loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری میکل آرتتا بعد از بازی با لیورپول
کنفرانس خبری میکل آرتتا بعد از بازی با لیورپول

کنفرانس خبری میکل آرتتا بعد از بازی با لیورپول

درباره احساسات در طول بازی ...

 بازی فوق العاده سختی بود. بازی را بسیار خوب شروع کردیم، مسلط بودیم و بازی را به جایی که می‌خواستیم رساندیم. اولین گل را زدیم و همانطور که می‌خواستیم بازی را ادامه دهیم، ادامه دادیم. دومین گل را هم زدیم و آن لحظه‌ای بود که باید بازی را می کشتیم. اما قبل از نیمه اول، بهشون امید دادیم.

به لیورپول اجازه گل زنی دادیم و آن‌ها در این فضای ویژه استادیوم، امیدوار شدند. نیمه دوم داستانی کاملا متفاوت بود. شبیه نیمه اول نبودیم - فکر می‌کنم در چند دقیقه اول خیلی خوب شروع کردیم - اما بعد از آن ادامه ندادیم.

تعداد زیادی توپ در مناطق خطرناک از دست دادیم، وقتی به یکی از بهترین تیم های دنیا برای انتقال سریع توپ فضا می دهید تعداد زیادی توپ در محوطه جریمه شما میاد و این باعث می شود دچار دردسری زیادی شوید.

ما بر روی کارهای دفاعی که آرون سهم عمده‌ای از آن داشت، حساب کردیم و آنها پنالتی را از دست دادند. و سپس ما می‌توانستیم با توجه به سه موقعیت بزرگی که داشتیم جلو بیفتیم. به بی رحمی برای بردن بازی نیاز داشتیم. بنابراین، اگر به دو نیمه بازی نگاه کنیم، احتمالاً یک نتیجه منصفانه است. و شما باید آن را بپذیرید و درس بزرگ آن این است که "بازی را همانطوری که در نیمه اول بازی کردید، بازی کنید."

درباره اینکه آیا این تیم تجربه‌ای مشابه بازی کردن مقابل تماشاگران آنفیلد را داشته است؟

وقتی به کارهایی که  با تیم های بزرگ در این فصل انجام داده اند نگاه می کنید، آنها یک تیم استثنایی هستند. نمی تونید برای 90 دقیقه بر لیورپول تسلط داشته باشید. در هر لحظه، آنها می توانند سرعت بازی را تغییر دهند و بازی مورد نظر خود را انجام دهند. وقتی آنها سطح بازی را تا آن حد بالا می‌برند، تیم‌های کمی هستند که می‌توانند ادامه دهند و شما نمونه‌هایی از نتایج امسال را میتوانید ببینید. واقعا تیم خوب و شایسته ای هستند.

در مورد اینکه آیا درگیری ژاکا و الکساندر-آرنولد باعث عصبانیت جمعیت شده است یا خیر…

نمیدونم باعثش شد یا نه. بعد از آن شانس بزرگی برای گل داشتیم. اگر گل می زدیم تا نتیجه را 3-0 کنیم، شاید تماشاگران خیلی هیجان زده نمی شدند، اما بعد از آن، آنها یک گل به ثمر رساندند و این حرکت و امید می دهد.

درس این است که "به کاری که نیمه اول انجام داده ایم پایبند باشید". با شخصیت خود بازی کنید و این راهی است که باید به بازی ادامه دهیم. اگر این کار را انجام دهیم، در بازی های زیادی پیروز خواهیم شد.

حال و هوای داخل رختکن…

وقتی در لحظات پایانی گل می خورید مدام به از دست دادن 2 امتیاز فکر می کنید و میگید باید اون کار را انجام میدادیم، اگر منصفانه نگاه کنیم لیورپول هم 4 فرصت بزرگ گلزنی داشت و یک پنالتی از دست داد. اگر در آینه نگاه کنیم نیمه دوم باید بهتر بازی می کردیم.

در مورد سیوهای حیاتی آرون رمزدیل…

اگر می خواهید برنده شوید و قهرمان شوید، به دروازه بان خود نیاز دارید. آلیسون چند بار کاری را که باید انجام دهد انجام داده است؟ شما باید آن را داشته باشید، باید آن لحظات جادویی را از دروازه بان داشته باشید. ما امروز نیز لحظات استثنایی از بازیکنان داشتیم و برای پیروزی در چنین زمین هایی، به آن نیاز دارید.

در مورد نحوه واکنش تیم به این نتیجه…

خوب، ما در حال حاضر به 31 بازی پاسخ داده ایم. هر روز یک آزمون است و آزمون اکنون اینه: چقدر در روز دوشنبه خوب خواهیم بود و چقدر خوب آماده خواهیم شد تا وستهام را شکست دهیم و طوری بازی کنیم که می خواهیم وستهام را شکست دهیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱/۲۱ ۱۱:۰۴
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۶۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰
بازی قبلی آرسنال
ولوز
ولوز
0 - 2
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰