loading
در حال بررسی درخواست شما
کاستا، داور و گابریل
کاستا، داور و گابریل

کاستا، داور و گابریل

در مورد دیگو کاستا...

اگر خوب به تصاویر نگاه کنید آنچه کاستا قبل از زمین زدن کوشلنی با او انجام داد، به صورت او ضربه زد پیش از این که او را بیندازد و او همیشه از مجازات شدن می گریزد. صادقانه بگویم غافلگیر کننده است. به هیچ وجه تصمیم مایک دین را درک نمی کنم. نه در مورد اخراج، چرا دیگو کاستا در زمین ماند؟ گابریل باید اخراج میشد؟ بسیار خب من قبول می کنم. او اصلا نباید واکنش نشان می داد. پس از آن هم روی گل اول نتوانستم ببینم که مرتکب خطا شده باشیم.

در مورد درگیر شدن بازیکنان تیمتان...

اگر خوب تصاویر را نگاه کنید می بینید کوشلنی چاره دیگری نداشت. گابریل به خاطر دخالتش مقصر است. او ابدا نباید واکنش نشان می داد.

در مورد این کوشلنی دچار کوفتگی و کبودی شد...

نمی دانم. تصاویر را ببینید. در صحنه آهسته خیلی چیزها را به شما می گوید. کاملا تعجب آور است. قبل از این که ارسال انجام شود او کوشلنی را زد.

در مورد این که چرا کاستا به خاطر رفتارش مجازات نمی شود...

من نمی دانم این سوالی است که باید از مایک دین بپرسید.

در مورد این که آیا انتظار این نوع بازی را داشتید...

انتظار این سبک بازی را داشتیم. غافلگیر کننده نبود اما انتظار دارید داور تصمیم درست را بگیرد. انکار نمی کنم که گابریل مستحق اخراج بود، استحقاقش را داشت. بیهوده مداخله کرد و نباید این کار را انجام می داد و شایسته اخراج شدن بود اما شما می خواهید داور تصمیم صحبح را اخذ کند.

در مورد اینکه آیا داور باید قوی‌تر می‌بود...

برای من این ربطی به قدرت ندارد بلکه به گرفتن تصمیم درست مربوط می‌شود. این چیزی است که همه می‌خواهند. ربطی به قدرت ندارد. آنها افرادی حرفه‌ای هستند که باید تصمیمات صحیح بگیرند.

در مورد اینکه آیا با داور صحبت کردید یا خیر...

نه.

در مورد اینکه آیا با داور صحبت خواهید کرد یا خیر...

چیزی برای گفتن وجود ندارد. فکر می‌کنم تصمیم او کار را در نیمه دوم برای ما سخت کرد. نیمه نخست 0-0 تمام شد و چلسی در نیمه دوم باید بیشتر جلو می‌آمد. فکر می‌کنم خیلی خوب بازی را کنترل کردیم - حتی وقتی 10 مقابل 11 بودیم - ولی روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و این ناامید کننده است. وقتی بازی 0-0 است و شما بازی را 10 مقابل 11 و از روی یک ضربه ایستگاهی می‌بازید، هضم کردن آن بسیار سخت است. در 20 دقیقه پایانی به بازی برگشته بودیم ولی کازورلا اخراج شد و بازی تمام شده بود.

در مورد اینکه آیا مایک دین باید مدتی استراحت کند...

من نمی‌خواهم در این مورد قضاوت کنم. فقط فکر می‌کنم امروز حیرت آور بود که دیگو کاستا از کاری که انجام داد قسر در رفت. در پایان نیمه دوم ما یک کارت قرمز گرفته بودیم و او در زمین مانده بود. در مجموع نمی‌خواهم در مورد مایک دین قضاوت کنم چون همه بازی‌هایی که داوری می‌کند را تماشا نمی‌کنم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۲۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۴۸۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰