loading
در حال بررسی درخواست شما
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از دیدار مقابل پاریس سن‌ژرمن
کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از دیدار مقابل پاریس سن‌ژرمن

کنفرانس مطبوعاتی میکل آرتتا پیش از دیدار مقابل پاریس سن‌ژرمن

درباره مصدومیت‌ها:

هیچ خبری نیست، امروز بعد از ظهر تمرین داریم و باید چند بازیکن را بررسی کنیم، اما در کل، به خصوص بازیکنان بازگشته، هیچ چیز جدیدی برای گزارش دادن وجود ندارد.

درباره اولین بازی خانگی لیگ قهرمانان اروپا در این فصل:

با اشتیاق منتظرش هستیم. این‌ها همان شب‌هایی هستند که می‌خواهیم تجربه کنیم و مقابل یک حریف باور نکردنی داشته باشیم. ما آماده هستیم.

درباره نشان دادن روش‌های مختلف برای کسب نتیجه در این فصل: ما چندین روش متفاوت داشتیم! در نیمه دوم مقابل منچسترسیتی مجبور شدیم بازی متفاوتی انجام دهیم و در نهایت در دقیقه آخر دو امتیاز از دست دادیم. ما کاملاً برعکس مقابل یک بلوک پایین مانند بازی مقابل سیتی و با چالش‌های مختلف بازی کردیم، اما با تماشای دوباره بازی، میزان چیزهایی که ایجاد کردیم، از تیم بسیار راضی بودم.

درباره اینکه آیا بن وایت و ریکاردو کالافوری آماده هستند:

این دو بازیکنی هستند که در رقابت هستند و باید امروز بررسی کنیم. دیروز هیچ تمرین مشترکی نداشتیم، ریکاردو بعد از بازی کمی احساساتی بود، بنابراین بیایید ببینیم امروز او چگونه است.

درباره دوران حضورش در پاریس به عنوان بازیکن:

این اولین تجربه حرفه‌ای من بود. این یک زمان باور نکردنی بود که در آنجا گذراندم و هر لحظه آن را دوست داشتم. من همیشه از باشگاه و لوئیس فرناندز سپاسگزار خواهم بود زیرا او کسی بود که وقتی ۱۷، ۱۸ ساله بودم به من اعتقاد داشت. من فوتبال حرفه‌ای بازی کردم و از آنجا این یک سکوی پرتاب برای تجربه در یک باشگاه با این اندازه و شهری که احتمالاً زیباترین شهر در اروپا است، بود. این تجربه‌ای بود که برای همیشه با من خواهد ماند، با هم‌تیمی‌هایی که به من کمک کردند و شکل دادند که می‌خواستم به عنوان یک بازیکن چه کسی باشم و چیزی در من را برای تبدیل شدن به یک سرمربی در آینده شعله‌ور کرد. افراد بسیار مهمی در این بخش از دوران حرفه‌ای من وجود داشتند.

درباره اینکه چرا در آنجا نماند:

رونالدینیو، آنلکا، اوکوچا، پوچتینو، گابریل هاینزه همگی بازیکنانی باور نکردنی بودند. می‌خواستم در آنجا بمانم اما در آن لحظه متعلق به بارسلونا بودم و آنها توافقی پیدا نکردند و سپس مجبور شدم کار دیگری انجام دهم. من خیلی خوشحال بودم، می‌خواستم در آنجا بمانم اما در نهایت مجبور شدم کاری انجام دهم. این فوتبال است.

درباره اینکه آیا تا به حال نزدیک به بازگشت بوده است:

هنگامی که در اینجا بودم، دوران حرفه‌ای من شروع به توسعه کرد و از آن زمان چندین سال می‌گذرد.

درباره انگیزه پیروزی در بازی‌هایی مانند بازی مقابل لستر:

این شکل‌دهنده شخصیت و بدن تیم است، این اطمینان را به آنها می‌دهد که می‌توانند در هر شرایطی پیروز شوند و در طول بازی‌ها به شرایط بسیار متفاوتی سازگار شوند. لیگ قهرمانان اروپا این را می‌طلبد، می‌توانید وانمود کنید که مقابل چنین حریفی بازی می‌کنید و ۹۵ دقیقه تسلط داشته باشید، اما این در این سطح اتفاق نمی‌افتد، بنابراین شما باید در فازهای دیگر نیز بسیار خوب باشید - تا در بازی بمانید، راحت باشید و همچنان همیشه باور و قصد پیروزی داشته باشید.

درباره شب‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه امارات:

همه مشتاقانه منتظر آن هستند. چندین سال این را از دست دادیم و سال گذشته اولین باری بود که بعد از سال‌ها این تجربه را داشتیم. مرحله گروهی فصل این فصل کمی متفاوت است و حریفی که فردا با آن روبرو خواهیم شد، احتمالاً در بالاترین سطحی است که می‌توانید در فوتبال اروپا با آن روبرو شوید. اما صادقانه بگویم، این یک فرصت خوب برای ما است تا ببینیم چگونه با این شب‌ها برخورد می‌کنیم، چقدر آماده هستیم و چگونه می‌توانیم خودمان را در چنین شرایطی تحمیل کنیم.

درباره رابطه خود با لوئیس انریکه:

لبخندی روی لب‌هایم! من یک تحسین‌کننده بزرگ او هستم. یک شخصیت باور نکردنی، شخصیت بزرگ، انرژی بزرگ، همیشه بسیار حامی بازیکنان جوان. چیزی که من در مورد او دوست دارم این است که هر کجا بوده است، به عنوان بازیکن یا سرمربی، اثر انگشت‌های او همه جا دیده می‌شود. می‌توان احساس کرد که این تیم او است، نحوه رفتار بازیکنان او، نحوه حمله و تسلط بر بازی‌ها. روحیه، انرژی که دارند، او این قدرت باور نکردنی را با تمام باشگاه‌هایی که بوده است، با تیم ملی اسپانیا دارد. و سپس رویکرد او به زندگی، به حرفه خود - چیزی است که واقعاً باید به آن نگاه کرد و من چیزهای زیادی از او آموختم.

درباره اینکه آیا انریکه بر او تأثیر گذاشته است:

من از صداقت او قدردانی می‌کنم. او رک است - او به چشمان شما نگاه می‌کند و آنچه را که فکر می‌کند به شما می‌گوید. در نهایت، بازیکنان این را قدردانی می‌کنند. ممکن است بسته به نحوه انجام آن، بیشتر یا کمتر آن را دوست داشته باشند، اما من دو یا سه بازیکن در اینجا داشتم که با او در تیم ملی بودند و همیشه همین را می‌گفتند. همه آنها از بازی کردن زیر نظر او لذت می‌برند. وقتی کسی می‌تواند در این حرفه شما را چنین احساس کند، داشتن چنین کیفیتی بزرگ است.

درباره اینکه تیمبر و کالافیوری چیزی جدید به پست دفاع راست اضافه می‌کنند:

ما ۱۱ ماه یورین را از دست دادیم و او اینجا نبود. آنها دو بازیکنی هستند که مغز فوتبالی دارند، هوش، کیفیت و انعطاف‌پذیری برای اشغال فضاهای مختلف چه در حمله و چه در دفاع. این به تیم دینامیک متفاوتی می‌دهد و دفاع از تیم حریف را غیرقابل پیش‌بینی می‌کند. هر دو شخصیت‌های بزرگی نیز هستند که من عاشق آنها هستم.

درباره اینکه آیا تمام دفاع راست‌ها دارای ویژگی‌های متفاوتی هستند:

آنها باید یکی مشترک داشته باشند - اول از همه باید عاشق دفاع باشند. زیرا آنها مدافع هستند، سپس آنها ویژگی‌هایی برای اضافه کردن دارند، که عالی است. همچنین بازی کردن با پای طبیعی دفاع راست، به‌ویژه وقتی که ما هافبک‌های هجومی معکوس یا وینگرها را بازی می‌دهیم، برای جریان این واحدها، بسیار مهم است و می‌توانید این را ببینید.

درباره شخصیت تیمبر خارج از زمین:

او یک رهبر است، یک فرد که دائماً فکر می‌کند: "چگونه می‌توانم به دیگران کمک کنم؟" او تعهد باور نکردنی به هر کاری که انجام می‌دهد، در زمانی که با ما بوده است، به‌ویژه میزان زمانی که خارج از زمین گذرانده است، آورده است. برای همه صحبت کردن در مورد او، احترام به او و نگاه کردن به او به این ترتیب که انجام می‌دهند، داستان شخصیت ما در آن تیم را به شما خواهد گفت.

درباره معرفی تدریجی تیمبر به تیم:

فقط برای قرار دادن او در کفش‌هایش. او از آژاکس آمد، او کاپیتان آنجا بود. حرکت بزرگ، کشور متفاوت. او با انتظارات بزرگ به اینجا آمد، خیلی خوب شروع کرد و سپس در اولین بازی مصدوم شد. و سپس چه؟ شما باید به جلو نگاه کنید... هشت، نه، ده، ۱۲ ماه شاید. این دوره سختی بود و می‌تواند بسیار تنها و دور از انتظارات شما احساس شود و این می‌تواند بسیار ناامیدکننده و بسیار دشوار برای مدیریت شخصی و عاطفی باشد. او کاملاً برعکس عمل کرد، او شروع به ایجاد روابط باور نکردنی با فیزیوتراپ‌ها، با هم‌تیمی‌های خود کرد. او شروع به جمع‌آوری تمام اطلاعات در مورد نحوه بازی ما کرد، او در هر جلسه بود و این واقعاً به او کمک کرد تا خود را به عنوان یک فرد توسعه دهد و همچنین آنچه را که ما در یک روش بسیار بهتر می‌خواستیم درک کند و برای زمانی که آماده بود آماده شود.

درباره اینکه چقدر پاریس را ارزشمند می‌داند:

آنها واقعاً سرسخت هستند. آنها استثنایی هستند و بر هر مرحله از بازی تسلط دارند. آنها یک قصد بسیار روشنی دارند که چگونه می‌خواهند بازی را از طریق توپ تسلط دهند و وقتی آن را ندارند، می‌خواهند آن را مستقیماً پس بگیرند. آنها با آن واقعاً پرخاشگر هستند و با شما مقابله می‌کنند.

درباره اینکه چقدر بازی مهم است و رویارویی با انریکه:

البته، ما می‌خواهیم بازی را ببریم و می‌دانیم که بعد از تساوی در آتالانتا، با تعداد بازی‌هایی که هنوز باقی مانده است، این بسیار مهم خواهد بود. فردا هیچ چیز تصمیم گرفته نخواهد شد. در مورد لوئیس و من، ما می‌خواهیم بهترین را برای باشگاه‌های خود انجام دهیم. او در طول دوران حرفه‌ای خود تقریباً هر مسابقه‌ای را که می‌توانید تصور کنید برنده شده است، او یک باشگاه را با هویتی بسیار واضح متحول کرده است. این یک آزمایش بسیار خوب برای همه ما است.

درباره آنچه که از کالافیوری تحت تأثیر قرار گرفته است:

چقدر مشتاق است. لحظه ای که برای اولین بار با او تلفنی صحبت کردم، او می خواست به اینجا بیاید. او بلافاصله آنچه را که می خواستیم فهمید و احساس کرد که اینجا کاملاً مناسب خواهد بود و بود. او با بزرگترین لبخند روی صورتش فرود آمد. او این انرژی و هاله را در اطراف خود دارد. او بسیار دوست داشتنی است و یک جنگجو است، بازیکنی که می خواست به شیوه ای که می خواستیم بازی کند بازی کند و او هر کاری را برای تیم انجام می داد. وقتی چنین ویژگی‌هایی دارید، خیلی چیزها باید اشتباه پیش برود تا موفق نشوید.

درباره اینکه آیا رابطه خاصی با او دارد:

با همه بازیکنان، ما سعی می کنیم بهترین محیط ممکن را برای پر کردن بهترین راه به آنها و خانواده هایشان بدهیم. من فکر می کنم او از تلاش باشگاه و کادر فنی از زمان ورودش قدردانی می کند تا زندگی او را تا حد ممکن خوب کند و فکر می کنم او از آن لذت می برد.

درباره اینکه ممکن است عثمان دمبله در تیم پاریس نباشد:

ما فقط این خبر را دریافت کردیم و نمی دانیم که درست است یا نه. ما آماده می‌شویم همانطور که همیشه با هر احتمالی انجام می‌دهیم و بیایید ببینیم. آنها گزینه‌های دیگری نیز دارند.

درباره اینکه آیا ضربات ایستگاهی ما می‌توانند یک مزیت باشند:

من فکر می‌کنم هر تیمی نقاط قوت و ضعف خاص خود را دارد و فردا قطعاً سعی خواهیم کرد از نقاط قوت خود بهره‌برداری کنیم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۷/۹ ۱۷:۱۷
به قلم عباس رضایی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲۵ بار
اشتراک‌گذاری
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
4 - 2
لستر سیتی
لستر سیتی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۷ ۱۷:۳۰
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
پاریس سن ژرمن
پاریس سن ژرمن
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۷/۱۰ ۲۲:۳۰
آرسنال - ساوتهمپتون
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۱۴ ۱۷:۳۰
بورنموث - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۷/۲۸ ۲۰:۰۰
آرسنال - شاختار دونتسک
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱ ۲۲:۳۰
آرسنال - لیورپول
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۶ ۲۰:۰۰
نیوکاسل - آرسنال
لیگ برتر
۱۴۰۳/۸/۱۲ ۱۶:۰۰
اینترمیلان - آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا
۱۴۰۳/۸/۱۶ ۲۳:۳۰