loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، ویلشر و چهار تیم اول
پیروزی، ویلشر و چهار تیم اول

پیروزی، ویلشر و چهار تیم اول

 

در اینجا متن کامل این گفت و گو را می خوانید:
 
در مورد اینکه آیا این بازی یکی از بهترین نمایش های آرسنال بود...
 
برای خودمان یک هدف تعیین کرده ایم تا به روندمان ادامه دهیم. همچنین باید به پیشرفت به عنوان یک تیم هم ادامه دهیم چون احساس می کنیم در طول فصل پیشرفت داشته ایم. شب گذشته اثبات این موضوع بود که می توانیم پیشرفت کنیم و کیفیت را در سطح بالایی نگه داریم. به روشی که دوست داریم فوتبال بازی کردیم و این کار را در دقایق زیادی از بازی و با کیفیتی که می خواهیم انجام دادیم.
 
در مورد اینکه می توانستید راحت تر برنده شوید...
 
قسمت تعجب آور بازی این بود که گل هایی زدیم که لزوما شایسته زدن آنها نبودیم و شانس هایی را از دست دادیم که باید آنها را وارد دروازه می کردیم.
 
در مورد جک ویلشر...
 
او سرشار از انرژی است و حرکات انفجاری اش را دوباره به دست آورده. مسلما این اتفاق مثبتی است.
 
در مورد اینکه آرسنال با چه نگرشی به بازی آمد...
 
پیش از بازی فکر کردم که بازی سختی خواهیم داشت. مسلما چند لحظه متمایز کننده در بازی داشتیم - اینکه گل نخست را زدیم، اینکه مدافعان ما در هنگام در اختیار داشتن توپ آرامش داشتند و اینکه در تمام طول بازی سطح فنی خودمان را به آنها دیکته کردیم. هیچگاه تحت فشار واقعی قرار نگرفتیم. از موقعیت های بسته با مهارت تکنیکی خارج می شدیم و این باعث می شد فشاری روی تیم ایجاد نشود. همیشه به نظر می رسید با حرکات سرعتی بازیکنان می توانیم خلق موقعیت کنیم.
 
در مورد اینکه چقدر تحت تاثیر ویلشر قرار گرفتید...
 
بابت نمایشی که داشت غافلگیر نشدم. من او را وقتی بازی 3-1 بود و نتیجه ی تضمین شده ای نداشت به بازی آوردم. اگر ذره ای به عملکرد او شک داشتم اصلا او را به بازی نمی آوردم. در کنفرانس خبری روز جمعه گفتم که این نخستین هفته ای است که ویلشر در تمرینات شتاب لازم را به دست آورده است. شب گذشت می توانستید این را ببینید. هنوز باید در قبال او صبور باشیم. او برای چهار ماه و نیم خارج از ترکیب بوده است.
 
درباره اینکه به ثمر رساندن 100 گل چه اهمیتی دارد...
 
این قبل از هر چیز نشان می دهد که ما یک تیم تهاجمی هستیم و می خواهیم با حمله کردن پیروز شویم. مهم ترین نکته این است که فکر می کنیم نسبت به آغاز فصل پیشرفت داشته ایم و نگاه مردم به ما نسبت به آن چیزی که در سپتامبر داشته اند تغییر کرده است. 
 
درباره این که چه چیزی در آرسنال تغییر کرده است...
 
ما ثبات داریم و ثبات اولین نشانه کیفیت است. چند آزمون را با موفقیت و به شکلی مثبت به پایان رساندیم. چیزی که خیلی مهم است این است که این نگرش را در تیم حفظ کنیم تا تیم بهتر شود و پیشرفت کند.
 
درباره این که آیا آرسنال می تواند برای قهرمانی فصل آینده بجنگد...
 
این سوال را دوباره در آگوست از من بپرسید. اجازه بدهید تا آن موقع نفسی تازه کنم. چالش پیش روی ما در حال حاضر خوب تمام کردن فصل است. اگر این روند را حفظ کنیم دوم خواهیم شد و فینال جام حذفی را پیش رو خواهیم داشت - بعد از آن بررسی می کنیم که در چه موقعیتی قرار داریم. 
 
درباره این که آیا از نبودن آرسنال در صدر آشفته هستید...
 
ما هر چه داشتیم عرضه کردیم تا به جریان لیگ برگردیم و چند نقطه عطف وجود داشت. اول این که فصل را خوب شروع نکردیم. دومی هم می تواند بازی QPR باشد که چلسی هیچ شکی درباره آن نداشت. وقتی هدفتان قهرمانی است و چنین بازی هایی را می برید حس می کنید که امسال سال شماست. چلسی در خانه QPR و مقابل یونایتد امتیاز از دست نداد - آن ها بسیار با ثبات بودند و تنها دو بازی را واگذار کردند.
 
درباره این که آیا دوم شدن از سوم شدن با ارزش تر است...
 
بله، برای من بله. می خواهیم تا جایی می توانیم در بالاترین پله قرار بگیریم. نگرش ما در رقابت این است که وقتی در انتها به عملکردمان می نگریم، بگوییم که تا آخرین روز هر چه در توان داشته خرج کرده ایم. رقابت نزدیکی خواهد بود. امشب ما تنها - تقریبا - حضورمان در جمع چهارتای اول را تضمین کردیم اما باید ببینیم که آیا می توانیم به این روند و کیفیت ادامه دهیم.
 
درباره فرار از پلی آف لیگ قهرمانان...
 
خوب است چون می توانید در تابستان استراحت بیشتری داشته باشید.
 
درباره این که آرسنال باید چه کند تا در کورس قهرمانی فصل بعد باشد...
 
باید به بردن بازی هایمان مثل الان ادامه دهیم. من پیامبر نیستم. قابل پیش بینی نیست و کسی نمی داند که تیم در ابتدای فصل بعد تا چه اندازه قوی خواهد بود. مهم این است که فصل را با اعتقاد به پیشرفت کردن به پایان برسانید، با اعتماد به نفسی بالا و با باور به این که فصل بعد را با قدرت شروع می کنید. چه کسی برای قهرمانی فصل آینده می جنگد؟ جواب این سوال مشکل است.
 
درباره این که آرسنال باید بیش از هر چیز به فکر کسب برد باشد [تا بازی خوب]...
 
هدف همیشه کیفیت است. ما سخت تلاش می کنیم تا بازی با کیفیتی داشته باشیم و نمی توانم به تیمم بگویم به این کیفیت نیازی نیست. این احتمال وجود دارد که خوب بازی کنید و پیروز نشوید اما در پایان 38 هفته این کیفیت است که نتیجه را مشخص می کند. البته نه همیشه بلکه بیشتر اوقات.
 
درباره دنی ولبک...
 
مشکل او یک زانوی ملتهب است و چند روز طول می کشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۲/۱۵
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۶۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰