loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، اوزیل و ولکات
پیروزی، اوزیل و ولکات

پیروزی، اوزیل و ولکات

در مورد پیروزی...

گل زدیم و گلی دریافت نکردیم. بازی هجومی ما خوب بود گرچه باور دارم در مقاطعی از بازی، وقتی استون ویلا مالک توپ بود عملکرد ضعیف تری داشتیم. همواره وقتی بین خطوط آنها حرکت می کردیم خطرناک به نظر می رسیدیم و در دفاع هم محکم بودیم. در کل برای ما روز مثبتی است. قدری برای ویلا احساس ناراحتی می کنم چون انها خیلی تلاش کردند و جنگیدند. شاید برایشان سخت بود ولی در 20 دقیقه پایانی گرفتار شدند چون خسته شده بودند. گل دوم به آنها ضربه زد ولی در مجموع جنگیدند.

در مورد رسیدن به فرم خوب در زمان مناسب...

باید بگویم بله، حق با شماست. همچنین نشان می دهد که شاید ما به ثبات بهتری دست یافته ایم. این مسئله تا پایان فصل بسیار مهم خواهد بود. بگذارید نشان دهیم می توانیم برد های بیشتری کسب کنیم و همچنین به شما نشان می دهد که وقتی سطح اعتماد به نفس بالاتر می رود و هنگامی که همه بازیکنان دفاعی برگشته اند، این مسائل منجر به ایجاد تفاوت می شوند. پایداری دفاعی حیاتی سات، وقتی آن را نداشته باشید دچار رنج و سختی می شوید.

در مورد این که الکسیس کلا برای بازی کردن آمادگی داشت...

امروز خیلی به سطح آمادگی لازم نزدیک نبود. خوشحالم که بازیکنان زیادی گل زدند و همچنین خوشحالم که گل هایی زدیم که صرفا متکی به قدرت نبودند. توپ ها را با دقت درون دروازه جای دادیم و این به شما نشان می دهد همواره لازم نیست مثل دیوانه ها [پر قدرت و بی دقت] به توپ ضربه بزنید تا به گل برسید. مسوت اوزیل این را نشان داد، هکتور بلرین نیز همینطور. این گل ها بیش از قدرت وابسته به تکنیک هستند.

در مورد عملکرد مسوت...

همیشه اینطور بود که "او کجا بازی می کند؟ در سمت چپ یا مرکز؟" حس می کنم او هنوز کمی شادابی لازم در سطح رقابتی را کم دارد اما کیفیت بازی او استثنایی است و اکنون در حال برگشتن است. او از نظر فیزیکی خیلی خیلی سخت کار کرده است و حالا آماده دوباره بازی کردن است.

در مورد گلزنی ولکات در لیگ پس از 14 ماه...

اعتقاد دارم او هر بازی می تواند گل بزند. فکر می کنم پس از بازگشت از مصدومیت به بُرندگی و عادت به درگیری بیشتری نیاز دارد. او بازیکن بسیار باهوشی است و کیفیت بازی تئو در مورد کیفیت حرکت ها و توپگیری در فضاهایی که حرکت می کند است. او می داند کجا باید خطرساز شود و وقتی هم جلوی دروازه باشد می تواند گل بزند. من در نیمه اول حسابی متعجب شدم چون او فرار کرده بود ولی جورز اوکور به او رسید. تعجب کردم چون وقتی او فرار کند هیچ بازیکنی نمی تواند به او برسد. اوکور باید خیلی سریع بوده باشد!

در مورد کورس قهرمانی...

هنوز خیلی زود است که بگوییم آرسنال هم وارد کورس شده است. 11 امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و این یعنی آنها باید چهار بازی را ببازند و ما چهار بازی را ببریم. باور دارم باید ثبات روند داشته باشیم و سپس ببینیم چه اتفاقاتی خواهد افتاد. وقتی در مورد نتیجه بازی چلسی و سیتی هم پرسیدید همین را به شما گفتم. من گفتم بازی مساوی می شود و اشتباه هم نکردم چون چلسی یک شوت در چارچوب داشت و سیتی سه یا چهار. بازی مساوی شد.

در مورد اینکه ولکات نیاز دارد تا به درگیری ها عادت کند...

او باید به درگیری ها عادت کند. به درگیری های فیزیکی ولی بازی به بازی قوی تر می شود.

در مورد اعتماد به نفس ولکات...

اعتقاد دارم ولکات پاسی را تبدیل به گل کرد که ما او نبود. او می خواست گل بزند و وقتی شما 3-0 جلو هستید و می خواهید مهاجمان را بیرون بکشید، همه دوست دارند در زمین بمانند و گل های بیشتری بزنند. او بسیار سریع است و فوتبال را می فهمد. او همیشه در یک سوم دفاعی حریف خطرناک است.

در مورد اینکه آیا در روز پایانی نقل و انتقالات (فردا) پرکار خواهید بود...

فکر نمی کنم اینطور باشد. هر کاری که می خواستیم را انجام دادیم مگر اینکه موقعیتی استثنایی شکل بگیرد یا کسی به من زنگ بزند - البته نه خبرنگاران و مدیر برنامه ها. اگر مورد ویژه ای باشد چرا که نه؟ ولی تا این لحظه خبر خاصی نیست و همه چیز بسیار عادی است.

در مورد اینکه آیا کسی از تیم خارج خواهد شد...

نه.

در مورد کار سخت شما برای انتخاب ترکیب...

مسلما بله ولی شغل من در مورد انتخاب ترکیب است. گاهی مهم نیست که چه کسی را انتخاب می کنید، ممکن است انتخابتان اشتباه باشد و ممکن هم هست درست انتخاب کرده باشید. ولی وقتی همه بازیکنان کیفیت بازی کردن دارند، نمی توانید کاملا اشتباه کرده باشید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۰۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰