loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی 3-1 مقابل تاتنهام
کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی 3-1 مقابل تاتنهام

کنفرانس مطبوعاتی آرتتا پس از پیروزی ۳-۱ مقابل تاتنهام

دیشب آرسنال موفق شد 3-1 برنده دربی شمال لندن باشد. با هم صحبت های میکل آرتتا را پس از پایان این دیدار میخوانیم 
 
در مورد برد ...
یکی از زیباترین اتفاقاتی بود که در این ورزشگاه تجربه کردم. بردن بازی و بردن به آن سبک از بازی که میخواستیم. احساس ازتباط با تیم و هواداران آن را خاص تر کرد. 
 
در مورد هواداران...
این تیم آرسنال بود که بازی را برد و سرمربی آن چیزهای زیادی را به خودش اختصاص داده است. به سبک بازی که ارائه دادیم افتخار میکنم. بیشتر به شیوه ای افتخار میکنم که توانستیم با آن چیزی را به هواداران پس بدهیم چون آنها همیشه پشت تیم بوده اند.
 
در مورد بازیکنان...
این مثال خوبی از بازیکنان بزرگسال بود که رهبری فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشتند و برای تیم ایستادند. مانند اوبا که گل میزند و دو بازیکن از آکادمی. آنها در باشگاه و سیستم ما بزرگ شده و رشد کرده اند. در این دربی بزرگ آمدند و دو گل زدند.
 
در مورد جو ورزشگاه ...
 زمانی که آن را نداشتیم از دستش داده بوده و دلتنگش بودیم. اینکه مردم را به آنچه میخواید انجام دهید جذب کنید بدون اینکه با آنهادر ارتباط باشید و آنها را نداشته باشید غیر ممکن است، بدون اینکه هواداران را اینجا داشته باشید. چیزی متفاوت است اینکه شما حس کنید آنها به شما اعتقاد دارند و میخواهند حمایت کنند ، ما هم میخواهیم که آنها را سرگرم کنیم و به گونه ای بازی کنیم که به ما افتخار کنند. به همین دلیل است که میگویم لذت میبریم واز آنچه در این بازی دیدیم خوشحال هستیم.
 
در مورد تاثیر اوبامیانگ 
از عملکرد امروز خیلی خوشحالم  و از عملکردش در بازی با برنلی و در کل آنچه او انجام می دهد. او مورد انتقاد قرارد داشت وخواستیم کارهای بیشتری انجام دهد. او اطاعت کرد و فوق العاده برای تیم تلاش میکند. 
 
در مورد اینکه تاتنهام فرصت چندانی نداشت...
فکر میکنم کارمان  را به خوبی انجام دادیم اما از جهاتی باید در نیمه دوم بهتر عمل می کردیم. از لحاظ سبک بازی در مناطق خاص وقتی که توپ را در اختیار میگرفتیم و طرز دفاع و فرارهای رو به عقب میتوانستیم بهتر عمل کنیم. اما به خاط رسبک بازی آنها این مسئله قابل درک است. آنها با 6 یا 7 بازیکن در خط حمله بازی میکردند. این کار دفاعی ما را سخت میکرد اما در کل من واقعا خوشحالم.
 
در مورد اینکه فوتبال چقدر بی ثبات است...
این از زیبایی ها و خطرات این بازی است که همه چیز به سرعت و به سمت هر دو وجه فوتبال در حال تغییر است. شما باید هوشیار باشید و سعی کنید به دنبال بهبود باشید و بهتر عمل کنید و من معتقدم ما هنوز هم میتوانیم این کرار را انجام دهیم. 
 
در مورد اینکه آیا روزی بود که پروژه شروع به کار کرد ....؟ 
بله مطمئنم.فکر میکنم  قبول داریم  تیمی را دیدیم که از ابتدا توجیه شده بود. با انرژی و ریتمی خوب و کیفیتی بالا با درکی عالی نسبت به آنچه میخواهیم با توپ و بدون توپ انجام دهیم بود. ضمنا ما تیمی بسیار کارآمد بودیم به خصوص در منطقه یک سوم پایانی که مدتی بود از کمبود کارآمدی در این منطقه رنج میبردیم. همچنین پاس های درست و شوت های در چارچوب ما درنیمه اول بسیار خوب بود. 
 
در مورد بازگشت گرانیت ژاکا ...
بدیهیست باید به آن فکر میکردیم آپشن های مختلفی برای بازی با آنها داشتیم. من فکر میکنم مرد می گویند شما که در دوبازی قبل برنده شدید چرا دست به ترکیب زدید؟ اما ما این کار را با نیست خاصی انجام دادیم که فکر میکنم برای شروع بازی و سپس تعویض آن کار درستی بود. متاسفانه او مصدوم شد و من بسیار نگران او هستم زیرا در حال حاضر چندان خوب به نظر نمیرسد. 
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۷/۵
به قلم Vishka
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۵۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰