکی که دنبالش هستیم را ارائه کردند و این نکته مثبتی است.

ونگر در مورد این که آیا از آمادگی آرسنال تعجب کرده است...

کمی، چون دیروز یک جلسه تمیرنی خوب و قدرتمند داشتیم و حس کردم بازیکنان کمی خسته شدند. اما امروز کاملا سرحال بودند.

ونگر در مورد تور سنگاپور...

اول از همه باور دارم بازی امشب تبلیغ خوبی در آسیا برای لیگ برتر بود. برای ما سفری شگفت انگیز بود چون شرایط عالی ای داشتیم، هواداران هر روز در هتل عالی بودند و در کل با 27 بازیکن به اینجا آمدیم در یک هفته دو بازی متقاعد کننده داشتیم و مصدوم ندادیم بنابراین شگفت انگیز است.

ونگر در مورد تئو ولکات...

سرحال است و به خوبی آماده شده. مثل هر بازیکن دیگری است، آماده به نظر می رسند و نزدیک به آمادگی کامل هستند. کاملا شگفت انگیز است که بازیکنان چگونه به فرم جسمی و سطح آمادگی خوبی بر میگردند چون به خوبی خود را مهیا می کنند. فوتبال اکنون تغییر کرده است، آنها از تعطیلات می آیند و از صفر شروع نمی کنند. آنها تکالیف خود را [در تعطیلات] انجام داده اند و تئو هم یکی از آنهاست.


ونگر در مورد این که پیروزی نوید چه چیزی را برای فصل جدید می دهد...

در پیش فصل ساختن اعتماد به نفستان را آغاز می کنید و پیروزی ها کمک می کنند. آمادگی خود را بهبود می دهید و انجام چنین بازیهایی در گرما هم به شما کمک می کند. کیفیت عملکرد منجر به بهتر شدن آماده سازی می شود. برای ما این آماده سازی خوبی است.

ژیرو در مورد گمانه زنی ها پیرامون جذب مهاجم جدید ...
من از این سوال وحشت زده نمی شوم. سعی می کنم بر روی آماده سازی پیش فصل متمرکز شوم. در کنار هم بسیار خوب کار می کنیم و مهمترین مسئله برایم این است که تیم همیشه در حال پیشرفت است. اگر مهاجم جدیدی وارد شود، برای تمام تیم خوب خواهد بود زیرا رقابت برای همه خوب است.

ونگر در مورد برنامه اش برای گفتگو پیرامون قرارداد ولکات ...

بله به دلیل اینکه فصل آینده قرارداد او به اتمام می رسد.

ژیرو در مورد خاطرات سنگاپور...

اواسط هفته به دیدن باغ های بای دِ بِی  رفتیم و فوق العاده بود. در اینجا همه چیز تقریبا جدید است که فوق العاده است. به دیدن مارینا بِی سندز نیز رفتیم و منظره ی آنجا حیرت انگیز بود. مردم نیز بسار خوب هستند . می دانم که در سراسر جهان هواداران زیادی داریم اما همیشه از مهر و محبت آنها تعجب میکنم. آنها همیشه از ما حمایت می کنند و این برایمان واقعا با ارزش است. از تمام این هواداران تشکر می کنیم.

ونگر در مورد داشتن 27 بازیکن کاملا آماده...
غیر طبیعی است اما امیدوارم همینطور باقی بماند. اکنون به خانه پرواز می کنیم و هفته ی اینده در جام امارات به میدان می رویم. اگر بتوانیم همه را آماده نگه داریم، عالی خواهد شد.

ونگر در مورد اینکه آخرین تیمی که قهرمان جام آسیا شد لیگ برتر را نیز فتح کرد...
اگر به همین سادگی بود، همه دوست داشتند هر سال در جام آسیا به میدان بروند. به اندازه کافی در این کار بوده ام که بدانم همه ی مسائل به کیفیت عملکردهای ما بستگی دارد. اما چنین عملکردهایی اعتماد به نفسمان را به خوبی افزایش می دهد.

ونگر در مورد اینکه چقدر دلتان برای سر الکس فرگوسن تنگ شده است...
می دانید که درگیری ها و نبردهای شدیدی با هم داشتیم اما آنچه مرا نگران می کند این است که در حال حاضر من قدیمی ترین مربی هستم. به همین خاطر دوست داشتم او در این ورزش بماند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۴/۲۸
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۳,۳۰۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰