loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی ژیرو و گابریل
پیروزی ژیرو و گابریل

پیروزی ژیرو و گابریل

در مورد پیروزی...

از ابتدا تا پایان بازی را در کنترل داشتیم. آنها در اواخر بازی یک شانس با ضربه سر داشتند ولی در مجموع از روشی که حمله کردیم، روشی که دفاع کردیم و کنار هم بودن مان برای 90 دقیقه رضایت دارم. این مهمترین اصل است.

در مورد گل های الیویه ژیرو...

نخستین گل چیزی بود که سعی می کنیم در بازی هایمان داشته باشیم - کار تیمی. دومین گل نشان داد بازی به بازیکنان هم تعلق دارد چون گل روی تشخیص سریع دو بازیکن به ثمر رسید که خیلی سریع موقعیت را آنالیز کردند و کاری که می خواستند را انجام دادند. یک اصل مهم - نتیجه هوش و تکنیک.

در مورد اینکه آیا اهمیت ژیرو دست کم گرفته شده است...

باور دارم او اکنون بنا به دو دلیل با بازیکنی که سه سال قبل به ما ملحق شد تفاوت دارد. نخست اینکه فهمیده است که یک فوتبال سطح بالا چه چیزی را نیاز دارد - تلاش کردن با تمرکزی بالا در تمرینات و دوم اینکه به شکل فوق العاده ای در جا به جایی ها بهتر شده است. کیفیت تکنیکی و البته فیزیکی او بسیار بالا است و او از آنها خیلی خوب استفاده می کند.

در مورد الکسیس سانچز...

او عملکرد خوبی داشت. فکر می کنم با گذشت دقایق قوی تر شد ولی به خاطر ریسکی که در قبال او انجام داده بودم، 20 دقیقه مانده به پایان او را تعویض کردم. او هم به بازی کردن نیاز داشت.

در مورد اینکه الکسیس برای بازی کردن اصرار کرده است...

او همیشه می خواهد بازی کند. همه بازی کردن را دوست دارند ولی او کمی بیشتر.

در مورد اینکه اکنون الکسیس بیشتر شبیه خودش است...

بله. او بازی های زیادی را از دست نداده و چیزی که در مورد او اهمیت داشت، خارج شدن از بازی بدون مصدومیت بود.

در مورد گابریل...

زیر نظر گرفتن گابریل در بازی امروز جالب بود چون او نخستین بار در یک بازی حذفی به میدان رفته بود که قطعا باید برنده از زمین خارج می شدیم. او سه کیفیت مهم را نمایش داد - سطح بالای تمرکز، اهمیت بالا به دفاع کردن و سرعت زیاد - خصوصا روی تکلی که در محوطه جریمه زد این را نشان داد. از طرفی به خاطر اینکه نمی خواست اشتباه کند کمی با احتیاط بازی می کرد. با توجه به عملکرد او می توانم بگویم چیزهای بیشتری از او خواهیم دید چون او از نظر تکنیکی خیلی هم خوب پاس می دهد.

در مورد حمله کردن با آزادی عمل...

اولین چیزی که اعتماد به نفس باعث آن می شود فعالیت بی اختیار درون زمین است. حتی اگر مطمئن باشید که بدون داشتن کیفیت فنی اوزیل و کازورلا می توانید به زمین بروید حتی اگر شما مطمئن باشید من مطمئن نیستم بتوانید کاری که آنها انجام می دهند را تکرار کنید.

در مورد این که این بهترین فرصت برای قهرمانی جام حذفی است...

شاید بیشترین تعداد تیم های لیگ برتری حذف شده باشند، اما هنوز تیم های بزرگی باقی مانده اند. بیاید منتظر قرعه کشی بمانیم.

در مورد این که آرسنال چقدر جام حذفی را جدی گرفته است...

حالا یک هفته فرصت داریم تا برای بازی با کریستال پالاس آماده شویم و امروز هم در ترکیب چرخش ایجاد کردم. نسبت به بازی آخرمان دو مدافع را عوض کردم. این نشان می دهد همه متمرکز هستند و کیفیت کافی برای رقابت بر سر حضور در ترکیب را دارند. در این لحظه در هر پست دو بازیکن بسیار خوب داریم.

در مورد دنی ولبک...

یکی از دلایلی که باعث شد او را بخرم این است که می تواند در مرکز خط حمله و کناره ها بازی کند. باور دارم او دارد بی نهایت خوب کار می کند و خیلی خوب در تیم حضور دارد. او می تواند مهاجم نوک باشد، همان طور که برای مدتی طولانی این نقش را داشت اما ذاتی ترین مهاجم نوکی که ما داریم ژیرو است. همه مهاجمانی که ما داریم می توانند در پست های مختلف بازی کنند. فقط ژیرو است که فقط می تواند در پست مهاجم نوک بازی کند بنابراین وقتی ژیرو بازی می کند بقیه باید به کناره ها بروند.

در مورد جک ویلشر...

او دو هفته جلوتر از برنامه است. در مورد این که امروز روی نیمکت بگذارمش دو دل بودم اما فکر کردم که می خواهم او دست کم یک هفته دیگر تمرین کند.

در مورد میدلزبورو...

آنها تیم خوب و سازمان یافته ای هستند و من فکر می کنم اگر می توانستند نتیجه را 2-1 کنند کمی به دردسر می افتادیم. آنها فوتبال خوب و روانی را ارائه کردند. به آنها اجازه ندادیم موقعیتی خلق کنند اما در مجموع حس می کنید تیم خوبی هستند.

در مورد 9 برد خانگی پیا%:/8;DB�...

مهم است که در خانه خوب بازی کنید چون ما بازی های خانگی زیادی در لیگ برتر داریم. مهم است که در خانه احساس قدرت کنیم زیرا با چند رقیب سخت اینجا بازی داریم. هنوز باید با چلسی لیورپول و اورتون در امیرتس بازی کنیم و آنها بازی های بسیار مهمی برای ما خواهند بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۱/۲۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۸۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰
بازی قبلی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
2 - 3
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰