loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال 0 - شالکه 2
آرسنال 0 - شالکه 2

آرسنال ۰ - شالکه ۲



آرسنال در این دیدار با نفرات زیر در میدان حاضر شد:

ویتو مانونه - آندره سانتوس - توماس ورمالن© - پر مرتساکر - کارل جتکینسون - میکل آرتتا - فرانسیس کوکلن - سانتی کازورلا - لوکاس پودولسکی - آرون رمزی و ژروینیو

نیمه اول:

نیمه اول این دیدار بسیار کم حادثه بود. بازی از شروع بیشتر در میانه میدان دنبال می شد و دو تیم نمی توانستند موقعیت های جدی را بر روی دروازه های یکدیگر خلق کنند. مهم ترین اتفاق 30 دقیقه نخست این دیدار صحنه مشکوک واژگونی ابراهیم آفلای وینگر تیم شالکه در محوطه جریمه آرسنال بود که داور آن را تمارض تشخیص داده و آفلای با کارت زرد جریمه شد. در ادامه شالکه موقعیت مناسبی داشت تا با شوت جفرسون فارفان دروازه آرسنال را با تهدید جدی رو به رو کند اما مرتساکر با تکل فوق العاده خود شوت او را برگشت داد.

در دقایق پایانی بازی شالکه بهترین موقعیت ایجاد شده در نیمه اول را از دست داد. بازیکنان شالکه از فضای پشت سر سانتوس استفاده کرده و توپ بلندی را برای یوشیدا ارسال کردند و این مدافع راست ژاپنی بدون درنگ هانتلار را در موقعیتی عالی صاحب توپ کرد که وی با بی دقتی ضربه خود را از کنار دروازه به بیرون زد. نیمه اول با نتیجه 0 - 0 به پایان رسید.

نیمه دوم:

نیمه دوم با حرارت تر از نیمه نخست آغاز شد. در همان نخستین دقایق روی حرکت عالی کازورلا و سانتر سانتوس توپ در موقعیتی خوب به کوکلن رسید و وی با یک پاس که دروازبان را از بازی خارج کرد آرون رمزی را صاحب توپ کرده که ضربه پشت پای وی را مدافع حریف برگشت داد. شالکه پس از گذشت چند دقیقه این حمله را پاسخ داد. جفرسون فارفان با حرکت خوب خود سانتوس را از پیش رو برداشت و با پاسی دقیق بندیک هاودز کاپیتان جلو کشیده خود را صاحب توپ کرد که شوت بی دقت وی از بالای دروازه به بیرون رفت.

15 دقیقه پایانی بازی آبستن حوادث زیادی بود. روی یک غافلگیری و اشتباه در آفساید گیری توپ سرگردان در موقعیتی تک به تک به هانتلار رسید که وی با یک شوت محکم دروازه مانونه را فروریخت. آرسنال که پس از دریافت گل با ورود نبری و آرشاوین چهره تماما هجومی به خود گرفته بود اسیر ضد حمله شالکه شد و ابراهیم آفلای به راحتی پاس ارسالی دقیق فارفان را تبدیل به گل دوم نماینده قدرتمند آلمان کرد. در ادامه نبری شوت خوبی را به سمت دروازه شالکه زد که دوازبان توپ را برگشت داد و کازورلا نیز نتوانست از توپ برگشتی استفاده کند. بازی با نتیجه 2-0 به سود شالکه مهمان به پایان رسید.

نکات بازی:

- توماس ورمالن در این دیدار 100 امین بازی خود با پیراهن آرسنال را انجام داد.
- آرسن ونگر در این دیدار نیز از روی سکوها نظاره گر بازی بود و آخرین جلسه محرومیت خود را سپری کرد.
- ورمالن ، آرتتا ، رمزی و ژروینیو از آرسنال در این دیدار کارت زرد دریافت کردند.
- آندره سانتوس در این دیدار نمایش پر اشتباهی داشت.
- آرسنال جدا از شکست برای دومین بازی پیاپی عملکرد ضعیفی را از خود ارائه داد و نتوانست موقعیت های زیادی در بازی ایجاد کند.
- آرسنال از شکست سال 2003 مقابل اینتر در هایبوری تا کنون در خانه مقابل هیچ تیم خارجی شکست نخورده بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۴
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۲۴۷ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰