loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، پولدی و مرحله حذفی
پیروزی، پولدی و مرحله حذفی

پیروزی، پولدی و مرحله حذفی

در مورد پیروزی...

وانکش خوبی نشان دادیم. هر بار توپ را پس می گفتیم خطرناک ظاهر می شدیم و نفوذ ها و گل های خوبی داشتیم و تا پایان نیمه اول بسیار قدرتمند بودیم. در نیمه دوم کمی بیشتر به دردسر افتادیم. برخی بازیکنان تجربه کافی برای بازی های رسمی را نداشتند و مجبور بودم دو بازیکن را بیرون بکشم. در مرکز زمین کمی سبک وزن شدیم. در مجموع عملکرد قدرتمندی بود.

در مورد تعویض های بین دو نیمه...

رمزی مشکل همسترینگ داشت اما باید برای شنبه خوب باشد. فلامینی هم از ناحیه ماهیچه ساق پا مشکل داشت اما باید خوب باشد.

در مورد تفاوت های بازی رفت و برگشت...

در بازی اول آنها با سیستم متفاوتی بازی کردند، با سه مدافع مرکزی در نیمه اول. امشب بیشتر 1-3-2-4 بود. متفاوت بود. آنچه در هر دو بازی به گالاتاسرای آسیب زد سرعت و قدرت ما بود. بازیکن برتر آنها اشنایدر بود.

در مورد این که به سرگروه شدن آرسنال فکر کردید...

نه در آغاز بازی، اما بین دو نیمه بله. اما بعد از بیرون کشیدن رمزی و فلامینی امید به زدن 6 گل برایمان بیش از حد خوشبینانه بود. نزدیک بود 1 یا دو گل در نیمه دوم دریافت کنیم اما هنوز فرصت های خود را داشتیم. افسوسی در کار نیست، با توجه به بازیکنانی که در خانه ماندند انتخابی نداشتم. 

در مورد گل دوم رمزی...

در آن لحظه حس کردم تصمیم درستی نگرفته اما ثابت کرد من اشتباه می کردم!

در مورد شایعات پیرامون جوئل کمپبل...

کمپبل با ما خواهد ماند.

در مورد پودولسکی...

رقابت برای حضور در ترکیب بسیار دشوار است. سانچز ژیرو و لبک را در خانه گذاشتم و شما فقط می توانید تعداد معینی مهاجم را در زمین بگذارید. او به خاطر جام جهانی دیرتر به ما ملحق شد اما اکنون در حال برگشتن به سطحی بسیار قدرتمند است.

در مورد صعود به مرحله حذفی...

بیاید منتظر قرعه کشی بمانیم و به خوبی آماده شویم. حالا می توانیم روی لیگ برتر تمرکز کنیم. امشب 180 مین بازی من در لیگ قهرمانان بود. خارج از خانه پیروز شدیم و برای پانزدهمین بار متوالی به مرحله حذفی صعود کردیم. باور دارم این یک دستاورد است. بیایید روی لیگ برتر و بازی های تا پایان فوریه تمرکز کنیم و همچنین جام حذفی. هال سیتی بازی آسانی نخواهد بود. در فوریه خواهیم دید در چه جایگاهی ایستاده ایم.

در مورد افت و خیز های تیم...

چند بازی بود که در آنها به اندازه کافی موثر و کارا نبودیم. مصدومیت های بسیار بسیار بسیار زیادی در دفاع داشته ایم و بهای آن را پرداختیم. در مجموع پویایی تیم بسیار خوب است، حتی در لیگ برتر.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۹/۱۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۷۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰