loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی ولکات و گل ها
پیروزی ولکات و گل ها

پیروزی ولکات و گل ها

در مورد عملکرد...

بچه‌ها گل زدند و این برایشان خوب است اما به‌طور کلی فکر می‌کنم عملکرد خوبی ارائه دادیم. از نظر فنی در نیمه اول لحظاتی خود را نشان دادیم و فوتبالی را که می‌خواستیم بازی کرده و موقعیت‌های زیادی ساختیم. شاید اگر می‌خواستم خیلی انتقادی عمل کنم می‌گفتم اختلاف تعداد موقعیت‌های گل و تعداد گل‌ها بیش از حد زیاد بود، اما وقتی بازی‌هایت را در خانه ببری این مشکل برایت حل خواهد شد.

درمورد موفقیت در گلزنی...

نگران آن موضوع نبودم چون می‌دانستم تا ابد درگیر تعداد موقعیت‌های ساخته‌شده نخواهیم بود. تیم ما از ابتدای فصل بیشترین تعداد موقعیت‌های گلزنی را داشته، ما امروز سی شوت به سمت دروازه‌ی حریف روانه کردیم و از دقیقه‌ی اول تا آخر مشغول موقعیت‌سازی بودیم و بازیکنانی داشتیم که توانایی گلزنی را داشتند، بنابراین بالاخره موقعی این گل‌ها فرا می‌رسیدند. فکر می‌کنم عملکرد دفاعی خود را هم تثبیت کردیم و بعد از یک شروع سخت، در مقابل لیورپول، نیوکاسل و امروز گلی دریافت نکردیم و این موضوع برای آینده‌ی ما خوب خواهد بود.

درمورد بازی کردن والکات از ابتدا...

برای استفاده از حرکات او. می‌دانستم استوک در نیمه‌ی خودی تیمی فشرده و سازمان‌یافته است و والکات شاید بتواند فضاهای کوچک را یافته و به آن‌ها نفوذ کند، یا اینکه شاید در ضدحمله دو سه موقعیت پیش بیاید که بتواند از آن‌ها استفاده کند. او گلی فوق‌العاده به‌ثمر رساند زیرا برای آن به کیفیت فنی و زمان‌بندی دقیقی احتیاج دارید. این که ژیرو هم به میدان آمد و گل زد هم نکته‌ی مثبتی بود.

درمورد عملکرد والکات...

او شانس این را دارد که به یک گلزن قهار تبدیل شود. وقتی از بازی بیرون می‌آیید و به تعداد موقعیت‌هایی که به گل تبدیل کرد نگاه می‌کنید. هر چه بیشتر گل‌زدن را باور کند بیشتر گل خواهد زد. او خودش را در موقعیت‌های خوبی قرار می‌دهد.

درمورد زوج گابریل و کوشلنی...

آن‌ها کاملا برجسته بودند زیرا استوک نیروی تهاجمی ویژه‌ای در آن‌جا داشت. فکر می‌کنم کوسیلنی فوق‌العاده بود و گابریل روز خوبی را سپری کرد. کوکلن هم بسیار خوب بود و این سه نفر یک مثلت قوی را در عقب زمین تشکیل داده‌اند.

درمورد مرتساکر...

او نباید نگران باشد، تنها باید برگردد و بازی کند. خوب است که ما چهار دفاع وسط داریم و البته مشکلاتی را هم به همراه دارد. وقتی والکات بازی می‌کند و گل می‌زند همه می‌گویند والکات خوب است اما قبل از بازی همه می‌گویند باید یک مهاجم بخریم، در صورتی که اگر می‌خریدیم به او بازی نمی‌رسید. بنابراین این یک دور باطل است و در مقطعی بالاخره باید به بازیکنان خودتان اعتماد کنید و گابریل به من نشان داده‌است که می‌تواند در کنار مرتساکر یا در کنار کوشلنی بازی کند و به مدافع فوق‌العاده‌ای تبدیل شود.

در مورد هفته بزرگ پیش رو...

می خواهیم برابر دیناموزاگرب خوب بازی کنیم چون مهم است بازی اول خود را نبازید. کاری برابر چلسی می توانیم بکنیم یک بازی بزرگ است که شنبه بعدی و ساعت 12:45 (لندن) خواهد بود و مهم است که روی آن تمرکز کنیم.

در مورد این که آیا چلسی می تواند من سیتی را بگیرد...

نمی دانم. این نتیجه گیری ها را به شما واگذار می کنم. فصل طولانی ای در پیش است. فقط 5 بازی انجام شده، در آینده خواهیم دید چه می شود.

در مورد موقعیت در جدول...

وقتی اولین بازی را در خانه واگذار می کنید پیش بینی رسیدن به چنین جایگاهی و رشد سریع اعتماد به نفس دشوار است. واکنش نشان دادن در بازی دوممان برابر کریستال پالاس مهم بود بیایید آن را فراموش نکنیم و ما خوب کار کردیم.

در مورد این که ولکات در حال پرکار شدن است...

این کمک می کند. فکر می کنم از حالا تا چهار هفته هر 3 روز یک بازی خواهیم داشت. باید مهاجمان را به صورت چرخشی به کار ببرم بدون این که اعتماد به نفسشان را بگیرم. اما نمی توانید هر سه روز یک بار با یک ترکیب مشابه بازی کنید به ویژه در جلوی زمین.

در مورد ولبک...

قطعا شوکه کننده بود. فکر می کنم ولبک می تواند در همه پست های جلوی زمین بازی کند و او پسری فوق العاده است. فهمیدن این که 3 یا 4 ماه کار کرده و سپس برای 3 یا 4 ماه دیگر بیرون است سخت است اما باید با آن کنار بیاییم. درک می کنم که مردم میگویند باید دنبال مهاجم دیگری باشیم اما صادقانه بگویم کسی را پیدا نکردیم.

در مورد مصدومیت ویلشر...

ویلشر به آرامی در حال پیشرفت است. در چند روز آینده بیشتر در مورد جک خواهیم فهمید و امیدواریم اخبار خوبی بشنویم اما او در حال پیشرفت است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۲۲
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰