loading
در حال بررسی درخواست شما
کیفیت بازی خود را نداشتیم
کیفیت بازی خود را نداشتیم

کیفیت بازی خود را نداشتیم




در مورد توضیح این شکست...

نه خلاق بودیم و نه سر حال. سوانسی خلاق تر و سر حال تر از ما بود. آنها توپ را زیاد در اختیار داشتند اما بدون هیچ حرکتی. ما تلاش کردیم اوضاع را تغییر دهیم و بسیار ریسکی بازی کردیم و در پایان این به ضرر ما تمام شد. شاید بهتر بود که کار را 0-0 تمام می کردیم اما در نهایت برای به دست آوردن 0-0 به اندازه کافی محتاط نبودیم. کیفیت بازیمان را نداشتیم. کمی نا امید کننده بود چرا که کمی فاقد قاطعیت و خلاقیت بودیم.

در مورد اینکه سوانسی شایسته این پیروزی بود یا خیر...


بله. این تلخ است اما یک حقیقت بود.

در مورد اینکه آنها شما را سورپرایز کردند یا خیر...

خیر ، من می دانستم که آنها می توانند خوب بازی کنند. قبل از بازی این مساله را می دانستم که ممکن است کمی خسته باشیم زیرا بازیکنان زیادی را داشتیم به خاطر بازی های دشوار زیادی که اخیرا انجام داده اند روی لبه تیغ قرار دارند. از دو بازی فیزیکی دشوار بازگشته بودیم که کمی شبیه بازی امروز بود. ما به خاطر باختن در بازی که در حال حاضر نباید بازنده آن می شدیم خطا کار هستیم.

در مورد هو شدن تیم در پایان بازی...

پاسخ من این است که می توانم این واکنش را درک کنم.

در مورد بحرانی شدن اوضاع...


ما در این شغل هستیم که اوضاع را تغییر دهیم و من مطمئنم که این کار را خواهیم کرد آن هم به خاطر کیفیت بازیکنان و روحیه ای که در تیم داریم. اکنون زمان مناسبی است که پشت یکدیگر بایستیم.

در مورد تغییر دادن این وضعیت...


اکنون به نظر می رسد که در خارج از خانه کاملا با ثبات هستیم و نتایج مثبت هستند. اما در خانه از شروع فصل تا کنون عملکرد خوبی را که از ما انتظار می رود نداشته ایم. این همان موردی است که باید راه حل آن را پیدا کنیم.

در مورد سقوط به رتبه دهم...


البته که ناراحت کننده است. خیلی نگران رتبه ها نیستم حتی اگر اکنون در جایگاهی که می خواهید باشیم نیستیم. اما من اعتقاد دارم چیزی که اهمیت دارد این است که دوباره توانایی بازگشت خود را نشان دهیم. سپس رتبه ها تغییر خواهند کرد.

در مورد هزینه کردن پول در ژانویه...

دشوار است که بلا فاصله پس از چنین بازی ای به آن پاسخ دهید. نمی توانم بگویم نه ، اما من اعتقاد دارم اگر بازیکنان مورد نظر را پیدا کنیم هیئت مدیره از هزینه کردن پول برای آن حمایت خواهند کرد.

در مورد اینکه این نتیجه تا چه اندازه بازی های پیش رو را تحت تاثیر قرار می دهد...


این نتیجه فکر کردن به بازی مقابل اولمپیاکوس را تحت تاثیر قرار می دهد. بازیکنان زیادی هستند که نیاز به استراحت دارند زیرا در آستانه مصدومیت قرار دارند. برخی بازیکنان امروز با وجود کوفتگی هایی که داشتند بازی کردند. فردا آن را بررسی خواهیم کرد. امیدواریم که در بازی مقابل اولمپیاکوس عملکرد خوبی از خود با نمایش بگذاریم که برای ما بسیار اهمیت دارد. در خارج از خانه من خیلی نگران نیستم. در خانه طوری بازی می کنیم که انگار ترمز دستی را بالا کشیده ایم و روان کار نمی کنیم. ممکن است که این یک مساله روانی باشد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۱
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۲۴۱ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰