loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی، کوکلین و چهار تیم برتر
پیروزی، کوکلین و چهار تیم برتر

پیروزی، کوکلین و چهار تیم برتر

 
در مورد پیروزی...
 
لیاقت پیروزی را داشتیم. نمونه ای از یک نمایش متعهدانه بود. با بازی مستقیمی رو به رو بودیم که باید روی هوا قدرتمند ظاهر می شدیم و از شانس هایمان روی ضدحمله استفاده می کردیم. متاسفانه وقتی بازی 2-1 شد، 5 یا 6 موقعیت روی ضدحمله داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. ولی در مجموع همه، از دروازبان تا مهاجم، کارشان را خیلی خوب انجام دادند.
 
در مورد کوشلنی...
 
می دانیم که باید در دفاع ثبات داشته باشیم. وقتی بازیکنان مهمی را در دفاع از دست می دهیم، همیشه سخت است که ثبات داشته باشید.
 
در مورد تمام کردن لیگ در جمع چهار تیم برتر...
 
همیشه این باور را داشته ام ولی راه زیادی باقی مانده. می خواهیم بازی بعدی را ببریم و در عملکردمان ثبات داشته باشیم. مقابل لیورپول در دقیقه آخر پیروزی را از دست دادیم ولی امروز خارج از خانه برنده شدیم. اگر به نتایج اخیر ما نگاه کنید، باثبات تر به نظر می رسیم. بازی بزرگی مقابل ساوتهمپتون داریم که در آن هیچ کدام از بازیکنان محروم یا مصدوم باز نمی گردند. بازیکنانی که امروز بازی کردند تمام توانشان را گذاشتند و حالا باید ریکاوری کنیم کنیم و برای بازی با ساوتهمپتون آماده شویم.
 
در مورد اینکه کازورلا زننده پنالتی ها است...
 
او پنالتی زن اول است و الکسیس این را می دانست. همه پنالتی از دست داده اند و ممکن است از دست بدهند.
 
در مورد اینکه آیا شکی روی پنالتی بودن وجود داشت یا خیر...
 
بله، فکر می کنم پنالتی بود.
 
در مورد کوکلین...
 
او خیلی خوب بازی کرد، خصوص در نیمه نخست. تاثیرگذار بود ولی در 20 دقیقه پایانی کمی خسته شد. ولی عملکرد خیلی خوبی داشت نه فقط در فاز دفاعی بلکه در سرعت، قدرت و دقت پاس دادن هم همینطور. در مجموع نمایش متقاعد کننده ای داشت.
 
در مورد اینکه آیا در بازی دادن او مردد بودید یا خیر...
 
یک قمار بود ولی احساس کردیم با توجه به زدن توپ های اول توسط کارول برای سایرین، باید با دو بازیکن جلوی دفاع را محافظت کنیم. به کمی پوشش نیاز داشتیم. فکر می کنم او گزینه درستی بود.
 
در مورد خلاقیت آرسنال...
 
فکر می کنم زمانی که توپ را داشتیم بازی متفاوتی ارائه کردیم، ولی همیشه خطرناک به نظر می رسیدیم. نمی توانستیم بازی را تمام کنیم و این به دلیل کیفیت دروازبان آنها بود. به از دست دادن موقعیت هایمان هم مربوط می شود - شاید بازیکنی در موقعیت بهتری قرار داشت. در مجموع شانس های زیادی ایجاد کردیم. به نتایج امروز که نگاه می کنید، گل های زیادی رد و بدل نشده است. همه تیم ها 48 ساعت قبل بازی کرده اند که مسلما کمی تاثیر می گذارد.
 
در مورد سبک بازی...
 
بیشتر درگیری وجود داشت تا خلاقیت ولی در انگلستان باید این نوع بازی را داشته باشید، خصوصا وقتی دو روز قبل برای 40 دقیقه با 10 نفر بازی کردیم. وقتی به انرژی ای که در برابر QPR صرف کردیم نگاه کردم، نگران این بازی بودم. پیش از بازی می دانستیم کمی باید عقب بنشینیم تا برنده شویم چون کمی خسته بودیم ولی به هر حال بازی را بردیم.
 
در مورد اهمیت قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر...
 
برای ما حیاتی است.
 
در مورد اینکه آیا آرسنال می تواند در جمع چهار تیم باشد...
 
برای 17 سال این کار را انجام داده ایم. بنابراین مستحق داشتن باور در مورد انجام این کار هستیم. همه چیز به تلاش بستگی دارد چون وقتی به لیگ نگاه می کنید می بینید که همه سه سختی برای دست یابی به آن تلاش می کنند. ساوتهمپتون، تاتنهام، منچستر یونایتد و بسیاری از تیم ها می توانند برای این جایگاه بجنگند.
 
در مورد روزیسکی...
 
امروز را به او استراحت دادم. وقتی او را در 10 دقیقه پایانی بازی برای QPR بیرون کشیدم، دچار گرفتگی ماهیچه و همسترینگ شده بود، بنابراین نخواستم ریسک کنم.
 
در مورد پودولسکی...
 
چیز به خصوصی وجود ندارد.
 
در مورد اینکه آیا از ماندن پودولسکی اطمینان دارید...
 
در حال حاضر بازیکنی از تیم نمی رود. در ابتدای ژانویه اوزیل باز می گردد، بنابراین رقابت بالایی در جلوی زمین وجود خواهد داشت.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۱۰/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۵۲۸ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 1
بولتون
بولتون
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۴ ۲۲:۱۵
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
آرسنال - پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰