loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری آرتتا پیش از بازی با برنلی
کنفرانس خبری آرتتا پیش از بازی با برنلی

کنفرانس خبری آرتتا پیش از بازی با برنلی

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا قبل از بازی با برنلی در مرکز تمرینات Sobha Realty برگزار شد و شما می توانید همه صحبت های او قبل از سفر به تورف مور را در زیر بخوانید. از سرمربی در مورد آخرین اخبار تیم، دوستی او با وینسنت کمپانی، روند خوب ما در رقابت قهرمانی لیگ برتر و موارد دیگر سوال شد. در اینجا همه چیزهایی که او در مورد موضوعات زیر گفته است آمده است...

درباره آخرین اخبار تیم:

برخی از آنها بهتر از بقیه پیشرفت کرده اند. امروز دوباره تمرین داریم، برخی از آنها این هفته کمی کار کرده اند و من امیدوارم که چند نفر برای فردا برگردند.

آیا کسی برای فردا محروم است؟

در حال حاضر، نه.

استفاده از ترکیب به درستی چقدر مهم است؟

ما باید بازی به بازی پیش برویم زیرا در حال حاضر در چند هفته گذشته در موقعیت های خاصی واقعاً انتخابی نداشتیم. مجبور شدیم آنها را بازی دهیم، واقعاً بازیکن دیگری برای این کار نداشتیم و در برخی از مسابقات فرصتی برای ایجاد تغییراتی داشتیم و دقایق و بار برخی از بازیکنان را تنظیم کردیم، سعی کردیم به بهترین شکل آن را مدیریت کنیم زیرا اینطور است. واقعاً مهم است.

آیا مصدومیتی طولانی تر از حد انتظار خواهد بود؟

خیر، در هیچ یک از مصدومیت های دیگر مشکل بزرگی وجود ندارد و توماس پارتی نیز به خوبی پیشرفت می کند. نمی خواهم زیاد حرف بزنم اما او بسیار خوب به نظر می رسد و در حال حاضر روی زمین است.

ادامه دادن روند چقدر سخت است؟

این مهمترین بخش فصل است و می دانیم که هر بازی نقش مهمی در آنچه می خواهیم به دست آوریم ایفا می کند. برنلی در حال حاضر مهمترین است، تیمی که به شدت شکست دادن آن دشوار است. نتایج را ببینید و چگونه تیم ها با آنها مساوی کرده یا شکست خورده اند و این با اختلافات بسیار کمی بوده است. آنها بسیار خوب هدایت شده اند، تیمی بسیار رقابتی هستند، بنابراین می دانیم که روز شنبه بازی بسیار سختی داریم و این تنها تمرکز ماست - ادامه دادن بازی با همان انرژی و اشتیاق و بازی، رقابت در بازی به بهترین شکل ممکن و بقیه کارها به دست می آید.

حضور در یک رقابت هیجان انگیز قهرمانی...

ما می خواهیم جزوی از آن باشیم و این بدان معناست که در این فصل کارهای زیادی را به درستی انجام داده ایم و از فصل گذشته چیزهای زیادی یاد گرفته ایم. ما سطح بالایی از ثبات و آیتم‌های خوبی را در تیم نشان داده ایم و اکنون می خواهیم یک گام دیگر به جلو برداریم و آن ثبات را حفظ کنیم، به بازی کردن به شیوه ای که بازی می کنیم ادامه دهیم و ببینیم به کجا می رسیم.

چگونه با نتایج زیاد به نتایج مثبت دست یافته ایم؟

با تیم روی نقاط قوت و همچنین چیزهایی که می توانیم بهبود بخشیم کار می کنیم، گاهی اوقات در بازیکنان نیز سعی می کنیم بیشتر تلاش کنند و ایمان بیشتری داشته باشند و برخی چیزها را برای پذیرش کیفیت ها و دفاع سخت تر در مواقعی تنظیم کنیم. این یک تکامل مداوم است که یک تیم در طول فصل به آن نیاز دارد زیرا رقبا بسیار باهوش هستند و می دانند که ما چه می خواهیم انجام دهیم.

آیا با وینسنت کمپانی دوست هستید؟

دوستان؟ رفیق؟ خوب، ما همدیگر را خیلی خوب می شناسیم. من احترام زیادی برای او قائل هستم، زمانی که با هم کار می کردیم رابطه بسیار خوبی داشتیم و حالا هم همینطور است. من تحسین زیادی برای او دارم. وقتی او بازیکن بود، وقتی با او کار می کردم و او کاپیتان بود، با یک هاله خاصی رفتار می کرد. او بسیار خوش بیان است، ایده های عالی دارد، دیدگاه بسیار روشنی از نحوه بازی کردن دارد و علاوه بر آن، شجاعتی دارد که من در یک مربی، یک بازیکن و بدون توجه به اینکه او آستین های خود را بالا می زند و به کارش ادامه می دهد، دوست دارم. اخلاق کاری او فوق العاده است.

داشتن فرصت برای بردن پنج بازی اول سال برای اولین بار:

لحظات و چیزهایی وجود دارد که انگیزه دهنده است و بازیکنان گاهی اوقات از برخی کارهایی که انجام داده ایم یا رکوردهایی که شکسته ایم آگاه هستند و گاهی اوقات حتی از آنها آگاه نیستند. این یک چیز اضافی دیگر است

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۲۷ ۲۳:۰۲
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱۰۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰