loading
در حال بررسی درخواست شما
شالکه 2 - 2 آرسنال
شالکه 2 - 2 آرسنال

شالکه ۲ - ۲ آرسنال


تیم آرسنال با این ترکیب وارد میدان شد:

مانونه - سانیا - مرتساکر - کوشلنی - ورمالن - آرتتا - ویلشر - کازورلا - ولکات - پودولسکی - ژیرو

روی نیمکت هم این بازیکنان حاضر بودند:

جیمز شی - جنکینسون - ژورو - سانتوس - کاکلن - آرشاوین - شماک


نیمه اول:

در 15 دقیقه ابتدایی یاران شالکه با پرس شدید و حفظ توپ خوب اجازه هیچ کاری به آرسنال ندادند و در این دقایق نیز یک موقعیت خطرناک داشتند که ضربه ابراهیم آفلای توسط ویتو مانونه مهار شد.

در دقیقه 17 بازی الیویه ژیرو در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار گرفت و با مکث زیاد و بی موردش موقعیت از دست رفت ولی به یکباره تئو ولکات خود را به صحنه رساند و موفق شد در مقابل دروازه خالی قرار بگیرد و گل اول آرسنال را به ثمر برساند.

پس از این گل بازی در اختیار آرسنال بود و در دقیقه 26 الیویه ژیرو با جای گیری خوب خود موفق شد ارسال خوب لوکاس پودولسکی را با ضربه سر وارد دروازه کند تا آرسنال با دو گل از حریف خود پیش بیفتد.

پس از دو گل آرسنال بازی متعادل دنبال می شد و هر دو تیم یک موقعیت خوب داشتد، در دقیقه 38 ضربه خطرناک جفرسون فارفان با اختلاف کمی از کنار دروازه آرسنال به بیرون رفت و در آن سمت نیز ضربه سر الیویه ژیرو در دقیقه 40 توسط دروازه بان شالکه مهار شد.

در لحظات پایانی نیمه اول که توپچی ها منتظر شنیدن سوت پایان بودند یاران شالکه با استفاده از اشتباه کازورلا و یک حرکت ترکیبی خوب کلاس یان هونتلار را در موقعیت تک به تک قرار دادند و او هم با ضربه ای زیبا با پای چپ دروازه آرسنال را باز کرد تا امیدهای شالکه برای نیمه دوم بازی زنده شود.


نیمه دوم:

پس از گل دیر هنگام شالکه در نیمه اول مشخص بود که آنها نیمه دوم را هجومی آغاز خواهند کرد ولی این آرسنال بود که موفق شد اولین موقعیت گل نیمه را خلق کند ولی ضربه الیویه ژیرو با پای راست پس از برخورد به زمین با اختلاف نسبتاً زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت.

پس از این صحنه تیم شالکه فشار خود را روی دروازه آرسنال بیشتر کرد و یک موقعیت جدی در دقیقه 50 نصیب آنها شد که ضربه هانتلار را در شرایطی تک به تک ویتو مانونه به زیبایی مهار کرد.

تیم شالکه صاحب چند ضربه کرنر شد ولی موفق نشد از آنها استفاده کند.

در دقیقه 64 هم لویز هولتبی ضربه ای از پشت محوطه زد که مانونه آن را دفع کرد و هانتلار هم نتوانست از موقعیت ریباند استفاده کند، در دقیقه 65 نیز مانونه شوت آفلای را مهار کرد.

ولی فشار تیم شالکه در نهایت در دقیقه 66 جواب داد و جفرسون فارفان موفق شد از به هم ریختگی خط دفاع آرسنال استفاده کند و گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند، توپ در آستانه ورود به دروازه به توماس ورمالن نیز برخورد کرد ولی گل به نام فارفان ثبت شد.

پس از گل تساوی بازی کاملاً متعادل دنبال شد و به جز شوت جرمین جونز در دقیقه 80 موقعیت دیگری نصیب دو تیم نشد.

در شرایطی که به نظر می رسید آرسنال به یک تساوی از این بازی هم راضی است در دقیقه 90 دو تعویض تقریباً تدافعی انجام داد و فرانسیس کاکلن و آندره سانتوس به جای سانتی کازورلا و پودولسکی به زمین بازی آمدند.

بهترین موقعیت آرسنال در نیمه دوم هم در دقیقه 94 نصیب تئو ولکات شد که او در مصافی تقریباً تک به تک موفق نشد دروازه تیم شالکه را باز کند و بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

توپچی ها با این نتیجه پس از شالکه صدر نشین در رده دوم جدول باقی ماندند.


آمار بازی:

[تصویر:  k9pawxj2p2y7kirbd9x.jpg]

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۱۷
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : -
بازدید: ۱,۳۷۳ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 0
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
ساوتهمپتون
ساوتهمپتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰