loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال ۱ - بشیکتاش ۰
آرسنال ۱ - بشیکتاش ۰

آرسنال ۱ - بشیکتاش ۰

 
 
آرسنال امروز در حالی میزبان تیم بشیکتاش بود که در بازی رفت مقابل این تیم به تساوی بدون گل دست یافته بود و میباست حتما امروز در مقابل بشیکتاش به پیروزی میرسید تا میتوانست به دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کند.
 
در نیمه اول بازی متعادل پیش رفت  و موقعیت آنچنانی به روی دروازه ها خلق نشد تا اینکه در ثانیه های پایانی این نیمه با حرکت خوب ویلشر بهمراه اوزیل توپ به الکسیس رسید و او موفق شد تا اولین گل خود را برای آرسنال درست لحظه ای که به آن نیاز داشت به ثمر برساند.
 
در نیمه دوم  آرسنال سعی بر کنترل بازی و ایجاد موقعیت بر روی ضد حملات داشت که این کار را به خوبی انجام داد و توانست موقعیتهایی را خلق کند که مهمترین آنها پاس عالی ناچو برای چمبرلین بود که از دو قدمی دروازه توپ را به دست دروازبان کوبید تا در برگشت داور در تصمیمی سختیگرانه کارت زرد دوم را به دبوشی نشان دهد و او را از بازی اخراج نماید. 
 
در پانزده دقیقه پایانی آرسنال با ده یار لحظات پر استرسی را سپری میکرد و البته به خوبی به دفاع پرداخت و مانع از خلق موقعیت جدی بر روی دروازه اش شد و سرانجام این مسابقه را مقابل تیم سخت کوش بشیکتاش با پیروزی پشت سر گذاشت تا به دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کند.
 
 
 
آمار و ترکیب دو تیم را در ادامه مشاهده میفرمایید:
 
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۶/۶
به قلم آرش فقیهی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۹۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
3 - 0
بورنموث
بورنموث
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۱۵ ۱۵:۰۰