loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، اوزیل و بلرین
پیروزی، اوزیل و بلرین

پیروزی، اوزیل و بلرین

در مورد اینکه این یک نمایش بی نقص بود...

بی نقص؟ شما همیشه در همه بازی ها نقص دارید ولی احساس می کنم بازی را پرحرارت آغاز کردیم و می خواستیم که آنها را تحت فشار قرار دهیم. در ابتدای بازی چند شانس ایجاد کردیم و وقتی فشار آوردن را رها کردیم آنها یک یا دو شانس داشتند. لیورپول در حمله تیم خوبی است و همیشه خطرناک به نظر می رسند. غریزه کشنده ای نشان دادیم و در نیمه اول از موقعیت های خطرناکی که خلق کردیم بهره بردیم. بیطرفانه می گویم با سرعت خوبی بازی کردیم و در یک سوم دفاعی حریف بازی ترکیبی خوبی داشتیم. نیمه دوم بیشتر به حفظ نظم و تحرک بستگی داشت و اینکه به آنها اجازه ندهیم در ابتدای نیمه به بازی برگردند، و این کار را هم کردیم. در ضدحملات شانس های زیادی داشتیم ولی در پایان نتیجه 4-1 شد که در یک بازی خیلی مهم، بسیار متقاعد کننده است.

در مورد کورس قهرمانی...

این برد کافی نیست. از نظر ریاضی، کاری که در دستان خودمان است، قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر است، جایی که می خواهیم در آن باشیم. برای قهرمانی لازم است که خودمان فوق العاده باشیم و چلسی فوق العاده نباشد. پس بیایید روی چیزی که در دستان خودمان است تمرکز کنیم که همان عملکردمان است و بازی های بعدی را هم با همین حرارت بازی کنیم.

در مورد مسوت اوزیل...

کاری که او انجام می دهد همیشه درجه یک و هوشیارانه است و البته زمان بندی پاس او فوق العاده هستند. او فرز، انعطاف پذیر و همیشه باتحرک است. وقتی او در تیم شما باشد، دوست دارید که کنارش بازی کنید. او گاهی به خاطر نبردهای فیزیکی بازی مورد انتقاد قرار می گیرد ولی باور دارم که در حال یادگیری و پیشرفت در این نبردها است. او تلاش زیادی می کند و سعی می کند به تیم نظم دهد.

در مورد الکسیس سانچز...

او خیلی تلاش کرد، از جان مایه گذاشت و نیمه اول خارق العاده ای داشت. الکسیس فردی است که هرگز تسلیم نمی شود. او با شیلی دو بازی انجام داد، اوزیل دو بازی با آلمان انجام داد و می توانستم ببینم که در فاصله 25 دقیقه مانده به پایان بازی کمی کمی خسته شده بودند. باید بین او و اوزیل یک نفر را برای تعویض شدن انتخاب می کردم و اوزیل را انتخاب کردم چون حس کردم در معرض خطر مصدوم شدن قرار دارد. الکسیس به خوبی تا پایان جنگید.

در مورد رحیم استرلینگ...

توسط رسانه ها به هم پیوند داده شده ایم. الان اصلا در برهه نقل و انتقالات نیستیم. تمرکز ما روی بازی برنلی در هفته آینده است و تعداد زیادی بازیکن هجومی داریم. اگر به کسانی که روی نیمکت داشتیم نگاه کنید می بینید توماس روزیسکی، تئو ولکات و دنی ولبک بازی را شروع نکردند.

در مورد این که نتیجه و اختلاف غافلگیرتان کرد...

همیشه در این زمینه محتاط هستم. از فرصت هایمان خیلی خوب استفاده کردیم و در 2 دقیقه 2 گل زدیم. اختلاف همیشه بیشتر از چیزی که بود به نظر می رسید. لیورپول تیم خوبی است و این شکست را پشت سر خواهد گذاشت.

در مورد این که قدم مهمی بود...

بله، جلو رفتیم. در آغاز فصل بازیکنان مهمی را از دست دادیم، جایی که امتیازات زیادی را نگرفتیم. اگر از زمانی که همه برگشته و در دسترس هستند نگاه کنید، تعداد امتیازای که کسب کرده ایم نشان می دهد کیفیت مبارزه کردم در سطح بالا را داریم. وقتی رقابت ها را با بازیکنانی که از جام جهانی بر می گردند و در دسترس نیستند و بازیکنان بزرگی که 3-4 ماه بیرون هستند، آغاز می کنید، 6 بازی در لیگ برتر انجام دادیم و 1 برد به دست آوردیم. سپس مثل این است که باید از یک کوه بالا برویدو ما تیمی با ثبات هستیم و ثبات با کیفیت پیوند دارد.

در مورد لورن کوشلنی...

مشکلی عضلانی در ران پایش دارد، اما مشکلی کوچک.

در مورد هکتور بلرین...

او یکی از غافلگیری های فصل است. فصل پیش به صورت قرضی در واتفورد بود و بازی نمی کرد. فقط 20 سال سن دارد، اگر به کاری که در 20 سالگی انجام داده نگاه کنید ... او امروز برابر بازیکن فوق العاده ای بازی کرد، استرلینگ در نیمه دوم. شاید هنوز تجربیاتی هستند که باید کسب کند اما در دفاع تک به تک خوب است و در پیشروی و مشارکت در حمه نیز همینطور. گل مهمی در بازی بزرگی به ثمر رساند و این همواره نشان می دهد که آن فرد کیفیت ذهنی لازم برای حضور در اینجا را دارد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱/۱۵
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰