loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، المپیاکوس و الکسیس
پیروزی، المپیاکوس و الکسیس

پیروزی، المپیاکوس و الکسیس

در مورد بازی...

با سرعت خوبی بازی کردیم، کیفیتی که میخواستیم را وارد بازی کردیم. باور دارم سرعت حرکات و پاس های ما برای زاگرب مشکل ایجاد کرد. به جز این وقتی گل اول را زدیم می توانستید ببینید فرصت های بعدی ایجاد می شوند. مهم بود وقتی در حملات خطرناک ظاهر می شویم گل اول را نخوریم. در مجموع بازی با کیفیتی ارائه کردیم و تحت کنترل ما بود.

در مورد شانس صعود...

چیزی که می خواستیم این بود که از این بازی در حالی بیرون بیاییم که شانس صعود داشته باشیم و نیاز داشتیم کارمان را انجام دهیم و بایرن هم کارش را انجام دهد که خیلی خوب این کار را کرد. این به ما شانسی می دهد، نمیدانم چقدر است اما باور دارم می توانیم صعود کنیم.

در مورد این که باید با اختلاف دو گل ببرید...

فقط باید ببریم. شاید کافی نباشد اما منظورم این است اگر 1-0 پیش بیفتیم آنها در موقعیتی قرار می گیرند که می توانند بازنده باشند و ما می توانیم ببریم. بنابراین باید برای بردن به آنجا برویم. اگر بتوانید 1-0 ببرید 2-0 را هم می توانید، بازی ای است که باید ببریم و وظیفه ما مشخص است.

در مورد المپیاکوس...

بگذارید فراموشش کنیم و روی بازی یکشنبه لیگ برتر با نوریچ تمرکز کنیم و مجددا حواسمان به لیگ باشد.

در مورد استراحت ندادن به سانچز...

چون استراحت کردن او را خسته می کند.

در مورد این که الکسیس چقدر خوب بود...

نمی دانم از نظر درصدی چقدر مهم است اما او الان بازیکن بسیار مهمی است چون مهاجمانی واقعی داریم. ژیرو و الکسیس را و حضورشان لازم است. ژیرو اخر هفته مشکلی در ناحیه مچ پایش داشت اما تصمیم گرفتم به او استراحت بدهم. بلرین را هم بیرون آوردم چون از قبل مشکلی در کشاله رانش داشت بنابراین عوض کردن او به این معنی بود که نمی توانستم سانچز را بیرون بیاورم. حالا 5 روز فرصت برای ریکاوری داریم.

در مورد این که الکسیس خسته نمی شود...

خیلی دوست داشتم امشب به او استراحت بدهم اما دو گزینه متفاوت داشتم. وقتی 3-0 جلو هستید در شرایطی نیستید که لازم باشد او در کار های دفاعی شرکت کند و وقتی او را به پست مهاجم نوک بردم می توانست کمی انرژی ذخیره کند. اینطور نبود که دائما جلو برود و برگردد. سعی کردم کمی به ژیرو استراحت بدهم و در مورد بلرین هم ریسک نکنم.

در مورد پول خرج نکردن در نقل و انتقالات...

با شما موافق نیستم. اگر با من بیرون بیایید خواهید دید که پول خرج می‌کنم! این شما رسانه‌ها هستید که این باور را به وجود آورده‌اید ولی دوستان من مثل شما فکر نمی‌کنند.

در مورد اوزیل، الکسیس و کمپبل...

بازی تهاجمی کمپبل فوق‌العاده بود. او از ابتدای بازی خطرناک بود و هر سه بازیکنی که نام بردید عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند.

در مورد پاسخ به شکست برابر وست بروم...

مهم بود که پاسخ بدهیم چون سطح اعتماد به نفس خیلی زود می‌تواند پایین بیاید. امیدوارم مقابل نوریچ هم بتوانیم این عملکرد را تکرار کنیم.

در مورد اینکه برای بازی برابر المپیاکوس چه بازیکنانی باز خواهند گشت...

برای بازی با المپیاکوس قطعا چمبرلین باز خواهد گشت و ولکات هم شانس خواهد داشت.

در مورد اسکن کوکلن...

همان چیزی بود که از آن می‌ترسیدیم. بیایید واقع‌بین باشیم، او 12 هفته بیرون خواهد بود.

در مورد اینکه آیا به جراحی نیاز دارد...

نه، نیازی به جراحی ندارد. مصدومیت لیگامنت زانو است بنابراین 12 هفته زمان می‌برد.

در مورد تجربه بازی در یونان برابر المپیاکوس...

چند بار وقتی برای بازی به آنجا رفته بودیم، صعودمان از پیش قطعی شده بود ولی این‌بار به آنجا می‌رویم که صعود کنیم. بازی سختی خواهد بود ولی باید باور داشته باشیم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم و من این را باور دارم.

در مورد جو استادیوم المپیاکوس...

شما باید به یوفا و مسئولان سازماندهی اعتماد کنید تا آنها کارشان را انجام دهند. در زمین قوانین رعایت می‌شوند و در شرایط عادی شما هرگز مشکلی نخواهید داشت بنابراین مسئله‌ای نخواهد بود.

در مورد اینکه پس از شکست برابر بایرن آیا به صعود فکر می‌کردید یا خیر...

نتیجه بدی آن شب گرفتیم و المپیاکوس هم در دقیقه پایانی برابر زاگرب برنده شده بود. در آن شب پیش خودم فکر کردم کار بسیار سختی خواهیم داشت. شرایط به خودمان و بایرن بستگی داشت ولی حالا برای بازی آخر شانس داریم. باید کاری که تا حالا خوب انجام نداده‌ایم را درست تمام کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۴
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۷۶۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰