loading
در حال بررسی درخواست شما
یک عملکرد پویا و تاثیر گذار
یک عملکرد پویا و تاثیر گذار

یک عملکرد پویا و تاثیر گذار


درباره عملکرد...
احساس می کنم عملکرد بسیار پویایی داشتیم و در نیمه اول یک یک کیفیت تکنیکی بالا تاثیر گذار بودیم . در نیمه دوم یک عملکرد کنترلی داشتیم و سعی کردیم تا بازی را کنترل کنیم و گلی دریافت نکنیم . کمی خستگی به ما چیره شد چرا که در بازی چهار شنبه شب برابر اورتون توان زیادی به کار برده بدیم . مجموعا بسیار خوشحالم و بسیار مفتخرم چرا که مدیریت کردیم که گلزنی کنیم و گلی نخوریم . در حال حاضر استحکام داریم . پس لگذارید به خانه برویم و برای بازی بعدی منتظر بمانیم .



درباره صعود تیم از رتبه 17 به سوم...
در زمانی که در رتبه هفدهم بودیم من قبول دارم که صعود به رده سوم یک رویا بود اما کاری که می توانید بکنیم اینکه جلو بروید و کارتان را به بهترین نحو انجام دهید و مثبت بمانید و به سختی تلاش کنید . من خوشبین بودم چرا که نگرش بازیکنان هر روز مثبت بود . ما از زمان های سختی عبور کردیم و یاد گرفتیم هیچ چیزی تضمین شده نیست و باید متواضع باشیم و روی با قدرت به پایان رساندن فصل تمرکز کنیم و به راهمان باور داشته باشیم .



درباره تولد دوباره تیم...
انتظار نداشتم که امروز در رده سوم باشیم چرا که این فقط بستگی به ما نداشت . ما نیاز به نتایج خود داشتیم و استفاده از موقعیت ها . در چند ماه اخیر بستگی به راه ما داشت و اطمینان از اینکه حرکت خواهیم کرد . حالا ما از تیم های بالا هستیم و این مسئله مثبتی است . باید به بازی بعدی توجه کنیم و تلاش کنیم تا پیروز شویم . این تمام کاری است که می توانیم انجام دهیم . هشت بازی پیش رویمان هست و چهار تای ان ها در خانه خودمان است . بازی بعدی با کوئینز پارک است و قطعا این یک نبرد دیگر برای ماست . پس بگذارید به آن جا برویم و برای مسائل مثبت تلاش کنیم .



درباره روند پیروزی و دفاع از باور تیم...
همیشه در بازی ما سخت است چرا که شما مسائل مثبت و همینطور منفی را ضرب در 25 می کنید . این کار ما را برخی اوقات ساده جلوه می دهد و در سوی مقابل گاهی اوقات بسیار سخت . وقتی در یک دوره بد قرار دارید سخت است که خارج شوید و وقتی در دوره ای خوب هستید نیاز دارید که وضعیت خود را حفظ کنید . واقعیت این است که نزدیک به پایان فصل هستیم و این به این معنی است که هر بازی یک فینال است .



درباره لوران کوشلنی...
لوران وقتی امروز صبح در حال دویدن بود با ورم زانو روبرو شد . نمی دانم وضعیت وی نیاز به چقدر استراحت دارد اما او تقریبا نمی توانست راه برود . او در گرم کردن قبل بازی تلاش کرد اما نمی توانست بازی کند . تصمیم گرفته بودیم , وقتی صبح از خواب بلند شده بود . او به دیدار من آمد و گفت مطمئن نیست بتواند با درد بازی کند یا نه . پس ما کس دیگری را صدا کردیم . در هنگام گرم کردن در همان ابتدا گفت نمی تواند دیگر حرکت کند . اینکه چقدر این مسئله بد است نیاز به بررسی دارد .



درباره آینده رابین ون پرسی...
هیچ اطلاعاتی هنوز نداریم و همچنین لیگ قهرمانان اروپا هنوز تضمین نشده است . می توانیم این را با نگه داشتن عملکردمان مدیریت کنیم . بنا به ملاحظه ون پرسی ما صحبت های زیادی در اینباره داشتیم و صحبت جدیدی برای اضافه شدن نیست .



درباره گلزنی از سراسر تیم ...
من باور دارم چیزی که مردم در هنگام بازی در خانه فراموش می کنند که وقتی امید دارید که دفاع های کناری به حمله بروند . ما برای مدت زیادی مدافعان مرکزی را به جای مدافعان کناری بازی می دادیم و این مسئله قسمت هجومی تیم را کمی می کشت . پس مجبور بودیم بیشتر از مرکز حرکت کنیم و این مسئله وابستگی زیادی به ون پرسی داشت . حالا ما کمی بیشتر تغییر داریم و همچنین خطرناک تر شده ایم .



درباره نمایش تئو والکات...
تئو عملکرد بسیار خوبی داشت و گل خوبی نیز به ثمر رساند . باید به وی اعتبار بدهید . اما من می خواهم به دلیل پاس الکس سانگ به وی اعتبار بدهم چرا که این اولین باری نیست که او این کار را می کند . شما هافبک تدافعی های زیادی را نمی بینید که اینگونه کار کنند . اگر به تعداد پاس گل های این فصل وی نگاهی بیندازید می بینید از بیشترین تعداد در اروپاست .



درباره اینکه چه چیزی اخیرا تفاوت ایجاد کرده...
وقتی در اویل فصل بازی ها را نمی بردیم من احساس نمی کردم به آن صورت که مردم می گویند بد بازی می کنیم . ما در عقب زمین به باور و ایمان بسیار زیادی رسیدیم و این تفاوت بزرگی بود . بازیکنانی که در عقب زمین بازی می کنند حالا بسیار ضریب امنیت ایجاد می کنند و این باعث ایجاد اعتماد به نفس بیشتری می شود .



درباره ضربه ایستگاهی ارتتا...
من این را ترجیح می دهم وقتی ضربه ایستگاهی می زند چرا که او پاهای کوتاهین دارد . معمولا کسانی که با داخل می زنند دارای پاهای بزرگ و بلند تری هستند و وقتی بازیکنانی پاهای کوتاه تری دارند بسیار متعهد تر هستند تا ضربات را محکم با روی پا بزنند . توپ در این هنگام شوت آن ها کمی موج دار می شود و فکر می کنم این مسئله کار را سخت می کند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۱/۶
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۴۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰