loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، الکسیس و اوزیل
پیروزی، الکسیس و اوزیل

پیروزی، الکسیس و اوزیل

در مورد پیروزی...

حرکات بدون توپ خوبی داشتیم و توپ را خوب چرخاندیم که اصول بازی ما هستند. در مجموع شانس هایی ایجاد کردیم، تحرک داشتیم و سرعت بازی برای استوک مشکل ساز شد و ما از آن استفاده کردیم.

در مورد اینکه الکسیس به بهتر شدن ادامه می دهد...

هر چه تیم بهتر بازی می کند، او هم بیشتر در جریان بازی قرار می گیرد چون زیاد حمله می کنیم. امروز تیمی بسیار تهاجمی داشتیم و الکسیس هم با اعتماد به نفس بازی می کرد. با او و ژیرو می توانیم بازی مستقیم داشته باشیم و روی پای حریف پرس کنیم - پس ترکیب تهاجمی خوبی داشتیم.

در مورد عملکرد سانچز...

زمین ما حتی در زمستان هم فوق العاده است. وقتی این تعداد بازیکن تکنیکی دارید می توانید توپ را به خوبی بچرخانید. این برای ما یک مزیت است. چیزی که برای من مهم است این بود که تمرکز خوبی روی روشی که می خواهیم بازی کنیم داشتیم و البته در دفاع کلین-شیت ثبت کردیم. باید بگویم در مجموع همه خوب بازی کردند. تنها قسمت منفی بازی این بود که یک بازیکن باتجربه را به دلیل در رفتگی کتف از دست دادیم. این برای ما مشکل خواهد بود چون در عقب زمین کم تجربه خواهیم شد.

در مورد اینکه آرناتوویچ دبوشی را هل داد...

از جایی که ما نشسته بودیم صحنه بدی به نظر نمی رسید. باید دوباره آن را ببینم.

در مورد مقابله با تیمی فیزیکی...

بازیمان با استوک در زمین آنها را دوباره تماشا کردم. سخت است که وقتی سه گل خورده اید بگویید خوب بازی کرده ایم ولی در حمله همیشه خطرناک بودیم. شروع بازی را در آنجا از دست دادیم و تاوان آن را پرداختیم. ولی امروز از دقیقه نخست، با سرعت خوبی بازی کردیم، آنها را عقب نگه داشتیم و این تفاوت بازی بود.

در مورد مصدومیت دبوشی...

کتف او در رفته. اظهار نظر سخت است، متخصص باید تشخیص دهد. هنوز نمی دانیم ولی قطعا بازی هفته بعد را نخواهد بود. هنوز مچ پای کِیرون گیبس متورم است. تست روز گذشته نشان داد هنوز نمی تواند بازی کند.

در مورد اینکه آیا این مصدومیت روی نقل و انتقالات آرسنال تاثیر خواهد داشت...

چندان نه چون ما همین حالا هم در بازار هستیم. مونرئال و دبوشی می توانند دفاع وسط بازی کنند ولی اگر گیبس نرسد، مونرئال نمی تواند دفاع وسط بازی کند و اگر دبوشی را هم نداشته باشیم، او هم نمی تواند آنجا باشد. در این پست کم تعداد هستیم.

در مورد چمبرز...

چمبرز بیمار بود. او را با تیم همراه کردم ولی در دقیقه آخر تصمیم گرفتم او را از ترکیب خارج کنم چون در دو روز گذشته بیمار بوده.

در مورد این که هیچ برخوردی بود که شما را مایوس کند...

برخورد مونرئال را ندیدم. فکر می کنم کراوچ در استوک به خوبی از بازو های خود استفاده می کند. بازی کثیفی نبود و فکر می کنم ما آن را تمیز نگه داشتیم زیرا به خوبی حرکت می کردیم و هیچ فرصتی به آنها ندادیم. توپ را بسیار سریع به گردش در آوردیم که به آنها این فرصت را نداد تا کار را بیش از حد فیزیکی کنند.

در مورد دو بازی رفت و برگشت برابر استوک...

آنها هم متفاوت هستند. گاهی فراموش می کنید وقتا رقبا به امارات می آیند کمی متفاوت هستند. نسبت به بازی رفت اعتماد به نفس کمتری داشتند و شاید ما در استوک اعتماد به نفس کمتری از امروز داشتیم.

در مورد این که شزنی پس از کنار گذاشته شدن چه حسی داشت...

نمی دانم. می دانید چطور باید با یک تصمیم کنار بیایید.

در مورد این که آیا اوسپینا جایگاهش را حفظ خواهد کرد...

هنوز هیچ تصمیمی نگرفته ام. این یک تصمیم در مور دبازی امروز بود. شزنی شماره یک ماست که با اوسپینا و مارتینز رقابت می کند، این شغل ماست.

در مورد این که چرا شزنی کنار گذاشته شد...

نمی خواهم زیاد در موردش صحبت کنم چون هر چه بیشتر صحبت کنم کمتر به شما اطلاعات خواهم داد.

در مورد این که یک تصمیم انضباطی بود...

نه، صادقانه [می گویم] نه.

در مورد این که آرسنال در یک سوم تهاجمی بهترین دقت پاس را دارد...

این یک جنبه از بازی است که بسیار مثبت است چون نشان می دهد پتانسیل تهاجمی داریم. فوتبال بازی ای است که باید در آن واقع بین هم باشید زیرا باید گل خوردن را متوقف کنیم و به همین علت امیدوارم بازی امروز اعتماد به نفس دفاع ما را افزایش دهد. هفته بعد هم بازی بزرگی داریم و می خواهیم خطرناک بودن هنگام جلو رفتن و محکم بودن در عقب زمین را تلفیق کنیم. مدافعان امروز بسیار خوشحال هستند چون گلی دریافت نکردند. در آخرین بازی خارج از خانه برابر ساتمپتون در این سطح نبودیم.

در مورد این که چقدر طول می کشد تا اوزیل به اوج آمادگی برسد...

او آماده است. شرایط بازی را ندارد ولی از نظر فیزیکی آماده است. او به برخورد ها عادت خواهد کرد، دو یا سه هفته دیگر زمان می برد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۲۱
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۵۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰