loading
در حال بررسی درخواست شما
چلسی میتواند
چلسی میتواند

چلسی میتواند


شاگردان روبرتو دی متئو چهارشنبه گذشته با ایستادگی برابر فشار بارسلونا و به لطف تک گل دیدیه دروگبا که بر روی ضدحمله به ثمر رسید به پیروزی دست یافتند.
شنبه شب بارسلونا بار دیگر در زمین خود و اینبار در برابر رئال مادرید شکست خورد و تا حدودی قهرمانی را به رئال مادرید داد. آرسن ونگر معتفد است چلسی میتواند راهی که آرسنال سال گذشته در طی کردن آن ناکام بود را در این فصل طی کند.

"ما افسوس هایی داریم زیرا در دقیقه ۴۵ و روی پاس پشت پا فابرگاس گل خوردیم و زمانی که بازی ۱-۱ بود ونپرسی را نیز از دست دادیم. بنابراین صعود در آنجا غیرممکن نیست زیرا چلسی با شرایطی حتی بهتر از ما راهی آنجا خواهد شد. آنها در خانه ۰-۱ برنده شدند و ۰-۱ نتیجه فوق العاده ای است.
"صعود در آنجا غیرممکن نیست زیرا بارسلونایی که در دو شب پیش نیز دیدیم بارسلونای سال پیش نیست. معتقدم چلسی میتوانست به هشت بازیکنش در دیدار شنبه استراحت بدهد ولی بارسلونا به هیچ یک از بازیکنانش نمیتوانست٬ زیرا آن بازی ال کلاسیکو بود."

لیونل مسی فردا سومین بازی خودش در ۶ روز گذشته را انجام خواهد داد و آرسن ونگر میگوید اثرات این موضوع را در بازی مسی دیده است.

"در حال حاضر مسی خسته به نظر میرسد ولی با وجود خستگی هنوز هم خطرناک است. از طرفی مدافعان چلسی چهاشنبه گذشته تعدادی از شوت های او را بلوکه کردند و از جهتی او برای توپگیری به عقب میرفت و این کار بسیار دشواری است.
"این بدین معنی است که او به اندازه گذشته خطرناک نیست. بنابراین اگر چلسی به مانند بازی رفت دفاع کند٬ آنها شانس صعود را خواهند داشت."

در بازی فردا دفاع کردن اولین اولویت چلسی خواهد بود ولی ونگر میگوید چلسی در صورت امکان باید یک گل نیز در خانه بارسلونا به ثمر برساند.

"در مرحله حذفی لیگ قهرمانان شما میتوانید حدس بزنید که چلسی دفاع خواهد کرد زیرا اگر آنها هم قصد دفاع کردن نداشته باشند٬ انتخاب زیادی نخواهند داشت زیرا بارسلونا ۷۰٪ از مالکیت توپ را در اختیار دارد.
"از طرفی شما متعجب خواهید بود که ارزش تلاش کردن برای گلزنی وجود دارد٬ زیرا گلزنی ضربه روانی شدیدی را به بارسلونا وارد خواهد کرد. من این موضوع را سال گذشته و زمانی که به گل رسیدیم دیدم. آن گل از روی خوش شانسی بود ولی ناگهان دیدم که آنها بسیار عصبی شدند."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۴
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۷۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰