loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، سانوگو و ویلشر
پیروزی، سانوگو و ویلشر

پیروزی، سانوگو و ویلشر

در مورد شروع فوق العاده بازی...

شروع خوبی داشتیم و در مجموع بازی محکمی بین دو تیم خیلی خوب بود که باید برای هر توپی می جنگیدیم و متمرکز باقی می ماندیم. فکر می کنم ترکیب خوبی بین بازی مبتنی بر پاس همیشگی خودمان و انتقال توپ از دفاع به حمله داشتیم. کاملا تمرکز کرده بودیم تا از ابتدا تا انتهای بازی با هم خوب دفاع کنیم و همیشه هم خطرناک به نظر می رسیدیم. از نظر دفاعی هم خیلی خوب بودیم.

در مورد بردن پس از دو شکست متوالی...

تحت فشار بودیم چون برابر منچستر خوب بازی کردیم ولی قربانی میل فزاینده مان به جلو رفتن شدیم. اینجا کمی بیشتر بر ضرورت دفاع تاکید داشتیم، خصوصا وقتی 1-0 جلو افتادیم.

در مورد اینکه روی این ضرورت تمرکز کرده بودید...

در موردش صحبت کردیم. نکته مهم در بازی های بزرگ این استکه 1-0 جلو یا 1-0 عقب بیفتید. وقتی 1-0 عقب باشید باید برای برگرداندن بازی تلاش کنید و گاهی می خواهید خیلی سریع این کار را انجام دهید - خصوصا وقتی بازی در کنترل شما باشد، مثل بازی برابر منچستر. در آن بازی 60 بار وارد محوطه جریمه شدیم و یونایتد 17 بار - بنابراین همیشه در حمله بودیم. ریسکی که وقتی سعی می کنید بازی را برگردانید این است که در ضدحملات گرفتار می شوید. اینجا شرایط تاکتیکی متفاوتی وجود داشت.

در مورد 11 صعود متوالی از دور گروهی لیگ قهرمانان...

وقتی در یک باشگاه فوتبال کار می کنید می فهمید که آسان نیست تداوم و ثبات داشته باشید. من به این آمار افتخار می کنم و فکر می کنم باشگاه هم شایسته اعتبار زیادی است. البته این کافی نیست چون ما چیزهای بیشتر می خواهیم ولی به هر حال ثبات داشته ایم.

در مورد اینکه آیا مردم اهمیتی به این آمار می دهند یا نه...

نمی دانم. سعی نمی کنم فکر کنم که بفهمم مردم چه فکر می کنند. چیزی که اهمیت دارد این است که ما همبستگی داریم. دیروز هم گفتم، این تیم نگرش بالایی دارد و این را پس از بازی ناامید کننده برابر یونایتد نشان دادیم - جایی که منسجم، مصمم و متعهد بودیم - مردم هر چیزی که دوست داشته باشند فکر می کنند و باید این را بپذیریم. چیزی که اهمیت دارد کاری است که ما داخل باشگاه انجام می دهیم.

در مورد مصدومیت ها...

وضعیت مصدومیت ها یک مشکل است زیرا بازی های زیادی داریم و امشب دو بازیکن را از دست دادیم. اولی میکل آرتتا است که مشکل دیگری در ماهیچه ساق پایش دارد که کاملا جدی به نظر می رسد. همچنین یایا سانوگو را هم به خاطر مشکل همسترینگ از دست دادیم.

در مورد جک ویلشر...

ویلشر فردا یک متخصص را می بیند. فردا شب بیشتر خواهیم دانست.

در مورد این که ویلشر نیاز به عمل دارد...

من نمی دانم، تصمیمش به عهده متخصص است.

در مورد یایا سانوگو...

فکر می کنم او خوب بازی کرد. تصمیم گرفتم امشب از ابتدا کمی بیشتر بازی با توپ های بلند را اجرا کنیم و او به خوبی از توپ مراقبت کرد و در چالش های زیادی پیروز شد. او پسر جوانی است اما حضور فیزیکی و شخصیت خودش را دارد و به صورت طبیعی متعهد است. طبیعت او نگرش درگیرانه و تهاجمی در جلو زمین است حیاتی و بسیار مهم است.

در مورد پیشرفت برای اثر گذاشتن بین 16 تیم...

اول باید یک نفر جدید را برای قرعه کشی بفرستیم. اگر به پنج یا شش سال اخیر نگاه کنید به تیم هایی خوردیم که نمی خواستیم. از حالا تا فوریه باید به عنوان یک تیم پیشرفت کنیم از بازی امشب دلگرمی بگیریم و امیدوارم باشیم برای دور بعد تقریبا همه بازیکنانمان برگردند. می بینید چه تیم های در اروپا صعود کرده اند و باشگاه های بسیار سطح بالای زیادی در این بین وجود دارند. 3 یا 4 تیم هستند که نمی خواهید با آنها بازی کنید.

در مورد رویکردتان نسبت به بازی آخر...

کمی بستگی به این دارد که در چند بازی آینده چه رخ خواهد داد. تلاش می کنم آخرین بازی را ببریم اما شما هرگز نمی دانید [چه پیش خواهد آمد]. اگر اندرلخت دورتموند را ببرد و ما برابر گالاتاسرای نبریم خواهید گفت ما احمقیم. محتمل نیست، بیایید بگوییم به احتمال 90% ما در گروه دوم می شویم و دورتموند کار را به عنوان تیم اول تمام خواهد کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۶
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۹۹ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰