loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، کوشلنی و سرعت
پیروزی، کوشلنی و سرعت

پیروزی، کوشلنی و سرعت

در مورد عملکرد...

این بازی همیشه سخت است و در نیمه اول کمی عصبی بودیم اما منصفانه، سوانزی امروز بار دیگر کیفیت خود را نشان داد. شاید دوره ای را سپری می کنند که اعتماد به نفس کمتری دارند اما تیم خوبی هستند. در نیمه اول کار دشوار بود اما در نیمه دوم اهداف و سرعت خود را پررنگ تر کردیم و پاس هایمان هدف دار تر شد و سرعت را به کارهای ترکیبی خود افزودیم. وقتی گل اول را زدیم تیم مسلط بودیم و به طور طبیعی عادی را بردیم. 

در مورد سپری کردن یک مقطع آزمون کننده...

نیمه اول سختی داشتیم اما از آن عبور کردیم. چهارشنبه به 8 بازیکن استراحت دادم و این هفته برایشان تنفس در نظر گرفتم و این باعث شد کمیزمان ببرد تا شتاب بازیمان را پیدا کنیم. خوشحالم چون می توانیم در لحظات حساس بازی دروازه خود را بسته نگه داریم و هرگز عجله نمی کنید تا ریسک را زیاد کرده و جلو بروید. گل اول را که زدیم بازی کاملا متفاوت شد.

در مورد به ثمر رسیدن بیش از 2000 گل در دوره حضور شما در آرسنال...

بله، 3 امتیاز مهم تر است. به گل زدن تیمم افتخار می کنم چون مردم دوست دارند برای دیدن فوتبال بیایند و ببینند بازیکنان سعی می کنند فوتبال بازی کنند اما مهم ترین مسئله کسب 3 امتیاز بود.

در مورد فرم چلسی...

فکر می کنم بهتر است در مورد آن زیاد صحبت نکنم. بگذارید روی بازی خودمان تمرکز کنیم. با برخی تیم ها اختلاف ایجاد کرده ایم. بگذارید روی کیفیت بازی خودمان متمرکز شویم و توازن خوبی بین اشتیاق، فروتنی و اعتماد به نفس برقرار کنیم و زیاد به دیگر تیم ها توجه نکنیم.

در مورد گل کوشلنی...

صادقانه بگویم خطایی ندیدم، شاید صحنه ای را از دست داده باشم و باید دوباره آن را ببینم. همیشه از سوی مربیان نظرات مختلفی رو این صحنه ها وجود دارد. از بیرون زمین صحنه برایم کاملا واضح نبود.

در مورد این که مانک می گوید سوانزی پیروزی را به آرسنال هدیه داده است...

صادقانه بگویم، روی هر گلی که می خورید به طور متوسط مرتکب 5 اشتباه می شوید. راستش وقتی گل زدیم خیلی به آنها توجه نکردم باید یک بار دیگر آنها را ببینم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۸/۹
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۲۴۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰