loading
در حال بررسی درخواست شما
چمبرز به حرف‌های من گوش نکرد و کار خودش را کرد!!
چمبرز به حرف‌های من گوش نکرد و کار خودش را کرد!!

چمبرز به حرف‌های من گوش نکرد و کار خودش را کرد!!

 به دلایل مختلف این جام برای ما ارزش های بسیاری دارد،یک فرصتی است برای بازیکنان مختلف که بهشون دقایقی بازی میرسه و اعتماد به نفس از آن کسب می‌کنند.معتقدم که ۹۰ دقیقه بازی امروز برای ما بسیار باثبات بود،بعضی از بازیکنان ما بعد از مصدومیت در این بازی به میدان رفتند تیرنی هولدینگ بلرین،نتیجه ی خوبی برای ما بود،بازی خوبی بود و به دلایل مختلف امشب میتونیم مثبت اندیش باشیم.
 
🎤 راجع به مارتینلی :
✅ منتظر بودیم و او را زیر نظر داشتیم که چگونه با ما پیشرفت می‌کند .تو پیش فصل خوب عمل کرد و در هر جلسه ی تمرینی با روحیه ی مثبت و قدرتمندی کار می‌کند .با او‌صحبت کردم و بهش گفتم برای شانس بازی رسیدن بهش صبور باشد و دیدید که امشب چه نمایشی داشت،بسیار فروتن و ‌جنگجوئه و لیاقت همچین فرصت و نمایش رو داشت،عطش فراوانی برای حضور در زمین و کمک به ما دارد.
 
🎤 بهترین پست برای چمبرز!؟
✅ اون به ما در داخل زمین و در رختکن کمک میکنه،اگر بخواهید او را در وسط راست یا چپ بازی بدید.امشب به او گفتم وقتی در دفاع چپ قرار گرفتی نفوذ نکن و از ساکا حمایت کن و توپ را به سبایوس برسون ولی اون بارها و بارها نفوذ کرد و پاس گل خوبی هم به نلسون داد،در واقع امشب به من گوش نکرد.
 
 
🎤 راجع بازگشت راب هولدینگ:
 ✅ این خیلی خوبه که برای پست دفاع وسط  انتخاب های بیشتری داشته باشیم، نگرش او و دقایقی مثبتی که مثل امشب داشت به ما کمک می‌کند بیشتر مثل یک تیم باشیم.او نیاز به بیشتر بازی کردن و اعتماد به نفس دارد.بازی فوق العاده ای بود .در انتهای بازی کمی خسته بود ولی خیلی خوشحال است.
 
🎤 راجع به لیونبرگ :
✅ همه ی دستیارها در حال کار کردن هستند،ما با هم با بازیکن ها صحبت میکنیم در رختکن راجع به همه ی شرایط و مسائل گفتگو میکنیم.اون آرسنال رو میشناسه بازیکنان جوان رو میشناسه،در تمرینات بسیار برای ما کارآمده نه فقط در تمرینات که در روز بازی و پس از آن،اون همه ی جوانب لیگ برتر رو میشناسه و من از داشتنش بسیار خرسندم.
 
🎤 راجع به بلرین :
 ✅ میخواست ۹۰ دقیقه بازی کنه،گفت آماده ام و میخوام بازی کنم،اما من اینجوری فکر نمیکنم،او اماده‌ی شروع کردن بازی مقابل یونایتد هم نیست.شاید در ذهنش خود را آماده می بیند ولی باید به حرف پزشکان گوش کنیم،دقایقی که امروز بازی کرد عملکرد خوبی داشت.مهم ترین چیز راجع به او نگرش و اخلاق کاری اوست که میخواهد به تیم کمک کند.
 
🎤حتما از عملکرد جوانان باشگاه دلگرم شده اید؟
✅بله ویلوک امشب یک قدم دیگر رو به جلو برداشت،نود دقیقه بازی کردن برای اعتماد به نفس ریس نلسون خوب بود.همچنین گابریل مارتینلی که بازی خوبی ارائه داد،همینطور مارتینز موستافی و اوزیل که امروز برای ما بازی کردند.
 
🎤راجع به مصدومیت امیل اسمیت رو:
✅یک ضربه به سرش برخورد کرد و جانب احتیاط رو در نظر گرفتیم و او را تعویض کردیم،مسئله ی جدی‌ای نیست. 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۷/۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰