loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، رمزی و الکسیس
پیروزی، رمزی و الکسیس

پیروزی، رمزی و الکسیس

 
در مورد اینکه بازی در دقایق پایانی نزدیک شده بود...
 
بله، در اواخر بازی. همیشه وقتی نتیجه 2-1 می شود شرایط همینطور است. احساس می کنم در نیمه نخست کنترل بازی را در اختیار داشتیم ولی در همان شرایط هم آنها یک یا دو شانس روی ضدحمله داشتند. در نیمه دوم همبستگی تیمی و برتری تکنیکی را از دست دادیم و لستر همواره در حمله خطرناک ظاهر می شد. آنها در انتقال توپ از دفاع به حمله خیلی سریع هستند. وقتی نتیجه 2-1 شد کمی عصبی شدیم ولی در مجموع چیزی که برای ما اهمیت داشت گرفتن سه امتیاز بود.
 
در مورد تاثیر دربی شمال لندن روی این بازی...
 
بله، آن بازی کمی در ذهن بازیکنان بود و در نیمه دوم هم روی ساق ها تاثیر خودش را نشان داد. تاتنهام هم در دقایق پایانی بازی را به لیورپول باخت. شنبه بازی سختی را داشتیم و بازی کردن سه روز بعد، آسان نیست.
 
در مورد اینکه مصدومیت آرون رمزی همسترینگ است...
 
اینطور به نظر می رسید. هنوز نمی دانم چقدر بد است. ولی در ظاهر که خوب به نظر نمی رسد. وقتی بازیکنی به یکباره می ایستد و بعد می نشیند، خبر خوبی در راه نخواهد بود. در چند وقت اخیر چند مورد عود کردن مصدومیت عضلانی داشته ایم که کار را برای ما سخت می کند و البته دلیل این مصدومیت ها را هم پیدا نکرده ایم. در واقع امروز او را از ترکیب بیرون گذاشته بودم چون می خواستم در قبال او محتاط باشم ولی مجبور شدم او را وارد بازی کنم. بین فلامینی و او تردید داشتم چون کمبود قدرت دفاعی داشتیم. تصمیم خوبی نبود.
 
در مورد سومین مصدومیت همسترینگ او در این فصل...
 
درست است. فصل گذشته مشکل ران داشت ولی امسال مشکل عود کردن مصدومیت همسترینگ را دارد. نمی توانم بگویم جای نگرانی نیست چون پس از رفع مصدومیت هم، این موضوع در ذهن بازیکن باقی خواهد ماند.
 
در مورد اینکه استراحتی بیشتر از حد معمول به او داده خواهد شد...
 
از او بیش از اندازه بازی نگرفته ایم. قبلا اصلا نگرانی در مورد او وجود نداشت و فقط به او بازی می دادم ولی از وقتی این مشکلات شروع شده است کمی در مورد او محتاط شده ام.
 
در مورد الکسیس...
 
ضربه ای به زانوی سانچز وارد شده است. فکر می کنم او امروز خودش نبود. از وقتی آن ضربه را دریافت کرد، دیگر راحت بازی نکرد. نمی دانم چقدر بیرون خواهد بود یا اصلا بیرون خواهد بود یا نه. هنوز با دکتر صحبت نکرده ام.
 
در مورد تکل متئو آپسون روی او...
 
بله، تکل سنگینی بود.
 
در مورد اینکه الکسیس مشکلی با تعویض شدن نداشت...
 
آماده بودم که بین دو نیمه او را از بازی خارج کنم ولی او گفت که مشکلی ندارد و می تواند ادامه دهد. ولی وقتی در نیمه دوم نحوه بازی او را دیدم فهمیدم که نه، مشکل او رفع نشده. گاهی وقتی به بازی کردن ادمه می دهید، اثر ضربه از بین می رود ولی وضعیت او بدتر شد و در نیمه دوم اصلا او را در زمین ندیدم. 
 
در مورد اینکه چند تیم برای قرار گرفتن بین چهار تیم نخست می جنگند...
 
چهار، پنج یا شش تیم. سیتی، یونایتد، لیورپول، تاتنهام، آرسنال و ساوتهمپتون.
 
در مورد بودن در کورس قهرمانی...
 
نه، من خودمان را تنها در جمع چهار تیم می بینم.
 
در مورد نگران شدن بابت مصدومیت ها...
 
نه، چون برای مثال آرتتا مشکل قوزک پا داشت. دبوشی و ویلشر هم مشکل قوزک پا داشتند و قوزک پا مصدومیتی نیست که شما بتوانید کاری در قبالش انجام دهید. مصدومیتی که باید نگرانتان کند، مصدومیت عضلانی است. آرتتا، ویلشر و ولکات مصدومیت مفصلی داشتند که شما نمی توانید کاری در مورد آنها انجام دهید. وقتی تکل هایی که روی پای بازیکنان ما می روند را دریافت کنید، اگر بازیکن کمی خسته باشد، سالم بیرون آمدن کمی سخت است.
 
در مورد محافظت صحیح داور از بازیکنان...
 
من با همه تصمیمات داور موافق نیستم ولی فکر نمی کنم بازی خشنی بوده باشد. بازی جوانمردانه ای بود. لستر می جنگد که سقوط نکند و وقتی روشی که فوتبال بازی می کنند را می بینید، متعجب می شوید که چرا در قعر جدول هستند و می خواهند سرمربی تیمشان را اخراج کنند. اگر آنها آرام باشند، مضطرب نشوند و کنار هم بمانند، از سقوط نجات پیدا خواهند کرد. از نظر من آنها یکی از بهترین تیم های پایین جدول بودند که مقابل شان بازی کرده ایم.
 
در مورد اینکه پس از بازی به نایجل پیرسون (سرمربی لستر) چه گفتید...
 
به او گفتم خوب بازی کردید و ما (مربیان) امشب کمی بدشانس بودیم.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۲
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۳۲۰ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰