loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس خبری: ونگر درباره تعادل در حمله
کنفرانس خبری: ونگر درباره تعادل در حمله

کنفرانس خبری: ونگر درباره تعادل در حمله

درمورد حفظ تمرکز...
 
ونگر: فرصت خوبی است که نشان دهیم درس گرفته ایم. قبلا اینطور بود که خیلی مشتاق بودیم تفاوت را در همان بازی اول رقم بزنیم و به همین خاطر پس از بازی رفت با چالشی سنگین رو به رو می شدیم. باید در جسور بودن متعادل باشیم چون بازی با بارسلونا این را می طلبد. باید از نظر دفاعی مستحکم باشیم و خودمان را برای بازی برگشت به دردسر نیندازیم.
 
درمورد این که این بار آماده تر هستید...
 
ونگر: ازین نظر آماده تریم که تجربه اندوخته ایم. باور دارم که همه بازیکنان بسیار باهوش هستند و فرصت خوبی است که نشان دهیم درس گرفته ایم.
 
درمورد بازی تکراری جام حذفی...
 
ونگر: نظر من در این مورد اصلا تغییر نکرده است. همه ما ترکیب های بزرگی داریم و به شخصه وقتی می خواهم ترکیب بچینم کنار گذاشتن بعضی بازیکن های با کیفیت برایم دشوار است. شکایتی ندارم. ما آماده این رقابت ها هستیم. از شروع فصل قوانین را می دانیم، می خواهیم در همه رقابت ها به میدان برویم و به این کار ادامه خواهیم داد. 
 
درمورد پرتاب سکه (توسط تماشاگران)...
 
احساس می کنم سال هاست که تماشاگران روی سکو فکر می کنند می توانند از زیر همه اشتباهاتشان شانه خالی کنند. فکر می کنم رسانه ها هم در این مورد موثر بوده اند. به طور مداوم از سمت تماشاگران روی سکو توهین می شنوید و آن ها هرگز احساس نمی کنند که جزیمه خواهند شد. هر دفعه یک قدم جلوتر می روند و برای من این غیرقابل قبول و شرم آور است. حتی اگر برای بلیط پول داده باشی باز هم می توانی به سایرین احترام بگذاری. فکر می کنم این واقعا پذیرفتنی نیست. 
 
درمورد اولیت دادن به لیگ قهرمانان...
 
ژیرو: همانطور که رئیس می گوید می خواهیم در همه رقابت ها بازی کنیم و رکورد سه قهرمانی در جام حذفی را هم برای خودمان نگه داریم. در لیگ هم در موقعیت خوبی قرار داریم، بازی های بزرگی پیش رو داریم و فرصت برای تمرکز روی لیگ برتر باقیست. لیگ قهرمانان همیشه برای بازیکنان مهم است و خصوصا در برابر بارسلونا، از بازی لذت خواهیم برد و هر چه در توان داریم می گذاریم تا هواداران اوقات خوبی را سپری کنند و ما هم در زمین لذت ببریم. چرا بازی را نبریم، وقتی کیفیت لازم را داریم.
 
درمورد رقابت در سه جبهه...
 
ژِیرو: مسلما بارسا شانس بیشتری دارد، لیگ قهرمانان در برابر بارسا! این فصل با وجود مصدومین کیفیت خوبی داریم، یک دوره دشوار در پاییز را به خوبی پشت سر گذاشتیم و بازیکنان برگشته اند و ازین موضوع بسیار خوشحالیم. مثلا دنی تفاوت را در برابر لستر رقم زد و من برای او بسیار خوشحالم. ما به همه نیاز داریم. ترکیبی قوی داریم و به همین خاطر می توانیم در همه جبهه ها رقابت کنیم.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۱۲/۳
به قلم علی احمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۶۳۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰