loading
در حال بررسی درخواست شما
لانس 2 - 1 آرسنال : مصدومیت ساکا
لانس 2 - 1 آرسنال : مصدومیت ساکا

لانس ۲ - ۱ آرسنال : مصدومیت ساکا

شکست تلخ آرسنال در بازگشت لیگ قهرمانان اروپا به ورزشگاه لانس

تیم فوتبال لانس در اولین بازی خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا پس از 21 سال، موفق شد با نتیجه 2-1 آرسنال را شکست دهد. این برتری در حالی رقم خورد که آرسنال بازی را با گل زودهنگام گابریل ژسوس آغاز کرده بود. 

اما لانس با گل الی واهی، مهاجم 20 ساله تازه‌وارد تیم، موفق شد نتیجه را برگرداند. واهی ابتدا پاس گل تساوی به آدرین توماسون داد و سپس خودش گل برتری لانس را به ثمر رساند.

متأسفانه برای آرسنال، بوکایو ساکا مجبور به تعویض زودهنگام در نیمه اول شد. علی‌رغم تلاش بازیکنان جانشین از جمله فابیو وییرا، آرسنال موفق به بازگشت به بازی نشد.

این اولین شکست آرسنال در 10 بازی اخیر مرحله گروهی لیگ قهرمانان بود. با این نتیجه، لانس با 4 امتیاز به صدر گروه B رسید در حالی که آرسنال با 3 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

سرمربی لانس این برتری را یکی از خاطرات به یادماندنی تیم خواند. او همچنین از عملکرد الی واهی تمجید کرد. 

از سوی دیگر، میکل آرتتا سرمربی آرسنال اذعان داشت که تیمش در موقعیت‌های گلزنی مؤثر عمل نکرده است.

آرتتا در کنفرانس خبری پس از بازی گفت:

"امشب تفاوت اصلی ما با بازی برابر PSV در موقعیت‌های گلزنی بود. البته لحظاتی در نیمه دوم وجود داشت که می‌توانستیم موثرتر عمل کنیم. 

امروز درس بزرگی گرفتیم. باید بپذیریم که حریف امشب ما را شکست داده است. آنها عملکرد بهتری داشتند و طبیعتاً شایسته پیروزی بودند.

البته فکر می‌کنم در برخی لحظات کلیدی، بازیکنان ما انتخاب‌های اشتباهی داشتند که منجر به از دست دادن توپ شد. این مسائل را باید بررسی و در تمرینات روی آن کار کنیم تا دیگر تکرار نشود.

در مجموع این شکست یک ضربه احساسی برای بازیکنان بود اما مطمئنم با کار سخت و همدلی می‌توانیم در بازی‌های بعدی خودمان را اثبات کنیم."


به این ترتیب، آرسنال نخستین شکست خود را در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا متحمل شد تا کار این تیم برای صعود از گروه دشوارتر شود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۱۳ ۰۹:۳۸
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : ESPN
بازدید: ۲۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰