loading
در حال بررسی درخواست شما
یک عملکرد عالی ارائه دادیم
یک عملکرد عالی ارائه دادیم

یک عملکرد عالی ارائه دادیم


درباره عملکرد تیم...
آرسنال بیش گمان هر کس دیگر پیش از بازی زنده بود . امروز یک عملکرد عالی داشتیم که از نظر نگرش و روحیه و از دیدگاه تاکتیکی در سراسر تیم و در سبکی که می خواهیم بازی کنیم نمایان بود و همه چیز با وجود شروع بدی که داشتیم عالی بود .
احساس می کنم در پنج دقیقه ابتدایی بازی تاتنهام بازی را بهتر آغاز کرد و بعد از ان تمام 85 دقیقه ازان ما بود .

همیشه بازی در اختیار ما بود . دو بر صفر عقب افتادیم و بدون توجه به اتفاقات رخ داده به بازی ادامه دادیم . وقتی دو بر دو شد می توانستید ببینید اگر بتوانیم همگامی خود را حفظ کنیم می توانیم پیروز بازی باشیم . بالانس خوبی بین دفاع تیم و حمله تیم وجود داشت و بین ایجاد موقعیت ها و رفتن به فضاهای پشت مدافعین آن ها پختگی خوبی مشاهده شد .

روحیه و نگرش بزرگی داشتیم . باید بگویم سبکی که علاقه مند به بازی در ان هستیم بستگی به زمین بازی دارد و این اولین بار در سه بازی اخیر بود که در یک زمین فوتبال خوب بازی کردیم . این مسئله نیز کمک حال بود .



درباره نمایش والکات...
شلوغی بر روی وی شروع شد و شما از این مسئله و عملکرد وی برای خارج شدن از ان متعجب می شوید . اما من احساس می کنم وی کیفیت ان را دارد و با لحظا بقیه تیم نیاز زیادی است . او بازیکنی است که می تواند به پشت مدافعین برود و قدرتمند باشد و هیچ کس دیگری مانند او نیست . او بسیار بازیکن درستی است و گاهی اوقات کنترل اول را از دست می دهد اما این حرکت رو به جلو وی باعث بالانس تیم می شود و من احساس می کنم این مهم است که بتوانیم وی را حفظ کنیم .



درباره دفاع تیم...
احساس می کنم در شروع مسابقه کمی مضطرب بودیم و وقتی ارامتر شدیم دو مدافع مرکزی فوق العاده بودند . آن ها یک بازی عالی داشتند اما من احساس می کنم در ابتدا کمی نگران بودند .

روی گل اول روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم و در گل دوم نیز پنالتی رخ نداد .
ما برابر تیمی با بازیکنانی مثل ساها , ادبایور , گرت بیل و مودریچ بازی کردیم که باید رویای این را داشته باشید در طول نود دقیقه نتوانند کاری انجام دهند .



درباره پایان لیگ بالاتر از تاتنهام...
این ممکن است . من احساس می کنم حتی قبل از این بازی نیز این ممکن بود اگر می توانستیم ثبات خود را حفظ کنیم . همگی در لیگ برتر می توانند امتیاز از دست بدهند . آن ها نیز تقویت سختی پیش رو دارند و ما نیز تقویم سختی داشتیم اما اگر بتوانیم به مانند این بازی خود را ادامه دهیم چرا که نه ؟



درباره تعویض های تاتنهام...
آن ها احساس می کردند در میانه زمین شناور شده اند و نمی توانند توپ را تصاحب کنند . ان ها تلاش کردند ما را متوقف کنند اما نتوانستند . احساس می کنم از نظر تکنیکی سریع تر شده بودیم و از نظر پاسکاری بزرگتر شدیم .



درباره مصدومیت روسیچکی و ورمائلن...
متاسفانه ما امروز اخبار بدی درباره مصدومیت روسیچکی و ورمائلن داریم . ورمائلن مشکل قوزک پا دارد و روسیچکی نیز از ناحیه پشت مشکل دارد . من فکر نمی کنم آن ها برای بازی چهار شنبه شب در اختیار تیم باشند . حتی اگر ان ها اماده بازی شنبه شوند این ریسک بزرگی است .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۷
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰