loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، رمزی و مارسی
پیروزی، رمزی و مارسی

پیروزی، رمزی و مارسی

در مورد بازی...

مارسی نیمه اول خیلی خوبی داشت اما ما در انتهای زمین مرتکب اشتباهات بزرگ نشدیم و به اندازه کافی شکیبا بودیم تا در نیمه دوم برنده شویم. احساس کردم در نیمه اول کم خودمان را محدود و با ترس بازی کردیم مارسی تحرک بیشتری بیشتری داشت و توپ های اول را از آن خود کرد. در نیمه دوم آنها افت کردند و ما از لحظاتمان استفاده کردیم. این برای ما سه امتیاز بسیار مهم در پی داشت.

در مورد آرون رمزی...

صادقانه بگویم، انتظار نداشتم این تعداد گل را به ثمر برساند. او مخصوصا قدرت پاس دادن و کیفیت تکنیکی خود را بهبود بخشیده است. او همواره در محوطه در موقعیت های خوبی قرار داشت اما گلزنی کمی به صورت چرخشی است. در مقاطعی همه توپ ها وارد دروازه می شوند و در مقاطعی هم چنین نیست. برای من مهم ترین مسئله کیفیت بازی او است.

در مورد رسیدن رمزی به سطح بالایی از عملکرد بعد از مصدومیت...

تصمیم گرفتم در قبال او شکیبا باشم زیرا وقتی برای مدت طولانی دچار چنین مصدومیتی می شوید نیاز به زمان دارید تا به بهترین سطح خود برگردید. تنها چیزی که نمی دانستید این بود که ایا او به بالاترین سطح خود بر میگردد یا خیر. اما وقتی قبل از 20 سالگی مصدوم می شوید به سطح معمولی خود بر می گردید و سپس پیشرفت می کنید به طوری که انگار اصلا مصدوم نشده اید.

در مورد اشتباهات...

اشتباهات حیاتی هستند. معمولا تیمی که اول گل می زند برنده می شود. آمار در اینجا بسیار ساده است 78% مواقعی که تیمی گل اول را می زند برنده می شود. مورد امشب هم همین طور بود، مصداقی از آنچه برایتان گفتم.

در مورد مارسی...

می دانستم مارسی می تواند مشکل آفرین باشد. فکر کنم تنها مردمی که فکر نمی کنند مارسی بتواند کار را برای ما سخت کند مردمی از مارسی باشند.

در مورد تاثیر اوزیل و ویلشر...

فکر می کنم در نیمه اول زیاد ترکیبمان را تغییر ندادیم و جک و اوزیل را به اندازه کافی ندیدیم. اما مارسی خیلی خوب دفاع کرد و بازی ما را متوقف کرد. به اندازه کافی به پشت دفاع انها نرسیدیم و در مجموع اهداف کافی در بازیمان وجود نداشت. در بین دو نیمه روی این موضوع تاکید داشتم.

در مورد این که رمزی یکی از آماده ترین هافبک های فعلی اروپا است...

نمی دانم کسی بهتر از او بازی می کند یا نه. من این طور به مسئله نگاه نمی کنم. آرون خوب بازی می کند و این مهم ترین چیز است پس او می تواند به پیشرفت ادامه دهد. فکر می کردم بازی امشب خطرناک باشد قبل از بازی می دانستم که مارسی به خوبی متمرکز خواهد بود. آنها می دانستند که مدعی پیروز شدن در این بازی نیستند و چیزی برای از دست دادن نداشتند و فرانسوی ها وقتی در این موقعیت قرار می گیرند خطرناک می شوند. می دانستم برای این که شانسی داشته باشیم باید 3 امتیاز این بازی را بگیریم. دیروز گفتم به حداقل 10 امتیاز احتیاج داریم بنابراین شروع کار با 3 امتیاز خوب است.

در مورد 10 پیروزی متوالی خارج از خانه...

همیشه سعی می کنیم برنده باشیم و در ماه های اخیر این تلاش ها جواب داده است. بازی های زیادی خارج از خانه انجام داده ایم و در موقعیتی بودیم که انتظار داشته اید برنده شویم. اما آن چه که جالب است ثبات ما است و این باعث ایجاد یک باور شده است.

در مورد اینکه آیا مارسی اکنون حذف شده است...

نه این طور فکر نمی کنم. اگر دو سال پیش را به یاد بیاورید ما در اولین بازی به اینجا آمدیم و بردیم. سپس مارسی به خانه دورتموند رفت و پیروز شد و صعود کرد. فکر میک نم آنها باید نکات مثبت بازی امروز را در یابند و به راهشان ادامه دهند.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۲۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۸۴ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰