loading
در حال بررسی درخواست شما
🗣 کنفرانس خبری میکل آرتتا پیش از دیدار مقابل نیوکاسل
🗣 کنفرانس خبری میکل آرتتا پیش از دیدار مقابل نیوکاسل

🗣 کنفرانس خبری میکل آرتتا پیش از دیدار مقابل نیوکاسل

💬درمورد آمادگی گابریل :

🔸ما باید فردا بررسی کنیم و ببینیم شرایط او چگونه است، اما او نتوانست بازی مقابل چلسی را تمام کند؛ بنابراین واضح است که نشانه بزرگی برای ما بود و باید ببینیم که فردا چگونه است.

 

💬درمورد اینکه آیا پیشرفتی در مورد مصدومیت ویلیام سالیبا حاصل شده است یا خیر :

🔸پیشرفت چندانی ندارد، او هر روز احساس بهتری دارد، اما هنوز نتوانسته هیچ فعالیتی در تیم اصلی  داشته باشد، بنابراین ما انتظار نداریم که او در کنار ما باشد. شرایط او برای ادامه‌ی فصل مشخص نیست.

 

💬درمورد اینکه برد چلسی چقدر مهم بود :

🔸ما در آن دیدار واکنش خوبی از خود نشان دادیم، اما مهمترین چیز این بود که در زمین بازی عملکرد خوبی داشته باشیم و نتیجه بگیریم. ما از همان ابتدا عزم و اشتیاق واقعی برای بردن نشان دادیم و عملکرد بزرگی از خود به نمایش گذاشتیم. بازی بزرگی برای ما بود، دربی لندن بود و ما به حق بردیم.

 

💬درمورد شکست فصل گذشته مقابل نیوکاسل در ستت جیمز پارک :

🔸این یک بازی بسیار متفاوت است. یک سال پیش با بازیکنان مختلف بود، یک بازی متفاوت، اما ما باید خیلی بهتر از سال گذشته بازی کنیم، ما می‌دانیم که بازی واقعاً سختی خواهد بود زیرا به خصوص در خانه آن‌ها چقدر خوب بوده‌اند.

 

💬درمورد اینکه چقدر تیمش با تیمی که در ژانویه مقابل نیوکاسل مساوی کرد متفاوت است :

🔸ما سعی خواهیم کرد بازی مورد نظر خود را انجام دهیم و آن‌ها هم می‌خواهند بازی بسیار متفاوتی را انجام دهند. آن نبردی بود که در ورزشگاه امارات با آن‌ها بازی کردیم، فکر می‌کنم شایسته برد بودیم. چیزهایی وجود دارد که مشخصاً با بازی گذشته متفاوت خواهد بود و ما باید بهتر باشیم تا حق کسب آن را بدست آوریم.

 

💬درمورد اینکه آیا تاپ سیکس سنتی اکنون به هفت تیم از جمله نیوکاسل تبدیل خواهند شد :

🔸آن‌ها درحال حاضر در لیگ سوم هستند و با نحوه عملکردشان و تغییراتی که ایجاد کرده‌اند شایستگی این موقعیت را دارند. آن‌ها همچنین تصمیمات بسیار هوشمندانه‌ای گرفته‌اند؛ بنابراین آن‌ها شایسته حضور در جایگاهی هستند که هستند.

 

💬درورد اینکه آیا منچسترسیتی فشار را احساس خواهد کرد یا خیر :

🔸نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. آن‌ها در چند ماه اخیر بازی‌های زیادی را برده‌اند و اگر به همین منوال ادامه دهند شایسته قهرمانی در لیگ خواهند بود. اگر آن‌ها این کار را نکنند، ما باید آماده باشیم، بازی‌هایمان را ببریم تا به جایگاه خود بازگردیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۲/۱۶ ۲۱:۲۳
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲۷۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰